Suhde vanhempaan mieheen oikukas
Oon nuori nainen, opiskelen. Satuin rakastumaan polttavasti itseäni vanhempaan mieheen. Tapasin hänet töissä. Aloitetta en osannut tehdä, mies yks kaks oma-aloitteisesti kutsui kylään ja siitä se lähti. Meillä on suhdetta takana vajaa 2kk.
Mies on aina valtavan ihana, kun nähdään fyysisesti. Tapailemme 2-3x viikossa. Kehuu, osaa ilmaista tunteitaan, huolehtia kodin siisteydestä ja osaa myös kokata! Yhteistä meillä on kokkaaminen, alkoholin kittaaminen, kitaran rämpyttäminen, musamaku, himoittava huumorintaju ja sama ammatti.
Mut nyt kuitenkin tilanne on mennyt siihen, että mies lainailee rahojansa kavereilleen, etenkin baarissa, kun postiluukusta tulee laskuja sisään maksumuistutuksineen. Laskut ovat pieniä, mut niiden määrä on huolestuttava. Olen kysynyt pari kertaa raha-asioihin liittyen ja hän vain toteaa kaikki on ok. Hoitaa kyllä laskut ajallaan. No, hoitaa vasta laskut viime kädessä.
Itselläni ei ole minkäänlaisia tuloja, mies haaveilee muuttoani hänen luokseen. Olen kallistanut katseen raha-asioihin, joihin en pysty puuttumaan. Asun vielä kotona, porukat ovat sitä mieltä, että kävisin tutkinnon loppuun ja menisin kunnollisiin töihin. Tienaisin töissä omaa asuntoa varten. Idea on kieltämättä ihana, mut olen silti täysin lääpällä nykyiseen mieheen.
Itselläni ei ole koskaan ollut muita suhteita. Ja olisi ihana jakaa yhden kumppanin kanssa koko loppu elämä. Mut en ole enää siitä niin varma kun raha-asioissa kädettömyys näkyy. Miten tässä lähtisi avaamaan raha-asioita mieheni kanssa? Tai onko mtn tehtävissä?