Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini valittaa niin paljon siivoamisesta että

Vierailija
29.05.2015 |

se tulee nykyään aina mieleen kun itse siivoan ja sitten alkaa suututtaa. Siivoan ja olen vihainen äidille. En tajua että jollekulle oman kodin siivoaminen voi olla niin kamalaa että siitä pitää valittaa muille (jotka yhtä lailla joutuvat siivoamaan oman kotinsa) ja esittää marttyyriä. Itse tavallaan jopa pidän siivoamisesta, on kiva kun tulee puhdasta ja samalla voi kuunnella musiikkia tai vilkuilla tv-ohjelmaa. Siivoaminen voi olla rentoa ja hauskaa ja minua raivostuttaa että äitini on onnistunut vääntämään sen häntä kohdanneeksi henkilökohtaiseksi onnettomuudeksi josta valitetaan kaikille, ärsyttää että minulle on kotoa yritetty opettaa että arki on jotain negatiivista ja ikävää, vaikka iso osa ihmisen elämästä on just sitä arkea, josta voi tehdä ihan kivaa.

Kiitos kun sain avautua.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä kulutat energiaasi miettimällä äitisi negatiivista suhtautumista siivoamiseen? Vai asutko vielä sen kanssa?

Vierailija
2/2 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 18:34"]

Miksi sä kulutat energiaasi miettimällä äitisi negatiivista suhtautumista siivoamiseen? Vai asutko vielä sen kanssa?

[/quote]

Ehkä siksi että siitä saa kuulla joka kerran hänet tavatessaan ja lapsuudessani äiti purki raivonsa meihin lapsiin kun hän "joutuu" siivoamaan? On aika tehokkaasti assosioitunut tämä. Olen viime aikoina aika paljon miettinyt muutenkin millaisia malleja ja asenteita kotona lapsille annetaan. On inhimillistä miettiä asioita. Oudompaa olisi minusta se ettei koskaan mieti mitään, mihin ryhmään sinä taidat kuulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi