Suomalaisten naisten suu.
Miksi se on sellainen kun on? Sitten kun siihen laittaa vielä huulipunaa niin onpa rumaa. Mitä muut olette mieltä?
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:10"]
Yleensä suomalaisilla naisilla on ohuet viivahuulet ja olematon leuka.
[/quote]
Yleensä suomalaiset miehet ovat harvinaisen luontaantyöntäviä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:10"]
Yleensä suomalaisilla naisilla on ohuet viivahuulet ja olematon leuka.
[/quote]
Niin se ensimmäinen leuka on pieni, mutta ne kuusi muuta kompensoivat sen ekan pienuutta!
[/quote]
Voi että, ihanko peiliin katsoit?
Mun suu on about tämmönen (miinus kaamee huulipuna). Mikä niissä on vikana? Olen 100% suomalainen nainen, ilman botoxia ja muita vyllinkejä. http://images.sodahead.com/polls/001198937/tips_lipsPhoto_answer_2_xlarge.jpeg
Onneksi esim. ameriikassa on kauniita naisia. kyllä kelepaa
http://wac.450f.edgecastcdn.net/80450F/973thedawg.com/files/2012/08/june-shannon.jpg
Suomalaisen miehen olemattomat lihakset ja voimat on oksettavaa katsottavaa. Suomalaisen miehen kaikki voima on isossa mahassa ja haisevassa hengityksessä ja keltaisissa hampaissa. Vitun olemattomat risukädet jotka ei edes kauppakasseja jaksa kantaa kukaan.
Entäs sitten ne viivahuulet, jotka meikkaa (kamalaa) ja laittaa meikkiä. Sitten peilistä katsovat itseään a harovat hiuksiaan paremman näköiseksi muka. Tukka entistä enemmän sekaisin. Viivahuulissa punaa ja muka mielestään kauniita. Oi kamaluus.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:48"]Suomessa on paljon ohuthuulisia ja jotenkin tiukkahuulisia ihmisiä, geeneissähän se lienee. Kauniita ja aistikkaita suita näkyy niitäkin heti enemmän, kun matkaa esim. Keski-Eurooppaan. Ei tekisi mieli suudella suuta, mikä on pelkkä tuima viiva - anteeksi nyt vain pinnallisuuteni. Olen aina ollut hieman hulluna sensitiivisiin, sellaisen tietynlaisen kaaren omaaviin semileveisiin huuliin. Älykkään mutta tunteikkaan näköisiin suihin. [/quote] Isot, paksut, punoittavat ja täyteläiset huulet naisella TAI MIEHELLÄ viestivät heikkoudesta, hauraudesta, naishormonin korkeasta määrästä (MYÖS miehillä), alhaisesta älykkyydestä ja tekevät vähän tyhmän näköiseksi kasvot. Esim. minä en ole koskaan pystynyt ottamaan vakavasti ihmistä joka luputtaa puhetta sellaisten paksujen kauneusihanteena pidettävien huulten välistä. Pienet, kapeat, ei-liian punaiset huulet saavat ihmisestä terävä-älyisemmän näköiset ja kertovat hieman korkeammasta testosteronitasosta ELI matalemmasta stressihormonin määrästä. Joskus oikein huvittaa kun näkee muuten ihan viehättävän naisen, mutta sitten sillä onkin juuri sellaiset huulipunamainoksen turpeat pusuhuulet ja eksynyt orpo bambin katse silmissään. Silloin aina kiitän hiljaa mielessäni luontoäitiä omista siisteistä ja kapeista huulistani joissa huomiota ei herätä kuin kauniiksi ja mystiseksi kehuttu MonaLisa-hymyni, eikä mikään allergiareaktiolta näyttävä turpeus ja punoitus. N27
[/quote]
Jaahas. Luontoäiti antoi ohuthuulisille tarinasi mukaan siis "matelemman" stressihormonitason. Kuulostaa lähes yhtä vakuuttavalta kuin vaikkapa Maisa Torpan tissiteoriat.
Tärkeää on mitä suusta tulee. Onko asiaa vaiko silkkaa scheissea?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 14:37"]
Mun suu on about tämmönen (miinus kaamee huulipuna). Mikä niissä on vikana? Olen 100% suomalainen nainen, ilman botoxia ja muita vyllinkejä. http://images.sodahead.com/polls/001198937/tips_lipsPhoto_answer_2_xlarge.jpeg
[/quote]Mulla on myös aika täsmälleen samanlaiset huulet ilman huulipunaa. Huulien takana on hoidetut nätit hampaat ja tällä kokoonpanolla hymyilen paljon. Mukavasti näyttää tulevan takaisikin hymyjä suomalaisilta miehiltä ja hymyäni on kiitelty kun asiakaspalvelussa töissä olen. Pitäydyn siis tässä tyylissä toistaiseksi ja en lähde lääkärin juttusille vielä huulieni kauneusleikkauksesta juttelemaan. :) n39
Ja ne pastillin imeskeliät. Hyi kuinka rumaa. Lauma kuin jotain älykääpiöitä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:48"]Suomessa on paljon ohuthuulisia ja jotenkin tiukkahuulisia ihmisiä, geeneissähän se lienee. Kauniita ja aistikkaita suita näkyy niitäkin heti enemmän, kun matkaa esim. Keski-Eurooppaan. Ei tekisi mieli suudella suuta, mikä on pelkkä tuima viiva - anteeksi nyt vain pinnallisuuteni. Olen aina ollut hieman hulluna sensitiivisiin, sellaisen tietynlaisen kaaren omaaviin semileveisiin huuliin. Älykkään mutta tunteikkaan näköisiin suihin. [/quote] Isot, paksut, punoittavat ja täyteläiset huulet naisella TAI MIEHELLÄ viestivät heikkoudesta, hauraudesta, naishormonin korkeasta määrästä (MYÖS miehillä), alhaisesta älykkyydestä ja tekevät vähän tyhmän näköiseksi kasvot. Esim. minä en ole koskaan pystynyt ottamaan vakavasti ihmistä joka luputtaa puhetta sellaisten paksujen kauneusihanteena pidettävien huulten välistä. Pienet, kapeat, ei-liian punaiset huulet saavat ihmisestä terävä-älyisemmän näköiset ja kertovat hieman korkeammasta testosteronitasosta ELI matalemmasta stressihormonin määrästä. Joskus oikein huvittaa kun näkee muuten ihan viehättävän naisen, mutta sitten sillä onkin juuri sellaiset huulipunamainoksen turpeat pusuhuulet ja eksynyt orpo bambin katse silmissään. Silloin aina kiitän hiljaa mielessäni luontoäitiä omista siisteistä ja kapeista huulistani joissa huomiota ei herätä kuin kauniiksi ja mystiseksi kehuttu MonaLisa-hymyni, eikä mikään allergiareaktiolta näyttävä turpeus ja punoitus. N27
[/quote]
Hahahahahahahaha! "siistit ja kapeat huulet" ! Odota 10 vuotta lisää, niin johan sitä ollaan ostamassa täytteitä :D Huulet ohenevat iän myötä, joten juhli kun vielä kykenet ulkonäöstäsi nauttimaan ja mollaamaan sen varjolla muita. Miten katkera joku voi ollakkaan? Tämä estrogeeniteoriahan pitää paikkansa kyllä juu, mutta monet miehet tykkäävän naisista naisellisina eivätkä testosteronikasoina. t. bambi
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:08"]
ap vaikuttaa pelleltä, mutta myönnän omaavani todella kauniit huulet,hampaat ja suun isojen silmien lisäksi, joten vientiä ja ihailijoita riittää. Täytehuulet on järkkyjä, joten tää on sellanen ominaisuus jota ei voi saada keinotekoisesti.
[/quote]
No niin mullakin, vaikka minulla onkin aika ohuet huulet, eikä koko suu ole muutenkaan mitenkään erikoinen... Oliskohan syy jossain muussa kuin suussa? Ehkä olet mukava ja helppo lähestyä?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 01:49"]
Tärkeää on mitä suusta tulee. Onko asiaa vaiko silkkaa scheissea?
[/quote]
Tämä. Ei ne huulet ja suu sinänsä mitään mutta se kaikki se paskapuhe mitä sieltä ulos suolletaan. Hyi helvetti sentään.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:55"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:48"]
Suomessa on paljon ohuthuulisia ja jotenkin tiukkahuulisia ihmisiä, geeneissähän se lienee. Kauniita ja aistikkaita suita näkyy niitäkin heti enemmän, kun matkaa esim. Keski-Eurooppaan. Ei tekisi mieli suudella suuta, mikä on pelkkä tuima viiva - anteeksi nyt vain pinnallisuuteni. Olen aina ollut hieman hulluna sensitiivisiin, sellaisen tietynlaisen kaaren omaaviin semileveisiin huuliin. Älykkään mutta tunteikkaan näköisiin suihin.
[/quote]
Älykäs suu? vedä itses jojoon, pelle.
[/quote]
No no no, ei siitä nyt noin paljon tarvitse pillastua, vaikka selvästi tiedostatkin ettei sinulta sellaista aistikkaan älykästä löydy. En taatusti muutenkaan tahtoisi sinua suudella, koska se äly nyt vaan on se juttu. ;) Huomaahan sen älyn puutteen jo siitäkin, että heti ensimmäisessä lauseessa menet niin alhaiselle tasolle, että taulukot paukkuvat.
[/quote]
Tyypillinen suomalainen mies. Kun pilkka kapsahtaa omaan nilkkaan, huumorintaju loppuu siihen paikkaan xD