Pesin alapään käsidesillä
Mies nuoli ja kehui makua. Kerrankin!
Kommentit (18)
Ajattelin otsikosta että varmaan yhden yön jutun jälkeen. Säästyisköhän sukupuolitaudeilta noin. Itse en tosin tietoa tarvi, kun en moisia harrasta, mutta muuten tuli mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Normaali mies ei nuole.
Ei todellakaan. Nössöt ja surkimukset lipittävät.
Kaikki naiseni ovat halunneet minun nuolevan. Ja normaalina miehenä nuolen. Niinkuin monet muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt se on pilalla. Ei KÄSIdesiä voi muuhun käyttää kuin käsiin.
:D
Vain alemman tason miehet alentuvat nuolemaan. Tai sitten jotkut pervot ja naisvihaajat.
Vierailija kirjoitti:
Et pessyt. Kirvelee niin ettet miettisikään kirjoittamista tänne.
Eihän se kirvele kuin pari minuuttia, sitten alkoholi on haihtunut ja jäljellä on pelkkä glyseroli. Tiedän, kun oon joskus puhkaissut ihonsisäisen finnin alapäästä ja desinfioinut sen kohdan sitten käsidesillä.
eri
Höpöhöpö. Vesipesu riittää. Ja mies rakastaa makua.