Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laulu josta sinun ei pitäisi pitää

Vierailija
26.01.2022 |

Mutta jokin siinä vaan vetää? Oma ikisuosikkini on A-ha yhtyeen se isoin hitti Take on me. Onhan se laulu upea klassikko.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gasellit - Pillist kii

”Tyttö mä oon kohta sun pillis kii

Ja oon valmis muihinki hirveyksiin”..

Vierailija
22/30 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ku tuo yks ohis tuli kommentoimaan sivusta että tällä ois haettu jotenkin omaa arvomaailmaa vastaan sotivia biisejä niin kaikki tulee vastaamaan sellaisia.

Vaikka AP:n esimerkki oli A-Han Take on me. Mitä arvoja vastaan se on?

Eiköhän tässä haettu sellaisia omaan musiikkimakuun huonosti sopivia tai muuten outoja, esim vaikka itse on 60v niin jammailee jotain Sini Sabotagen Levikset repee. Ei sitä että on kokoomuslainen mutta kuuntelee Asaa ja Pelle Miljoonaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Casey Ryback & Katkotut kädet - Petofiilis

Vierailija
24/30 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spice girlsin viva forever! Oikeastaan mikä tahansa spaissareitten biisi 😄

Vierailija
25/30 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruvennut nyt reilusti yli 50-vuotiaana lauleskelemaan Katri-Helenan biisejä, kuten Katson autiota hiekkarantaa ja Syysunelma. Onhan hänellä kaunis ääni ja nuo biisit ovat kauniita, mutta en ole koskaan kuunnellut aktiivisesti suomi-iskelmää tai suomipoppia, olen klassisen instrumentaalimusiikin ystävä. Hieman naurattaakin tuo Katri-Helenan diggaaminen näin yhtäkkiä. En tiedä, mistä se tuli.

Vierailija
26/30 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktak - Lopeta

Päivi Lepistö - En kaipaa sua

Vuokko Hovatta - Helise taivas

Vierailija
27/30 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlandia, Porilaisten marssi, Lippulaulu ym.kansallismieliset musiikkikappaleet. Samaa sarjaa myös venäjän kansallishymni erityisesti yhden venäläisen tosi nationalistisen bändin rokkaava versio siitä.

Ovat jotenkin tosi mahtipontisia ja voimakkaita ja energisoivia, vaikka en tykkää minkään maan kansallisuhosta.

Vierailija
28/30 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Casey Ryback & Katkotut kädet - Petofiilis

Ja saman tyypin Naiskuiskaaja!

Vierailija
29/30 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bruno Mars - Marry You

Ei sen tyylistä musiikkia mitä yleensä kuuntelen, enkä myöskään oo ajatellut koskaan mennä naimisiin tai oo myöskään koskaan ollut rakastunut tai edes ihastunut sitten teini-iän. 

Vierailija
30/30 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kasarilla elänyt mutta minusta Bronski Beatin  "Smalltown Boy" On Varmaan yksi parhaista kappaleistani. Toinen hyvä on Tears For Fearsin "Pale Shelter" Vielä The Belovedin "Sweet Harmony" tuo aina hyvän mielen.

Noita biisejä ja tyylilajeja ei kehtaa kavereiden kuullen soittaa kun omakin musiikkimaku on pitkälti rock. Olisi noloa kirjoittaa musiikkilistaan Kotiteollisuuden ja Metallican väliin jotain noiden tyylistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi