Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ericin erektio-ongelmat Kaunareissa

Vierailija
26.01.2022 |

Ihan erikoista tällainen vakava aihe saippuaoopperassa! Ja Ericin ratkaisu siihen-vaimon rakastaja.

Kommentit (391)

Vierailija
41/391 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Donna herätti jälleen Ericin intohimon, kun antoi tämän nuolla hunajaisia sormiaan!

Hyi että se oli yököttävä kohta. Näki miten se oli näyttelijöiden mielestä kiusallista. 🤦‍♀️😄

Vierailija
42/391 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten tää vaimo: "Mieheni käskee minun mennä toisen miehen sänkyyn. Rakastan miestäni ja hän on minulle ainoa oikea. On kyllä kiva olla sen toisen miehen kanssa. Menenkin hänen kanssaan sänkyyn."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/391 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten tää vaimo: "Mieheni käskee minun mennä toisen miehen sänkyyn. Rakastan miestäni ja hän on minulle ainoa oikea. On kyllä kiva olla sen toisen miehen kanssa. Menenkin hänen kanssaan sänkyyn."

No kun laittaa vaakakuppiin Ericin ja Carterin, niin olisin itsekin mennyt. Juoksujalkaa. :D

Vierailija
44/391 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua tapahtuuko jotain Donnan ja Ericin välillä?

Vierailija
45/391 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brookesta ja Ridgestä on tullut kxxxpäisiä.  Minä  digggaan Sheilaa ja Quinnia.  Pyhimystyypit eivät ole makuuni.

HUOM.! Kritiikki kohdistuu fiktiiviseen osioon.

Vierailija
46/391 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua Eric on yhä elossa?

Vierailija
47/391 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eric on. Pikku-Eric ei enää toimi :(

Vierailija
48/391 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on. Se kaivetaan aina jouluisin naftaliinista laulamaan pianon ääreen.

Vierailija
49/391 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kapanteri.- kirjoitti:

Brookesta ja Ridgestä on tullut ***.  Minä  digggaan Sheilaa ja Quinnia.  Pyhimystyypit eivät ole makuuni.

HUOM.! Kritiikki kohdistuu fiktiiviseen osioon.

Oon samaa mieltä. Kaikki vanhat pahikset on muuttuneet hyviksiksi. Ja Brooke kunnon hortonomi kehtaakin esittää pyhimystä.  Quinnkin on nykyään ihan ty1sä. Olis hauska nähdä se ja Sheila vastakkain. Brooke vois jäädä sopivasti jalkoihin. 

Vierailija
50/391 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiviikolla on tulossa esim. jakso " Eric, viriili erektiovaari", eli jännäksi menee. Erickin erektiot alkavat ilmestyä yhtä-äkkisesti ja se vaikuttaa koko sukuun.

Vierailija
51/391 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deacon on jotenkin sympaattinen rötöksistään huolimatta!

Vierailija
52/391 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se kokeilla valloittaa ukrainan. Ei se ongelmaan kuulemma oikeastaan auta mutta antaapa hetkeksi muuta ajateltavaa. 

Vierailija
53/391 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tässä maailmassa pysyy ennallaan. Kaunareissa riittää suhdekiemuroita vuosikymmenien jälkeenkin, ja naiset vain pysyvät hehkeinä, vaikka ovat jo mummoja.

Vierailija
54/391 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deacon on jotenkin sympaattinen rötöksistään huolimatta!

Mun mielestä se on ainoa kuuma mies koko sarjassa! Ei se nuorena ollut, mutta nyt on. lääh 😄

Vierailija
55/391 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensiviikolla on tulossa esim. jakso " Eric, viriili erektiovaari", eli jännäksi menee. Erickin erektiot alkavat ilmestyä yhtä-äkkisesti ja se vaikuttaa koko sukuun.

Ois kiva aatella nyt, kun koronasulku vähän hellittää, niin vaikka tanssilattialla tai muuten halatessa, niin kukapa ilmeilee, että ohops nyt toimii - ei toimi- ja taas toimii..

Miten pääsisin käsikirjoittamaan näitä ihan palkkatyönä?

Vierailija
56/391 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Donna herätti jälleen Ericin intohimon, kun antoi tämän nuolla hunajaisia sormiaan!

Siis tämä juonenkäänne oli niin että apua. Mä nauroin niin että kahvit tuli nokasta. Ja sitten Eric vaan lähti juoksujalkaa vaimonsa luo, että kiitos vaan Donna!😂😂😂 Ja Donna vain hymistelee että oih, sinne meni elämäni rakkaus toisen naisen luo ja minä sain kunnian käynnistellä konetta 🤭🤭🤭 Siis vain kaunareissa voi olla tällaista!

Vierailija
57/391 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava kommentti tuo edellinen! Ja aivan huippu ketju, itse katsonut kaunareita jo kauan. Hyvä olla vähän kepeääkin maailmassa. Kunpa ei tulis noita sarjan haukkujia ketjuun vaan ne joita kiinnostaa.

Vierailija
58/391 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvitti, kun olin seurannut sarjaa viimeksi 90-luvulla ja nyt yhtäkkiä päätin katsoa jakson - ja mitäpä siellä kauhisteltiinkaan muuta kuin Sheilan paluuta!!! Oli hetken aikaa sellainen olo, että yhtään aikaa ei ole oikeasti kulunut. Sheilakin näytti melkein ihan samalta kuin 30 vuotta sitten, ja sama viekas katse.

Samoin katsoin muutama päivä sitten. Hirveätä katsottavaa kun naisilla ei naamat liikkuneet enää yhtään! Oikeasti teki pahaa.

Vierailija
59/391 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunareissa lapset on aina joko sisäoppilaitoksessa tai nukkumassa. Tylsä elämä heillä. Steffy lapsi Kellykin nukkuu suurimman osan ajasta. Ei juuri koskaan hereillä.

Vierailija
60/391 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen Ridgen puheääni on rasittavaa kuunneltavaa: ihan kuin väkisin yrittäisi vääntää ääntään "seksikkään" käheäksi. Normaali puheäänensä tulee aika ajoin esiin.