Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies miten haluat, että nainen tekisi aloitteen seksiin?

Vierailija
27.01.2022 |

Onko ihan turn off jos vaan kysyy, että pitäisikö panna? Onko se ok? Vai pitääkö alkaa kosketella/hipsutella tms? Onko merkitystä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin jotenkin muuten kuin ilmoittamalla hetki ennen nukkumaan menoa, että nyt saat pikaisesti jos heti tuut. Eli tarkoittaa suunnilleen sitä, että tulet heti makuuhuoneeseen ja kalu sisään ja laukeat mahdollisimman nopeasti.

Edes vähän jotain mikä virittää tunnelmaa. Lenkille lähtiessäkin enemmän valmistelua.

Minulla ainakin hyvän seksifiilikseen tarvitaan muutakin kuin pelkkä haarojen aukaisu.

Onkos se ihan ok, että kysyy vaan, että "pitäskö panna" 😅Tai sanoo, että tekis mieli.. Oon itse jotenkin huono yht äkkiä vaan sivelemään tai muuta.. Olenkin miettinyt onko aloitteeni surkeita vai tykkääköhän mies ylipäätään, että välillä teen aloitteita edes jotenkin.. Halusin tähän ehkä jotain miesnäkökulmaa.. Ap

Itelleni seittemä torjuntaa kymmenestä ei kauheasti rohkaise turhiin aloitteisiin, mut jos nainen tekisi aloitteen, niin olisin otettu ynnä imarreltu. Olen monesti fantasioinu tilanteessa esim. kun katon jotain tylsää juttua telkusta nainen yksinkertaisesti ottaa kontrollin, sulkee töllön, istuu päälle ja sanoo nyt naijaan. Se olisi menoa se.

No tätä olen joskus miettinyt, että haluaisikohan mies joskus ihan suoraa toimintaa. Että tarttuisin vain ns. härkää sarvista enkä aina vain kyselisi.. No ehkä vielä rohkaistun tuollaiseenkin joskus.. Ap

Vierailija
22/30 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap:lla miten pitkä suhde takana nykyisen panokaverin kanssa?

On meillä jo useamman vuoden suhde takana.. Siksi tämä on vähän hassua, että ujostelen näitä aloitteita.. Toki olen persoonanakin vähän sellainen, etten kovin helposti tee aloitteita muutenkaan. Mutta olen päättänyt opetella nyt niitä, mutta välillä mietin, että tunteekohan mies että olen aloitteellinen, jos vain kysyn että pitäskö panna 😆Ap

Kuinka usein sitten panette? Luulen, että hän pitää sinua aloitteellisena. 

Vaihtelee aika paljon. Ehkä keskimäärin 1-2 kertaa viikossa.. Joskus monta kertaa viikossa ja joskus voi olla sitten viikon välejäkin.. Ap

Onko teillä jo lapsia? Jos on ajanjakso milloin panette monta kertaa viikossa, niin mikä lisää aloitteiden määrää silloin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama, millaisen aloitteen nainen tekee kunhan tekee. 

Vierailija
24/30 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On meillä jo useamman vuoden suhde takana.. Siksi tämä on vähän hassua, että ujostelen näitä aloitteita.. Toki olen persoonanakin vähän sellainen, etten kovin helposti tee aloitteita muutenkaan. Mutta olen päättänyt opetella nyt niitä, mutta välillä mietin, että tunteekohan mies että olen aloitteellinen, jos vain kysyn että pitäskö panna 😆Ap

Vaihtelee aika paljon. Ehkä keskimäärin 1-2 kertaa viikossa.. Joskus monta kertaa viikossa ja joskus voi olla sitten viikon välejäkin.. Ap

Onko teillä jo lapsia? Jos on ajanjakso milloin panette monta kertaa viikossa, niin mikä lisää aloitteiden määrää silloin? 

Ei ole lapsia.. Hmm kai sitä silloin vaan tekee enemmän mielikin, kun harrastaa enemmän seksiä. 🤔Silloin on monesti elämässä stressittömämpi ajanjakso niin ehkä sekin. Nytkin itsellä halut olleet ihan eri luokkaa, kun etätyö on mahdollistanut sen, että ei väsy siihen, että on koko ajan kontaktissa muihin ihmisiin. Jaksaa ja ehtii panna paremmin. Ap

Vierailija
25/30 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama, millaisen aloitteen nainen tekee kunhan tekee. 

No tää oli ihan hyvä kuulla😅Kai miehet on vähän suoraviivaisempia näissäkin, että ei ole niin justiinsa.. Naisia, kun monesti pitää osata lähestyä juuri oikealla tavalla 😅Ei oo helppoa miehilläkään.. Ap

Vierailija
26/30 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lapsia.. Hmm kai sitä silloin vaan tekee enemmän mielikin, kun harrastaa enemmän seksiä. 🤔Silloin on monesti elämässä stressittömämpi ajanjakso niin ehkä sekin. Nytkin itsellä halut olleet ihan eri luokkaa, kun etätyö on mahdollistanut sen, että ei väsy siihen, että on koko ajan kontaktissa muihin ihmisiin. Jaksaa ja ehtii panna paremmin. Ap

Stressi on myrkkyä kyllä seksille. Minkä ikäisiä te olette? 

Vierailija
27/30 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko kyse omasta vai vieraasta naisesta.

Vierailija
28/30 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin jotenkin muuten kuin ilmoittamalla hetki ennen nukkumaan menoa, että nyt saat pikaisesti jos heti tuut. Eli tarkoittaa suunnilleen sitä, että tulet heti makuuhuoneeseen ja kalu sisään ja laukeat mahdollisimman nopeasti.

Edes vähän jotain mikä virittää tunnelmaa. Lenkille lähtiessäkin enemmän valmistelua.

Minulla ainakin hyvän seksifiilikseen tarvitaan muutakin kuin pelkkä haarojen aukaisu.

Onkos se ihan ok, että kysyy vaan, että "pitäskö panna" 😅Tai sanoo, että tekis mieli.. Oon itse jotenkin huono yht äkkiä vaan sivelemään tai muuta.. Olenkin miettinyt onko aloitteeni surkeita vai tykkääköhän mies ylipäätään, että välillä teen aloitteita edes jotenkin.. Halusin tähän ehkä jotain miesnäkökulmaa.. Ap

Pitäisitkö itse aloitteesta: "räplää ittes märäks ku mä käyn paskalla?"

Vierailija
29/30 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo kuulostaa vähän sellaisesta, että laskin kalenterista, että voisit olla puutteessa ja pitää kai aviovelvollisuuksiin vaivautua. Kliininen, ei mitenkään halua kuvastava ehdotus.

Koita mieluummin osoittaa, että sinä haluat sitä miestä ja seksiä juuri hänen kanssaan. Jos mies ei ole sillä tuulella, niin saattaa sinun halustasi syttyä tai sitten kyllä varmaan kertoo, että ei nyt.

Vierailija
30/30 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo kuulostaa vähän sellaisesta, että laskin kalenterista, että voisit olla puutteessa ja pitää kai aviovelvollisuuksiin vaivautua. Kliininen, ei mitenkään halua kuvastava ehdotus.

Koita mieluummin osoittaa, että sinä haluat sitä miestä ja seksiä juuri hänen kanssaan. Jos mies ei ole sillä tuulella, niin saattaa sinun halustasi syttyä tai sitten kyllä varmaan kertoo, että ei nyt.

No tätä olen vähän pelännytkin, että kuulostaa siltä, että hoidan vain "velvollisuuksia" vaikka oikeasti haluan kyllä miestäni ja minua panettaa, vaikka ilmaisen asian noin😅Ap