Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko legginsit out?

Vierailija
29.05.2015 |

Oon menossa kaupungille ison vauvamahan kanssa ja mietin pitäisikö laittaa mukavan joustavat legginsit ikävän kiristävieb farkkujen sijaan? Ei oikeastaan kiinnosta mitä muut ajattelee, mutta en oo oikein koskaan tykännyt legginseistä. Sit mietin myös farkkuminihametta niiden kanssa, mitä mielipiteitä herättää. En aijo lähteä collareissa tai verkkareissa, enkä mielellään kuumissa farkuissa, kun on lämmin ilma.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:34"]Mä ainakin käytän laiskoina päivinä legginssejö, pitempää tiukahkoa neulepaitaa ja saappaita. Varsinkin syksyisin. Eivät ole out. Mutta älä laita farkkuhametta.
[/quote]
Näin mäkin käytän legginsejä. Ja pidä huoli että takapuoli oikeasti peittyy, aivan kamalan näköistä jos käyttää legginsejä housuina...
[/quote]

Tämä on kyllä niii in totta. Näin yks päivä citymarketissa tytön jolla oli ihan reippaasti ylipainoa ja läpinäkyvät sukkahousut ja tavallinen lyhyt paita pikkuhousut vain peitti perseen, kauhistuin! :o
ap

Vierailija
22/25 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin nyt sit kuitenkin farkuissa ja hankala olo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan laittanut legginsit.

Ja noi collarit ja verkkarit on kassialmojen kuteita, saisi ampua sen joka ne on keksinyt.

Vierailija
24/25 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:25"]

Oli ne in tai out, niin silti mä käytän leggareita. :)

[/quote]

Sama täällä. Jalastani on poistettu jo yksi vaarallinen luomi enkä riskeeraa enempää ohuilla sukkahousuilla. Inhoan aurinkorasvaa eli rajoitan sen käytön pakosta näkyville ihoalueille.

Vierailija
25/25 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun päällä legginsit on aina olleet out, mutta raskausmahan kanssa ovat taatusti mukavammat kuin farkut ja hittojakos siitä jos joku katsoo pitkään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän