Toimeentulotuen maksusitoumus apteekkiin, kuinka se toimii?
Saako sillä siis kaikki lääkkeet ilmaiseksi, vai joutuuko lääkkeistä maksamaan itse jotain?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitäisi saada ilmaiseksi (2,5€) muita lääkkeitä, jos kela on maksanut oman kattonsa täyteen??Et ole edes toimeentulotuen asiakas? Muutkin maksavat lääkkeensä itse kelakattoon asti.
No heittäydy kelan toimeentulotuen piiriin, jos se noin paljon kiinnostaa.
Eihän ap ole tt piirissä. On saanut maksarin YHTEEN lääkkeeseen. Ja nyt siitä pitäisi sitten hyötyä kaikkien muidenkin lääkkeiden osalta! Jos näin on niin musta se on väärin. Me muut maksetaan lääkkeistä täysi hinta ITSE. KELAkattoon asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitäisi saada ilmaiseksi (2,5€) muita lääkkeitä, jos kela on maksanut oman kattonsa täyteen??Et ole edes toimeentulotuen asiakas? Muutkin maksavat lääkkeensä itse kelakattoon asti.
Eihän ap ole tt piirissä. On saanut maksarin YHTEEN lääkkeeseen. Ja nyt siitä pitäisi sitten hyötyä kaikkien muidenkin lääkkeiden osalta! Jos näin on niin musta se on väärin. Me muut maksetaan lääkkeistä täysi hinta ITSE. KELAkattoon asti.
No eiköhän ihminen joka saa toimeentulotukea, tai harkinnanvaraista toimeentulotukea, ole jo lähtökohtaisesti heikommassa asemassa kuin muut. Mieti vähän ennen kuin kommentoit.