Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmätippojen anto eläimelle

Vierailija
26.01.2022 |

Jos kolme kertaa päivässä pitää antaa niin miten ihmeessä se onnistuu kun päivällä on töissä?!
Ja tasaisesti pitäisi antaa mutta ei tule onnistumaan tuolla kolme krt päivässä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙄

Aamulla ennen töihin lähtöä, iltapäivällä heti töistä tullessa, illalla viimeksi ennen nukkumaanmenoa.

Jos olet vuorotyössä, sama periaate, vaikka eri aikoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ystävä tai naapuri auttamaan, jos et voi ruokatunnilla pistäytyä kotona tai ottaa koiraa mukaan. Voit myös kysyä silmätipat määränneeltä eläinlääkäriltä, miten kannattaisi toimia.

Vierailija
4/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mikä eläin. Hevoselle olen käynyt laittamassa aamulla ja töiden jälkeen, iltatallin yhteydessä tallinpitäjä laittanut viimeisen annoksen pienestä lisämaksusta. Kissalle tai koiralle, joka on kotona käytännössä koko ajan seurana, on helppo antaa itsekin kolmesti päivässä eli aamu, töiden jälkeen ja illalla ennen nukkumaanmenoa.

Vierailija
5/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ystävä tai naapuri auttamaan, jos et voi ruokatunnilla pistäytyä kotona tai ottaa koiraa mukaan. Voit myös kysyä silmätipat määränneeltä eläinlääkäriltä, miten kannattaisi toimia.

En pääse itse eikä kukaan muu uskalla koska

”en mä osaa” ja ”en mä uskalla jos teen jotain väärin”

Itse siis pärjättävä.

Vierailija
6/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mikä eläin. Hevoselle olen käynyt laittamassa aamulla ja töiden jälkeen, iltatallin yhteydessä tallinpitäjä laittanut viimeisen annoksen pienestä lisämaksusta. Kissalle tai koiralle, joka on kotona käytännössä koko ajan seurana, on helppo antaa itsekin kolmesti päivässä eli aamu, töiden jälkeen ja illalla ennen nukkumaanmenoa.

Mutta ei tule tasaisesti ja kun pitäsi tulla. Aamun ja päivän väli venyy pitkäksi ja päivän ja illan jää liian lyhyeksi. Mutta kai se niin tehtävä.

Vierailija
7/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei tule tasaisesti ja kun pitäsi tulla. Aamun ja päivän väli venyy pitkäksi ja päivän ja illan jää liian lyhyeksi. Mutta kai se niin tehtävä.

Miten pitkät työmatkat sulla on? Olen antanut niin, että 7.30 aamun satsi just ennen lähtöä, siitä kahdeksaksi töihin, sopinut lähteväni lääkekuurin aikaan vähän aikaisemmin töistä ja joskus 16.15-16.30 on annettu toinen satsi, viimeinen sitten illalla yhdentoista aikaan. Eihän se nyt ihan tasan 8 h välein mene, mutta harvemmin noissa ihan minuuttiaikataululla tarvitsee pelata.

Vierailija
8/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkät työmatkat sulla on? Olen antanut niin, että 7.30 aamun satsi just ennen lähtöä, siitä kahdeksaksi töihin, sopinut lähteväni lääkekuurin aikaan vähän aikaisemmin töistä ja joskus 16.15-16.30 on annettu toinen satsi, viimeinen sitten illalla yhdentoista aikaan. Eihän se nyt ihan tasan 8 h välein mene, mutta harvemmin noissa ihan minuuttiaikataululla tarvitsee pelata.

Lähden 05.30 ja olen kotona 16.00. Ei mahdollisuutta lähteä kesken päivän käymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme