Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen tissikriisi

Vierailija
29.05.2015 |

Pakko kysyä täältä neuvoa kun onnistuin suututtamaan vaimon ja nykyään seksikin on kyseisen asian takia kortilla. 

Eräänä päivänä naiseni mietti pitäisikö hänenkin kohottaa rintojaan silikonilla ja kysyi minun mielipidettäni asiasta. Sanoin että minulle sopii jos hän haluaa itseään parannella (uskoisin seksikkäiden rintojen tuovan iloa meille molemmille) ja että olen tukena asiassa. Nainen loukkaantui ja suuttui, kuulemma en arvosta häntä sellaisena kuin hän on. Seksiä on nykyisin vähemmän ja naiseni peittelee rintojaan. 

Mitä minun pitäisi tehdä? 

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai puolison ole tarkoitus tukea toisen hataraa itsetuntoa sanomalla tälle mitä tämä haluaa kuulla. Luulisi että se olisi pitkällä tähtäimellä rasittavaa,

Vierailija
42/48 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:17"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:59"]Onneksi minulla ei ole tuollaista naista, tuolle uskaltais ihan suoraan sanoa että vittu sulla on pienet tissit ja tuo vain naurais, mutta en nyt viitti silti noin sanoa eikä pitäis paikkaansakkaan. Huvittavaa on se miten ison numeron naiset aina ulkonäöstään tekevät vaikka hyvin monille miehille on täysin yhdentekevää onko naisella isot vai pienet tissit, mitä on päällä tai onko meikattuna vai ei, aina nainen näyttää yhtä hyvältä jos se muuten on kiinnostava. Näin ainakin meillä. Mutta  sanoppa jotain väärää ymmärtämättömälle naiselle niin saat seuraavan vuoden kiillotella paikkoja jotta se unohtuis:D Itse menin kerran yhelle naiselle lomareissun ekana päivänä vahingossa sanomaan jotain sen suuntaista että ei hänen tisseillä oo väliä miltä näyttävät. No sehän vittu suuttu eikä leppyny koko lomalla vaikka yritin korjata että tarkoitin ettei  hänen kiinnostavuus muuttuisi ollenkaan vaikka hän ottaisi silarit että on aina yhtä kiinnostava. Aina ei voi naista ymmärtää.  Mies 30v [/quote] Toihan on juuri se asia, mitä naiset haluaa kuulla. "Aina yhtä kaunis" "ei ole merkitystä tissien koolla" yms. Nyt vähän sisälukutaitoa. Kyllähän niitä totuuksia kuuntelee, jos se suhtautuminen oikeasti on luonnollinen ja hyväksyvä. Kaikki miehet eivät vaan ole niin luonnollisia suhtautumisessaan. Saahan sen tääläkin lukea kuinka vaimo on rakas ja silleen, mutta on niin väljä tai niin ruma tai tai tai ja sitten vielä jotain! Jos se vaimo on rakas ja hyvä sellasena kun on niin antakaa kuulua se... Ja jos vaimo on testailevaa sorttia, ei sekään ole niin vaikeaa. Oho, tulipas paatos taas. N32v

[/quote]

Kyllä se joskus vaan on vaikeaa. Kehua varmaan pitäisi, mutta ei nykyisin oikein jaksa, kun useimmiten siitä seuraa kärhämää. Kommenttini on väärin ajoitettuja, huonoja tai vähintäänkin ilmeeni tai äänenpäinoni on väärä. Voihan myös olla että olen helvetin huono kehumaan. Itse tosin olen sitä mieltä että toiset eivät vain osaa ottaa kohteliasuuksia vastaan.

Olen nimenomaan yrittänyt ns. valita taisteluni. Jos vaimoni miettii juhliin lähtiessä asuaan, niin en mene mielipidettäni tyrkyttämään kun en mikään muotiguru ole. Jos hän murehtii miten isolta persiinsä jossain housuissa näyttää, niin minä en yritä väittää sitä pieneksi. Kerron sen olevan sitä hyvän muotoinen ja herkullisen näköinen (meillä on siis molemmilla ylipainoa ja hän on reitevää ja persevää tyyppiä). Kun hän murehti kolmen lapsen imetyksen kurittamia rintojaan ja mietti niiden täyttämistä ja nostamista, niin toivoin hänen miettivän vielä, koska minä pidän nykyisistä. Varsinkin imetyksen venyttämistä nänneistään. 

Tiedän, että nykyinen yhteiskunta tyrkyttää mallien "täydelliseksi" fotoshopattuja vartaloita joka paikassa, mutta mitä väliä sillä on jos media pitää 20 vuotiaan kaiken aikansa ulkonäköön keskittyvän supermallin vartaloa seksikkäänä? Ei se tarkoita, että aikuisen naisen joskus hieman ylipainoinen ja selluliitillä tai raskausarvilla koristeltu vartalo voisi myös olla seksikäs. Yrittäkää naiset kuunnella niiden omien miehienne joskus kömpelöstikin esitettyjä mielipiteitä vartaloistanne. Eikö hänen mielipiteensä pitäisi merkitä enemmän kuin jonkun muotimaailmaan pyörittävän eläkeikäisen homon? Jos miehenne pää kääntyy heti kun näkee teidän riisuvan, niin hän varmaankin pitää näkemästään. Voiko sen rehellisempää palautetta ulkonäöstä saada?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 14:21"]Ilmeisesti ihmissuhdetaidot hukassa? Kun on sitä rehellistä rehellisyyttä ja sitten on sitä ylitsevuotavaa rehellisyyttä. Sitähän voi jokainen miettiä itsekseen haluaako olla yltiörehellinen vai olla onnellinen ja antaa kumppanille itsevarmuutta. Itse olen sitä mieltä, että epävarmat tai sosiaalisesti tosi kömpelöt laukovat kumppanilleen näitä "totuuksia" ja samalla ampuvat itseään perseelle. Kuten aloittaja on tehnyt. Jokaisen oma valinta, mutta naisen pitäminen itseensä tyytyväisenä ja siten seksuaalisena ei todella ole vaikeaa. Kuka tahansa mies kykenee siihen, jos pysähtyy miettimään hetkeksi. N32v [/quote] Minusta ihmissuhdetaidot ovat hukassa sillä joka testaa suhdettaan virittelemällä tuollaisa ansoja. Minusta parisuhteessa ja keskustelussa on aina kaksi osapuolta ja molempien tulisi ottaa toinen huomioon. Ymmärrän sen, että jokainen kaipaa silloin tällöin vahvistusta itsetunnolleen. Parisuhteessa pitää olla rehellinen ja kannustava. Kuten sanoit voi olla yltiörehellinen tai valehdella sopivan runollisesti toisen itsetuntoa vahvistaakseen. Mutta mihin se raja vedetään? Tuollaisen kysymyksen esittäjä laittaa vastaajan tahallaan löysään hirteen. Varsinkin jos rajaa "oikeat" vastaukset vain muutamiin sanamuotoihin. Pitäisi muistaa että vaikka itse olisi asiaa pyöritellyt päässään jo kauemmin, voi tilanne tulla toiselle täysi yllättäen. Jos itse jättää toisen vastuulle ymmärtää kysymyksen piilomerkityksen, jättää myös itselleen vastuun tulkita toisen vastaus kuten toinen sen tarkoitti, eikä niinkuin itse sen kuuli. Vähän niinkuin savoilaisen kanssa puhuessa, osa vastuusta on kuulijalla. [/quote] Olen kyllä samaa mieltä, että noi ansojen virittelyt on ikävä tapa ja lapsellista vaikka olen siihen itsekin hetkellisesti sortunut tuona lyhyenä ajanjaksona. Nämäkin ansat taitava mies selvittää ongelmitta. Perhana, tajusinkin vasta nyt kuinka taitava oma mieheni taitaakin olla. Täytyypä kehua, kun tulee töistä. Silti mua jotenkin ihmetyttää sellainen asia, että miksi sellaisilla miehillä ja naisilla, jotka ovat ihan aidosti täysin tyytyväisiä puolisoihinsa, kaikkeen heidän ulkonäössä, eivät muuttaisi mitään, henkisiin ominaisuuksiin ja elämään yhdessä, ei ole tällaisia ongelmia juuri koskaan? Kunhan pohdin. N32v

[/quote]

Ilmeisesti minä en ole taitava. Tai ainakin vaimoni taitavampi ansojen virittelyssä kuin minä niiden selvittämisessä.

Vierailija
44/48 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:43"]

Useimmat naiset kuitenkin pitävät siitä kehusta, eivätkä loukkaannu, jos vaateongelma ei vaan ole se kiinnostava juttu. Ja anteeksi nyt, jos kyseinen nainen sattuu olemaan vaimosi, mutta on muuten ihan helvetin typerä nainen, jos kuvittelee miehensä mielipiteen auttavan asuvalinnassa. Sitä varten kilautetaan kaverille. Onhan se kaikkien tiedossa, että miehen mielestä tyylikäs ja seksikäs asu on sama asia kuin halpa ja tyrkky look. Ja olisihan siinä myös vaihtoehtona, että näyttää hyvältä kaikissa rytkyissä eikä ymmärrä muodista mitään. Pitäisiköhän kirjoittaa sanakirja mies-nainen-mies... N32v

[/quote]

En ole ihan samaa mieltä tuosta miesten vaatemausta, mutta olkoon menneeksi. Saat anteeksi myös vaimoni haukkumisen, koska olen viimeaikoina ollut kanssasi samaa mieltä :)

Mutta ei vaimoni ole ainoa nainen joka käyttytyy noin. Olen valitettavan paljon naisia, jotka ovat niin tiukasti päättäneet olevansa rumia, että he eivät suostu uskomaan kohteliaisuuksia sellaisenaan vaan kuulevat rivien välistä heti jonkun piilovittuilun.

Jos tuon sanakirjan saat joskus aikaiseksi, niin myyntiä varmasti riittää. Itse tilaan samantien 5 kpl, jotta voin helpottaa kavereidenkin elämää.

Vierailija
45/48 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:43"]

Useimmat naiset kuitenkin pitävät siitä kehusta, eivätkä loukkaannu, jos vaateongelma ei vaan ole se kiinnostava juttu. Ja anteeksi nyt, jos kyseinen nainen sattuu olemaan vaimosi, mutta on muuten ihan helvetin typerä nainen, jos kuvittelee miehensä mielipiteen auttavan asuvalinnassa. Sitä varten kilautetaan kaverille. Onhan se kaikkien tiedossa, että miehen mielestä tyylikäs ja seksikäs asu on sama asia kuin halpa ja tyrkky look. Ja olisihan siinä myös vaihtoehtona, että näyttää hyvältä kaikissa rytkyissä eikä ymmärrä muodista mitään. Pitäisiköhän kirjoittaa sanakirja mies-nainen-mies... N32v

[/quote]

En ole ihan samaa mieltä tuosta miesten vaatemausta, mutta olkoon menneeksi. Saat anteeksi myös vaimoni haukkumisen, koska olen viimeaikoina ollut kanssasi samaa mieltä :)

Mutta ei vaimoni ole ainoa nainen joka käyttytyy noin. Olen valitettavan paljon naisia, jotka ovat niin tiukasti päättäneet olevansa rumia, että he eivät suostu uskomaan kohteliaisuuksia sellaisenaan vaan kuulevat rivien välistä heti jonkun piilovittuilun.

Jos tuon sanakirjan saat joskus aikaiseksi, niin myyntiä varmasti riittää. Itse tilaan samantien 5 kpl, jotta voin helpottaa kavereidenkin elämää.
[/quote]

Auts... kiva ettet loukkaantunut tuosta turhankin suorasta kommentistani koskien vaimoasi. Olen myös huomannut tuon, että joskus se omakuva on jotenkin niin vääristynyt, että kehut ovat turhia. Onneksi kuitenkaan kaikki eivät ole niin syvällä suossa. Olen myös huomannut sen, että ystävilläni on itsetunto parantunut sillä, että minä naisena kehun heitä. Olen niin suorasukainen ja rääväsuu, saatan sanoa suoraan, että kolttusi näyttää muuten kamalalta ja ystänäni hyväksyvät tämän ja tuntevat minut. Tämä toisaalta aiheuttaa kanssaeläjissä myös sen, että kehuni uppoavat syvälle eikä edes ne kaikkein heikoimmalla itsetunnolla varustetut naiset kyseenalaista vilpittömyyttäni. En tosin suosittele ketään ryhtymään sellaiseksi, minä olen ollut tällainen lapsesta asti. Tuota sanakirjaa on mulle pari miespuolista ystävää ehdottanut, kun olen auttanut lepyttämään hurjistuneet vaimot:)

N32v

Vierailija
46/48 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on typerä mies. Kuka Oikeasti haluaa oman naisensa menevän leikkaukseen ulkonäön takia?!! 

Vierailija
47/48 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:46"]

AP on typerä mies. Kuka Oikeasti haluaa oman naisensa menevän leikkaukseen ulkonäön takia?!! 

[/quote]

Ei mua haittaisi yhtään jos oma vaimo kävisi ottamassa täytettä tyhjiin pusseihinsa. Eikä häntäkään varmasti haittaisi jos minä laihduttaisin. Emme kuitenkaan sano näitä asioita toisillemme, koska emme halua loukata. 

Vierailija
48/48 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:31"]

Naiset testailee aina ja sitten mököttää. Aloittaja (tai kuka tahansa mies) voi kysyä rouvalta, olisiko pari lisäsenttiä aisaan paikallaan kun olisi joku uusi peniksenkeitin saatavilla. Jos sanoo, että kyllä kelpaisi niin tietenkin loukkaannut verisesti siitä. Ja jos sanoo, että ei tarvitse ja on hyvä tuollaisenaan niin sitten haukut, että hän ei koskaan tue sinua sinulle tärkeissä asioissa. Missään tapauksessa et sitä itse puheeksi ottamaasi kehitintä kuitenkaan osta. Toistetaan viikottain. 

[/quote]

Peniksenkeitin... Auts. :D

-Niksu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän