Tarjottava illanistujaisiin
Tarkoitus istua rauhallista iltaa 8 aikuisen kanssa kotona. Lupasin laittaa jotain pientä syötävää.
..................................................
Perus pizzaa, rucola(feta)- salaatti, tummaa saariatolaisleipää missä välissä katkarapukimaraa, valkosipuli- ja yrttipatongit. Lisäksi kahvia ja raparperipiirakkaa vaniljakastikkeella. Illan aikana sipsiä....
...................................................
Miltä kuulostaa?
Kommentit (11)
No ihan hyvältä kuulostaa. mä jättäisin ehkä tuon saaristolaisleivän pois, se on jotenkin eriparia pitsan kanssa. Pitsa, salaatti ja patonki on ihan hyvä ja riittävä. Itse en kaipaisi pitsan kanssa siihen salaattiin edes fetaa, jos/kun yleensä pitsassa on juustoa ja makua ja suolaisuutta jo riittämiin.
Ihan hyvää, tosiaan pizza ja leipä samalla lautasella outo yhdistelmä. Mutta jos tykkätte niin ok.
Itsekin mietin tota leipä asiaa. Olisiko parempi jos katkarapukimaran tarjoaisi ruissipsien kanssa? Niin että jokainen saisi itse kauhoa tarvittavan määrän kimaraa sipsien päälle...
Ap
Kaikki kelpais täällä! Toivottavasti vieraillesikin.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 13:26"]
Itsekin mietin tota leipä asiaa. Olisiko parempi jos katkarapukimaran tarjoaisi ruissipsien kanssa? Niin että jokainen saisi itse kauhoa tarvittavan määrän kimaraa sipsien päälle... Ap
[/quote]
Näin voisi hyvin olla. Sellaisena naposteltavana. Saat myös aika näyttävän vadin, kun laitat ruissipsejä ja niille valmiiksi katkarapujuttua ja koristeeksi vähän tilliä.
Mikä on peruspizza? Tietty jokin kinkku-ananas-aurajuusto, yök.
Salaattia en söisi, rucola on pahaa ja feta.
Katkarapukimara, ei kiitos, en tykkää. (Leipä menisi voin kanssa.)
Valkosipuli-ja yrttipatongit. Katso ylempi vastaus.
Raparperipiirakka ok ja kahvi.
Aika leipäpainotteista kaikki...
Mutta nälkähän tässä silti tuli :D, kelpaisi!
Kaikki kelpaisi minulle varsin hyvin, nam :P
Eikö kenelläkään ole mielipidettä?