Syötkö lattialle pudonneen ruoan
Jos ruokaa, esim. voileipä, putoaa lattialle, niin syötkö sen vai meneekö suoraan roskiin ?
Kommentit (20)
En syö. On muutakin ruokaa kaapissa.
Totta kai syön, jos ehdin ennen kuin puolen minuutin sääntö hälyttää pysymään kaukana lattiaruoasta.
En syö. Tulee sekunnissa täyteen koirankarvoja.
Koirat syö, lähes kaikki pienetkin lattialle tippuvat ruuan hiput - paitsi jos on liian terveellistä, salaatinlehti tms.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei voipuoli alaspäin niin kotona syön.
Mä syön voipuoli alaspäin menneenkin, pyyhkäisen veitsellä vähän ensin. Jos ei nyt ollut tosi likainen lattia.
Syön jos ei ole jotain kastiketta, keittoa tai puuroa eli kiinteämmät syön.
Kun peruna putoaa niin syön koska on työlästä odottaa uusien kypsymistä.
Vierailija kirjoitti:
Koirat syö, lähes kaikki pienetkin lattialle tippuvat ruuan hiput - paitsi jos on liian terveellistä, salaatinlehti tms.
Huonosti koulutettu. Koiran on oltava kaikkiruokainen.
Riippuu ruuasta. En syö leipää, mutta jos se on esim. juusto- tai kinkkusiivu, en syö, koska se on kuitenkin täynnä kissankarvoja. Jos ruoka on pestävä eli vaikka porkkana tai kuorittu omena, huuhtaisen ja syön.
Syön vain mannnaa, enkelten ruokaa.
Syön koska meillä siivotaan päivittäin
Vierailija kirjoitti:
Romanithan heittävät lattialle pudonneet haarukat ja veitset roskiin. Sossu maksaa heille uudet.
Ihan työtä tekevät kuten mutkin enemmistö ja maksavat itse kulunsa.Kuin ostavat ITSE TARPENSA. Sosiali laki eli toimentulo tuki on jokaiselle Suomessa asuvalle sama.Voi epäiliä lukea asia netistä .
Viiden sekunnin sääntö jos muita paikalla, parin tunnin sääntö jos ei muita paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanithan heittävät lattialle pudonneet haarukat ja veitset roskiin. Sossu maksaa heille uudet.
Ihan työtä tekevät kuten mutkin enemmistö ja maksavat itse kulunsa.Kuin ostavat ITSE TARPENSA. Sosiali laki eli toimentulo tuki on jokaiselle Suomessa asuvalle sama.Voi epäiliä lukea asia netistä .
Just. Sinä olla kotiunut hyvä.
Siriina kirjoitti:
Syön koska meillä siivotaan päivittäin
Meinasin just sanoa, että riippuu siitä, milloin on siivottu. Jos putoaa vaikka karvamatolle, tai likaiselle lattialle, en syö. Muussa tapauksessa syön, mutta vain kotona.
Riippuu siitä, mitä putoaa. Lattialle pudonneita popkorneja voi syödä, lattialle pudonnutta jukurttiläikkää ei. Koira onneksi huolehtii yleensä karkeasiivouksesta, jos jotain nestemäistä ruokaa putoaa lattialle, ei tartte sitten muuta kuin kostealla pyyhkiä.
Julkisilla paikoilla (ravintolat, rautatieasemat jne) en syö.
Jos ei voipuoli alaspäin niin kotona syön.