Onko Zlatan Ibrahimovic seksikäs?
Kommentit (14)
Raha ja menestys tekee seksikkääksi. Samannäköinen tyyppi pitsanpaistajana ohitettaisiin kadun toiselta puolelta.
Se on ihan se ja sama onko Zlatani AV mammojen mielestä seksikäs. Zlatanille lohkeaa meinaan mallimisuilta sormia napauttamalla...
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:45"]Raha ja menestys tekee seksikkääksi. Samannäköinen tyyppi pitsanpaistajana ohitettaisiin kadun toiselta puolelta.
[/quote]
Kyllä tuolla kropalla pitsanvääntäjällekkin silloin tällöin lohkeaisi....
Turhaa sanotte juu tai ei kun ei hän teitä huolis muutenkaa
Hyvä timmi kroppa tekee miehestä seksikkään näköisen. Eli on!
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 20:34"]
Turhaa sanotte juu tai ei kun ei hän teitä huolis muutenkaa
[/quote]
no ei se hänen oma helenasakkaan nyt niiiin kummoinen ole etteikö av:lta voisi hyvinkin löytyä edes yhtä koreampaa naikkosta..
Asuin lähellä Hjorhagenin jalkapallokenttää Tukholman Östermalmilla. Kenttä oli tunnettu, koska siinä harjoittelivat tunnetut jalkapalloilijat, mm Zlatan Ibrahimovic, joka oli silloin jo tunnettu, nuori ja komea pitkä komistus. Kävelin kotitaloni edessä sijaitsevalla kentällä ja kuulin, kun selostaja huusi Zlatanin nimen. Menin kentälle ja istuin hetken, kunnes Zlatan tuli joukkuekavereittensa kanssa kentältä ja menin hänen luokseen. Minulla oli isokokoinen pahvialusta mukanani ja tussikynä, jonka sain selostamon työntekijältä. Zlatan pysähtyi eteeni ja hymyili ja kirjoitti nimensä pahviin. Kaunis nuori mies hymyili ja oli todella herrasmies. Menin takaisin selostamon kahvihuoneeseen ja kiinnitin pahvin seinälle ja join kahvit selostajan kanssa. Että näin tapahtui, johtui siitä, että olin pelkäämätön, vaikka kentällä oli uljas vahtikoira saksanpaimenkoira Rufs, josta tuli kaverini. Vuosi oli joko 1999-2001. Itse olin tuolloin noin 47-49v. Mutta Zlatanilla ei ollut diivan eleitä tuolloin.
juu