Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 29v + 1v miettii; mukava nainen kaupassa

Vierailija
29.05.2015 |

Ehkä vähän pieni asia siihen nähden, että kirjoitan siitä, mutta kirjoitanpa nyt kuitenkin. Olin kaupassa ja edessä kassalla oli nainen, joka toimi hieman hitaasti maksaessaan ja se vähän ärsytti minua. Hän tuumaili jotakin hiljaa ja havaitsin hänen haisevan alkoholilta. Hänellä oli hieman WT-henkinen pukeutumistyyli ja elämänmakuiset, hiljaista viisautta viestivät kasvot, joissa oli myös hiven kovuutta. Kun sitten pakkasin ostokset ja menin lukemaan ilmoitustaulua, nainen risteili aaltomaisin askelin sivulleni ja pahoitteli nöyrän näköisenä jotakin minuun törmäämistä, vaikka minä en ollut huomannut mitään. Kerkesin sanoa lempeimmällä mahdollisella äänelläni, että en huomannut hänen tehneen mitään. Naisen miesystävä oli ilmeisesti lähellä myös, samaa ilmoitustaulua lukemassa.

-Mies 29v + 1v-

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:26"]

Mun piti jo sanoa viime ketjuun, jossa juoksit sen ranskalaistytön perässä, että näitä nuoria tyttösiä ihan oikeasti ahdistaa tuollainen käytös, mitä harjoitat. Tulee ihan mieleen se tyyppi, joka juoksi kameran kanssa naisten perässä. 

[/quote]En ole kyllä 'juossut' kenenkään perässä. Turhan dramatisoiva kuvaus asioista.

Tänään nainen rupesi juttelemaan minulle kassalla valitsemistani tuotteista ja se tuntui mukavalta myös. Luennoin ja neuvoin sitten tiettyjen kasvikunnan tuotteiden hinnoista.

Samassa kaupassa näin myös ihan toisen kaupan kassan, josta olen ollut kiinnostunut menneenä kesänä. Hänellä oli opiskelijahaalarit päällä ja hän katsoi minua hämmentyneesti ohi viilettäessään. Jos hän olisi pysähtynyt, olisin voinut ehdottaa drinkeille menemistä.

-Mies 29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla