Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

valmistujaiset

Vierailija
30.05.2015 |

Mitä te pistätte päälle amiksesta valmistuneen juhliin? Olen itse se valmistunut ja en tiedä yhtään onko ihmiset farkut ja t-paita linjalla vai kuuluuko näihinkin juhliin laittaa jotain hienompaa päälle? Eihän amiksesta valmistumista kuuluisi edes juhlia mitenkään. Lähinnä mietin, että en sitten itse halua olla yli- tai alipukeutunut. En olis itse välttämättä edes halunnut näitä juhlia, kun olen kuitenkin jo ylioppilasjuhlat juhlinut pari vuotta sitten, mutta äiti tahtoi järjestää... Eli mitä te laittaisitte päälle amiksen juhliin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlavaatteet tietysti. Kotelomekko, housupuku tms

Vierailija
2/5 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse kun äsken valmistuin, olin mekossa. Kaikista vieraista naisilla farkut/t-paita, miehillä collegehousut/t-paita. Eikä se mua haitannut, koska he vaan ovat sellaisia. Itse halusin juhlistaa omaa isoa hetkeä pukeutumalla hyvin ja näyttämällä hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällainen mekko jota mietin laittavani. http://www.sinderellas-shrine.co.uk/ekmps/shops/sinderella/images/hell-bunny-purple-zipper-dress-992-p.jpg. Voin siis olettaa, että muillakin on vähän hienompaa päällä ja laittaa tuon. :)

Vierailija
4/5 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 09:25"]No itse kun äsken valmistuin, olin mekossa. Kaikista vieraista naisilla farkut/t-paita, miehillä collegehousut/t-paita. Eikä se mua haitannut, koska he vaan ovat sellaisia. Itse halusin juhlistaa omaa isoa hetkeä pukeutumalla hyvin ja näyttämällä hyvältä.
[/quote]

Niin no... mä en edes halunnut näitä juhlia. Mulle kerrottiin vasta tänä aamuna, että ylipäätään on juhlat eikä mulla nyt sitten tietenkään ole mitään oikeita juhlavaatteita.

Vierailija
5/5 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoomekkokin tai siisti hame + t-paita/toppi käy kevyemmäksi ja rennoksi juhla-asuksi.