Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko legginsit out?

Vierailija
29.05.2015 |

Oon menossa kaupungille ison vauvamahan kanssa ja mietin pitäisikö laittaa mukavan joustavat legginsit ikävän kiristävieb farkkujen sijaan? Ei oikeastaan kiinnosta mitä muut ajattelee, mutta en oo oikein koskaan tykännyt legginseistä. Sit mietin myös farkkuminihametta niiden kanssa, mitä mielipiteitä herättää. En aijo lähteä collareissa tai verkkareissa, enkä mielellään kuumissa farkuissa, kun on lämmin ilma.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa laittaisit sukkahousut

Vierailija
2/25 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ne in tai out, niin silti mä käytän leggareita. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mekko ja sukkahousut. Leggarit ja farkkuhame oli muotia joskus 10 vuotta sitten.

Vierailija
4/25 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne ihan kamalat. Sukkahousut tai sitten ilman sukkia. Housut, jos ei sääret kestä lyhyttä hametta.

Vierailija
5/25 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:26"]

Laita mekko ja sukkahousut. Leggarit ja farkkuhame oli muotia joskus 10 vuotta sitten.

[/quote]

Leggarit ja farkkuhame on muuten niin kamala yhdistelmä, että ei mitään järkeä. Näyttää, että ylipainoiset naiset käyttävät tätä yhdistelmää olettaen näyttävän hyvältä. Leggarit ylipainoisella on todella pahan näköistä ja se jäykkä farkkuhame ei yhtään paranna asiaa.

Vierailija
6/25 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggarit ei ole out, mutta farkkuhame on.

Vierailija
7/25 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggarit ei ole ikinä out, niin mahdottoman mukava vaatekappale! Jos jonkun silmiin sattuu, niin voi voi. Kukin kulkekoon juurikin niissä vaatteissa, missä viihtyy.

Vierailija
8/25 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin käytän laiskoina päivinä legginssejö, pitempää tiukahkoa neulepaitaa ja saappaita. Varsinkin syksyisin. Eivät ole out. Mutta älä laita farkkuhametta.

Vierailija
9/25 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielipide on se,että kaikki käy.
Tärkeintä on,että itse viihdyt valitsemissasi vaatteissa.

Muoti on minulle out;), koska olen jo nelikymppinen nainen.

Vierailija
10/25 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:23"]Jospa laittaisit sukkahousut
[/quote]

Ei oo odotus sukkahousuja ja ne menee aina niin ylös, että kiristäis mahaa tosi ikävästi.

Vierailija
11/25 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:26"]Onhan ne ihan kamalat. Sukkahousut tai sitten ilman sukkia. Housut, jos ei sääret kestä lyhyttä hametta.
[/quote][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:26"]Laita mekko ja sukkahousut. Leggarit ja farkkuhame oli muotia joskus 10 vuotta sitten.
[/quote]

Olin 10 vuotta sitten 11v. Entä sitten, jos haluan pukeutua, kuin silloin.

Vierailija
12/25 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahka-, kangas- ja farkkuleggarit ovat vieläkin muotia, niitä löytyy vielä jopa luksusmerkkisuunnittelijoiden mallistoista. Semmoiset jotka näyttää päällyshousuilta siis.

Ne paksujen sukkahousujen näköiset nylonleggingsit ovat jo vähän.... sanoisinko... no-no :)

Vierailija
13/25 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiasuna ne on aina muodissa, mutta muuten käytettynä ei. Käytän silti joskus julkisella paikallakin arkisen mekon tai hameen kanssa leggareita, koska en tykkää sukkahousuista yhtään. Tulee hyvin tilaa liikkua, kun muodin orjat kaatuilee pyörtyneinä jalkakäytäville :)

Vierailija
14/25 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:26"]Onhan ne ihan kamalat. Sukkahousut tai sitten ilman sukkia. Housut, jos ei sääret kestä lyhyttä hametta.
[/quote][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:26"]Laita mekko ja sukkahousut. Leggarit ja farkkuhame oli muotia joskus 10 vuotta sitten.
[/quote]

Olin 10 vuotta sitten 11v. Entä sitten, jos haluan pukeutua, kuin silloin.
[/quote]
Näytät wannabe-11-vuotiaalta, mutta valinta on sinun.

Vierailija
15/25 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin, että ovat out!
Mä inhosin niitä ja olen vasta nyt alkanut käyttämään legginssejä, joten uskoisin etteivät ole enää muotia.

Vierailija
17/25 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä oo mitään väliä, ovatko in tai out. Laitat päälle ihan mitä tykkäät.

Vierailija
18/25 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:31"]

Leggarit ei ole out, mutta farkkuhame on.

[/quote]

farkkuhame ei todellakaan ole out, päinvastoin in! siitä voi sitten ollakin montaa mieltä että miten tyylikäs vaatekappale onkaan kyseessä...

ei kai legginsit mitenkään erityisen in ole olleet enää aikoihin, mutta kyllä ne menee jos haluaa jotain mukavaa päälle, kunhan niitä ei käytä housuina!

Vierailija
19/25 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin just Ilta-Sanomia ja Eva Longoria oli lentomatkalla leggareissa. =)
Ne tosin olivat harmaat ja raidalliset, ihan hienot, mutta silti, eivät varmaan olekaan pois muodista.

Vierailija
20/25 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:34"]Mä ainakin käytän laiskoina päivinä legginssejö, pitempää tiukahkoa neulepaitaa ja saappaita. Varsinkin syksyisin. Eivät ole out. Mutta älä laita farkkuhametta.
[/quote]
Näin mäkin käytän legginsejä. Ja pidä huoli että takapuoli oikeasti peittyy, aivan kamalan näköistä jos käyttää legginsejä housuina...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän