Ei lapsi antamaan sampanjaa
Opettajana pienet lahjat ilahduttavat pitkän raskaan työrupeaman jälkeen. On kiva laskeutua kesälomalle jos lapsi tuo opettajalle lahjana harkitum pullon. Kuitenkin vanhemman tulee se antaa minulle, eihän lapsi saa kuljettaa alkkoholia.
Eli siis vanhemmat kiitos kauniista lahjastanne!
Kommentit (9)
Opettajat! Kirjoittakaa samppanja! Edes te!
No mitä ihmettä? Samallahan se lahja annetaan kun käydään todistus pokkaamassa.
On jäänyt kyllä mieleen yksi kevät, kun ei saatu aikaiseksi luokanopettajalle yhteistä lahjaa. Taisi saada 25-henkiseltä luokalta noin 10 pulloa yhteensä. Vähän kostea alku kesälle :-D
Oletteko opettajat muuten sitä mieltä, että pullo pitäisi olla valmiiksi jäähdytetty? Olisihan se kiva, jos opettajainhuoneessa voisi jo vähän suuta kostuttaa oppilaiden lähdettyä.
Toivottavasti ap ei ole oikeasti opettaja, koska ei osaa kirjoittaa. Mutta niin kai se on, että ne opettavat muita, jotka eivät itse osaa.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:43"]
Shamppanja.
[/quote]Suomeksi samppanja.
Mitä helvettiä. Miksi opettajalle pitäisi lahjoja viedä. Heille jo maksetaan työstä
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:45"]
Mitä helvettiä. Miksi opettajalle pitäisi lahjoja viedä. Heille jo maksetaan työstä
[/quote]Kuulit nyt eka kertaa, että jotkut vievät lahjoja opettajille? :D
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:45"]
[/quote]Kuulit nyt eka kertaa, että jotkut vievät lahjoja opettajille? :D
[/quote]
Minun aikana vietiin korkeintaan kukka. Sekin yleensä jos opettaja vaihtui tai pääsit kuudennelta tai ysiltä. Kuulin vasta että nykysin viedään tarhakin tädeille lahjoja. Ei hyvää päivää. ...
Korkkasit vissiin jo?