Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä piirrettä itsessäsi sinun on ollut vaikea hyväksyä?

Kiltti
26.01.2022 |

Otsikossahan se kysymys jo tulikin. Itselläni on ollut vaikeinta hyväksyä kiltteyttä, jonka sain Äidiltä perinnöksi. Vuosikausia yritin päästä eroon kiltteydestä kunnes tajusin, että ei se ole minun vikani, jos ihmiset käyttävät sitä hyväkseen. Kiltteys itsessään on hyvä ominaisuus.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä minun piirre, vai jokin karman kirous, mutta elämäni suurin tragedia on se, ettei ole minkäänlaista tuuria elämässä, on vain vastoinkäymisiä, ei koskaan mitään onnea ja positiivisia sattumuksia, kaikki mikä voi pieleen mennä, menee pieleen ja joskus vakavin seurauksinkin. En käsitä miksi mikään ei voi onnistua, en näy voivan omalla tekemiselläni vaikuttaa kohtalooni, kaikki efortti valuu ihan hukkaan, kaikki menee kuitenkin pieleen, eikä pyrkimys positiiviseen lopputulokseen vaikuta mitään.

Tämä paha karma on jo pilannut elämästäni niin suuren osan, ettei tätä korvaisi kuin loton päävoitto!

Vierailija
2/14 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikani on se, että on joskus pieni pakkomielle vastata ihmisten kysymyksiin palstalla ja keksiä ratkaisuja. Minun pitäisi lopettaa se jo. Moni pärjää omin ratkaisuin onneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono muisti, ollut aina. Olen kiinnostunut historiasta, mutta esimerkiksi vuosiluvut eivät juurikaan jää mieleen vaikka jankkaisin niitä kuinka paljon.

Vierailija
4/14 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vikani on se, että on joskus pieni pakkomielle vastata ihmisten kysymyksiin palstalla ja keksiä ratkaisuja. Minun pitäisi lopettaa se jo. Moni pärjää omin ratkaisuin onneen.

Hei mulla on ihan tää sama! Sitten vielä turhaudun, jos ei neuvoja oteta vastaan... Mistä päästäänkin siihen piirteeseen, mitä inhoan itsessäni eniten: olen jokseenkin aggressivinen ja hankala. En tiedä miksi minussa tuntuu olevan kaikki mahdolliset vastakohdat; olen kävelevä paradoksi. Haluan muille hyvää, haluan korjata, parantaa ja hoivata ja olen samalla täynnä okaita. Yök.

Vierailija
5/14 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaan iso maila. Naiset aina pelästyy

Vierailija
6/14 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono muisti, ollut aina. Olen kiinnostunut historiasta, mutta esimerkiksi vuosiluvut eivät juurikaan jää mieleen vaikka jankkaisin niitä kuinka paljon.

Mulla on sama. Olen kiinnostunut monista asioista, mutta yksityiskohdat eivät jää mieleen. Voin monesti kertoa nähneeni tietyn elokuvan, dokumentin, lukeneeni kirjan jne, mutta sitten kun pitäisi keskustella niistä jonkun kanssa, niin en muistakaan paljon mitään.

Vierailija
7/14 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksilahkeisuutta!

M 32

Vierailija
8/14 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisuutta ja katkeruutta. Lyhyttä pinnaa ja kärsimättömyyttä.

Vierailija
9/14 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyskalkulia. Paitsi että rajoittaa voimakkaasti mitä ylipäätään voin tehdä työkseni, niin on täysin romuttanut itsetuntoni. Olen utelias ja tiedettä arvostava ihminen ja tavallaan en pääse sen yli, että en voi ikinä opiskella mitään oikeasti vaativaa tuon rajoituksen takia. Tunnen itseni tyhmäksi ja päällimäisin tunne monessa asiassa on häpeä.

Vierailija
10/14 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilkeäluontoinen. Johtuu osin kasvatuksesta, kun lapsuudenperheessä oli päällä jatkuva nälviminen ja kilpailu. Haluaisin oppia tästä pois, mutta en ole onnistunut vaan aina ne ilkeät kommentit pääsee suusta.

Vierailija
11/14 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olen pedofiili tuotti hieman vaikeuksia hyväksyä nuorempana.

Vierailija
12/14 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus. Kaiken muun kanssa olen saavuttanut rauhan.

Vierailija
13/14 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiskuus. Kaiken muun kanssa olen saavuttanut rauhan.

Ota iisisti, äläkä pingota.

Vierailija
14/14 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taipumusta myöhästelyyn. Olisi ihana olla liikkeellä löysemmällä aikataululla, eikä kaaoksella 🤪

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme