Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi päästä uittohommiin.

Vierailija
30.05.2015 |

Vaimo pistänyt paikat säppeen. Mun pitäisi kuulemma hakeutua siitos sonniksi, ei ole kuulemma ihmisille tarkoitettu tällainen 16,5 cm ympärysmitaltaan oleva terska. Eikö ole aika ikävästi sanottu? Ei kait kaikki naiset ole samaa mieltä, kait Suomesta tilaviakin pilluja löytyy, ainakin jatkuvasti niistä saa lukea. Ei vain ole osunut kohdalle.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minnuun tuollaista saisi uitella koska vain. Kyllä sopu "tilaa" antaa, paksuhan tuo on ku mikä, mutta ei munkaan värkki ihan immestä ole.

Vierailija
2/14 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkiästi kyllä vaimosi sulle sano.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on saman kokoinen tatti, mutta siitä alemmas helpottaa. Kun sen saa sisään, eivät naiset halua sitä ulos kuin käymään pikaisesti. Ihme vaimo sinulla, täysin päin vastoin käyttäytyy kuin muut. Olin keran eroottisissa iltamissa sairaanhoitsuporukan kanssa, eikä kukaan valittanut isosta tatista muulloin kuin orgasmin saadessaan.

Vierailija
4/14 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun saisi koska vain upottaa tuollaisen!

N29

Vierailija
5/14 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä teistä pilluaddikteista ei olisi kämpille eikä uittohommiin pojat. miehet on miehiä ja päräjää ilman pltsuakin.

Vierailija
6/14 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N29

Taidat vain puhua? Saisiko välillä painaa ihan pohjille saakka?  

Vierailija
7/14 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjasti kyllä vaimo sanoi, jotenkinloukkaavaa. Mutta toisaalta, itse olet vaimosi valinnut ja tuskin panematta sentään. Vai onko vaimo alkanut viimeaikoina vasta tuota jötköäsi vierastamaan? Paljonkohan vaimolla on ikää? Mietin vaan, että voisiko olla, että alentunut hormonitoiminta olisi vienyt limakalvojen elastisuutta ja on alkanut siksi sattua? Muhun toi uppoisi kuin vanhaan mummoon, mutta mieluisin koko on kuitenkin hiukan pienempi, että pikainenkin onnistuu ilman liukua. En silti noin tökerösti koskaan miehelleni sanoisi, jos hänellä noin iso sattuisi olemaan.

N32v

Vierailija
8/14 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjasti kyllä vaimo sanoi, jotenkinloukkaavaa. Mutta toisaalta, itse olet vaimosi valinnut ja tuskin panematta sentään. Vai onko vaimo alkanut viimeaikoina vasta tuota jötköäsi vierastamaan? Paljonkohan vaimolla on ikää? Mietin vaan, että voisiko olla, että alentunut hormonitoiminta olisi vienyt limakalvojen elastisuutta ja on alkanut siksi sattua? Muhun toi uppoisi kuin vanhaan mummoon, mutta mieluisin koko on kuitenkin hiukan pienempi, että pikainenkin onnistuu ilman liukua. En silti noin tökerösti koskaan miehelleni sanoisi, jos hänellä noin iso sattuisi olemaan. N32v

No joo, eipä vaimo "koeajoaikana" valitellut, enemmänkin oli haltioissaan.

Vierailija
9/14 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme hehtopilluja!!!
Jo 2 sormea sisällä sattuu.
tosin luulen että tuo aloitus vain himokkaan aloitus,karu totuus paljastuu livenä.

Vierailija
10/14 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on vuoskymmeniä aikaa kun sain ekakerran. Olin silloin 16v, kylällä oli yks estoton nainen joka joskus kyseli minulta, oletko päässyt uittamaan. Sitten kerran vastasin en oo, nainen vastasi että kyllä se järjestyy. Sanoin että mulla ei oo kortsuja mukana, nainen vastasi mihin niitä tarvitaan?. Kun pääsimme naisen asunnolle niin heti hän hyökkäsi kimppuuni, otti kullini esiin pyyhki märällä rätillä kaluni ja otti suuhun. 3-4 minuuttia meni ja laukesin naisen suuhun. Olin häpeissäni ja sanoin sori, ei se mitään koitetaan kohta uudestaan. Joimme kahveet ja taas nainen otti suihin, riisui minut ja itsensä. Menimme sänkyyn ja niinhän se naiminen alkoi, pillu oli kyllä niin märkä että kyllähän sitä voisi sanoa uittamiseksi. Nain jonkinaikaa ja ihme kyllä jaksoin pitenpään, kunnes nainen sanoi nai poika perseeseen otti käsivoidepullon ja hölväsi kullini. Sinne perseeseen kullini upposi, mittailin silloin kotona runkatessa kullini pituutta, se oli jotain 18cm. Mutta niin tällä naisella perse pyöri, hetken kuluttua sain satsin tulemaan. Nainen kiitti ja sanoi että voit tulla uudestaankin uittohommiin, arvatkaa meninkö. M42

Vierailija
11/14 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:51"]

Ihme hehtopilluja!!! Jo 2 sormea sisällä sattuu. tosin luulen että tuo aloitus vain himokkaan aloitus,karu totuus paljastuu livenä.

[/quote]

Moi. En tahtoisi loukata sinua, haluaisin tietää ikäsi ja oletko impi?. Minun mielestä naisilla on pienet sormet, vaikka olisi miehenkin sormet niin sinä olet todella tiukka jos kaksi sormea sattuu. Olisiko aika aloittaa vaikka dildoilla treenaaminen?, jos sormetkin sattuu niin entäpä yhdynnässä. Kuten sanoin en halua loukata sinuaM50+.

Vierailija
12/14 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä leluja. Dildo kylmä,eloton kapistus, ketä Se kiihottaa??
ikä 40v ja kyllä,seksi sattuu

No10

Vierailija
13/14 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 05:40"]

N29

Taidat vain puhua? Saisiko välillä painaa ihan pohjille saakka?  

[/quote]

Taatusti saisi.

Vierailija
14/14 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 13:46"]

En käytä leluja. Dildo kylmä,eloton kapistus, ketä Se kiihottaa?? ikä 40v ja kyllä,seksi sattuu No10

[/quote]

Eihän asia minulle kuulu. Haluatko sitten olla yhdynnässä?. Gynegoloki voisi ehkä auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän