Mitä luulet, juopotteleeko teinisi huomenna?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:55"]Voevoe mammat, sitä ollaan niin hyväuskoisia! Ei ne meidän mussukat mitään. Ja paskat.
[/quote] no joo. Voihan se tuolla huoneessaan , missä koneellaan vapaa-aikansa viettää, nousuhumalan aina väliin kiskaista. Sen verran iisisti kuitenkin ettei oo yhteisillä aterioilla kiinni jäänyt.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 23:00"]Kuinka monen tytär huomenna saa kullia puskassa?
[/quote]
Tai amiscorollan takapenkillä. Amikset vaan oottaa ulkona jonossa omaa vuoroaan ja vetävät kessua.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:55"]
Voevoe mammat, sitä ollaan niin hyväuskoisia! Ei ne meidän mussukat mitään. Ja paskat.
[/quote]
Ai sitäkö nuo alapeukut tarkoittavat? No kyllä kai se on helppo uskoa ettei ota jos teini on kotona perheen keskellä.
Ei juopottele. 16 v. Ei ole 4 edellistäkään juopotelleet tuossa iässä - eivätkä vieläkään. Saunakalja ei kelpaa kellekään, uutena vuonna 1 terästetty glögi kelpaa ja itse saan juoda loput 6, sama Juhannuksena. oliskohan vanhempien huono esimerkki "opettanut" hyville tavoille. Itsekin halusin olla erilainen kuin kasvattajani.
14, ei juo, ellei sillä ole piilopulloa huoneessaan. Luulen kyllä että huomaisin, jos kännissä pyörii täällä kotona.
Ei juo. Menee alkoholittomaan tapahtumaan yhdessä 11v. pikkusiskonsa kanssa. Äidin kyydillä sinne ja takasi.
Jep! Lähtivät Tampereelle bilettämään. Poika -vasta ensi kuussa 18v, kaveri 18v ja toinen kaveri 17v. Ja luotan poikiin täysin. Vaikka ottavatkin olutta, tolkku on hommassa mukana.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 23:00"]Kuinka monen tytär huomenna saa kullia puskassa?
[/quote]
Nää koulusta valmistuneet ansaitsee kullia
Kyllä juo ja itse ostaa on 18v ja ihan luvalla. Paljon olen puhunut hänen kanssaan juomisesta ja mitä juo ja kuinka paljon. On kyllä jo kotibileissä juonut alaikäisenkin ja kovan krapulan sairastanut kerran. Toivon että opetti jotain. Sen olen sanonut että aina kotiin on tultava, oli missä kunnossa hyvään.
Ei. Se saa vähäisestäkin alkoholista migreenin joten katsoo parhaaksi olla juomatta. Lähtee kuskin ominaisuudessa kavereiden kanssa kaupungille. Ikää 19.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 23:00"]Kuinka monen tytär huomenna saa kullia puskassa? [/quote] Tai amiscorollan takapenkillä. Amikset vaan oottaa ulkona jonossa omaa vuoroaan ja vetävät kessua.
[/quote]
no ehkä jossain pöndellä...
Ei todellaaan.Mun 15v piirtelee mieluummin ja tekeeviedeotaidetta. Ei polta, eikä juo ja on muutenkin täydellinen Milleniumbaby!
Mä en ainakaan juo mitään limsaa vahvempaa☺
t. 15v tyttö
Miksi alapeukutetaan jos sanoo ettei lapset juo huomenna alkoholia? Kyllä tiedän aivan satavarmasti, että omani eivät juo, koska ovat illalla kotona ja tekevät muita heitä kiinnostavia juttuja. En tiedä vituttaako se sitten jotain alapeukutavaa wt-mammaa, jonka Nigo-Yasmin ryyppää joka viikonloppu ja vanhemmilla ei ole enää mitään kontrollia teineihinsä. Jos edes tietävät missä he ovat. Täytyyhän lapsen saada pitää hauskaa...juu onnea vaan, hienosti menee!
Kuinka monen tytär huomenna saa kullia puskassa?