Haluan chanelin laukun!
Olen 24v nainen. Tarkemmin ottaen sen 2.55. Se on niin kaunis ! Mutta : olen tavallinen duunari, tulot about 2500e/kk. Olenko nolo jos käytän sellaista? Säästössäkin olisi sopivasti rahaa :D
Kommentit (20)
Olet todella nolo jos ostat sen. Mielestäni se ei käy kun joillekin lätkävaimoille tms. Ei ihan sulle ehkä :'D
Osta jos siltä tuntuu ? Miksi tulet lupia kyselemään?
En tule kysymään lupaa keltään. Kysyin vaan mitä mieltä porukka on jos sen omistaa joku muukin kun rikas nainen. :D
-ap
Ja todellakin ostan sen jos huvittaa, ajattelin vaan herättää keskustelua :)
Ei sitä ole kukaan sanomaan kuka sitä saa käyttää! Osta jos siltä tuntuu
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:01"]Olet todella nolo jos ostat sen. Mielestäni se ei käy kun joillekin lätkävaimoille tms. Ei ihan sulle ehkä :'D
[/quote]
Haha! Perustele toki
Saa olla aika typerä, että laittaa vähäiset säästönsä laukkuun.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:06"]Saa olla aika typerä, että laittaa vähäiset säästönsä laukkuun.
[/quote]
Nojaa. Huvinsa kullakin! En ole ap, mutta ostin viimekesänä lv laukun. Olen myös ns tavan duunari. :)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:01"]Olet todella nolo jos ostat sen. Mielestäni se ei käy kun joillekin lätkävaimoille tms. Ei ihan sulle ehkä :'D
[/quote]
Haha! Perustele toki
[/quote]
Luksus muotia luksus ihmisille
Ensimmäinen mieleen tuleva kysymys on, millaisten vaatteiden kanssa pitäisit tuota laukkua? Teinipissis-look jossa kallis laukku ja merkkikengät on yhdistetty H&M:n rytkyihin, on nimittäin tyylikkäästä kaukana. Mutta jos olet muutenkin onnistunut keräämään klassisen tyylikkään vaatekaapin, niin siitä vaan!
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:06"]
Saa olla aika typerä, että laittaa vähäiset säästönsä laukkuun.
[/quote]
Niin, voihn ne ryypätäkin....enemmän hauskaa, eiks niin?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:06"]Saa olla aika typerä, että laittaa vähäiset säästönsä laukkuun. [/quote] Nojaa. Huvinsa kullakin! En ole ap, mutta ostin viimekesänä lv laukun. Olen myös ns tavan duunari. :)
[/quote]
Nykypäivänä eletään liikaa kädestä suuhun. Kaikki säästöt tuhlataan johonkin turhaan paskaan. Kannattaisi pitää sitä rahaa kunnolla säästössä pahan päivän varalle, ettei tarvitse myöhemmin itkeä, että sossu on niin perseestä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:11"]
Ensimmäinen mieleen tuleva kysymys on, millaisten vaatteiden kanssa pitäisit tuota laukkua? Teinipissis-look jossa kallis laukku ja merkkikengät on yhdistetty H&M:n rytkyihin, on nimittäin tyylikkäästä kaukana. Mutta jos olet muutenkin onnistunut keräämään klassisen tyylikkään vaatekaapin, niin siitä vaan!
[/quote]
Vahan samaa mielta. Itse olen haaveillut Boy Bagista. Nain hiljattain metrossa varhaiskeski-ikaisen naisen. Hiukset ponnarilla, matalat "kotimatkakengat" ja ihan siistit toimistovaatteet. Laukku menetti vahan hohtonsa. Se vaan nayttaa paremmalta trendikkaissa vapaa-ajanvaatteissa tai powerityopukeutumisessa. Myos muun olemuksen taytyisi olla laukun tasolla.
Mutta luonnollisesti teet mita itse tykkaat. Laukku nayttaa tosi kivalta monella bloggaajalla joilla ei ole erityisen kallis vaatekaappi.
Itselläni on myös haave 2.55, palkka 2500e, 24v. Haluan sen niin paljon mutta tavallisena duunarina mietin että voinko sijoittaa 3000e pelkkään laukkuun :/// (käytettynä ostaisin)
Ja mä haluisin Pradan laukun mutta olen sairaslomalla
Kukaan ei ole sanomaan toiselle saako ostaa vai eikö. Jos se tuottaa iloa ja on varaa niin miksi ei ?
Rikastajalle koittaa tilipäivä, kun näkee jollain tuhansien eurojen laukun.
Laukku kestää todennäköisesti sun loppuelämän. Siitä on iloa. Joten anna mennä.
Minäkin haluan :) se on klassisen kaunis ja sitä voi käyttää mielestäni iässä kun iässä.