Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän salilla täytetään lihakset?

Vierailija
29.05.2015 |

Meidän salilla on tavallinen ilmapumppu, mutta mielestäni sillä tulee kovin kevyen oloinen lopputulos. Olen kuullut että jossain käytetään sahajauhoja, onko siitä kokemusta? Kuulin kaverilta huhua, että jossain täytettäisiin lihakset proteiinirahkalla, mutta arveluttaa mahtaako se pilaantua kovinkin nopeasti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 18:32"]

Meidän salilla on tavallinen ilmapumppu, mutta mielestäni sillä tulee kovin kevyen oloinen lopputulos. Olen kuullut että jossain käytetään sahajauhoja, onko siitä kokemusta? Kuulin kaverilta huhua, että jossain täytettäisiin lihakset proteiinirahkalla, mutta arveluttaa mahtaako se pilaantua kovinkin nopeasti.

[/quote]Hapanmaitotuotteet säilyy kyllä pitkään!

Vierailija
2/4 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 18:33"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 18:32"]

[/quote]Hapanmaitotuotteet säilyy kyllä pitkään!

[/quote]

Hienoa. Onko kellään kokemusta rahkan käytöstä? Kuinka pian pitää vaihtaa uudet? Luulisi että menetelmä on hyvä kun rahkaa myydään niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee hoitoon, surkee aloitus ap:lla. Pitäsikö tän jotenkin naurattaa??

Vierailija
4/4 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 18:46"]

mee hoitoon, surkee aloitus ap:lla. Pitäsikö tän jotenkin naurattaa??

[/quote]

Voi, osui ja upposi raejuustonatsiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi