Ericin erektio-ongelmat Kaunareissa
Ihan erikoista tällainen vakava aihe saippuaoopperassa! Ja Ericin ratkaisu siihen-vaimon rakastaja.
Kommentit (391)
Ärsyttää kun Brooke pääsee taas pälkähästä sillä verukkeella, että Sheila sai sen juomaan. Se pussaili silti Deaconin kanssa ja vei sen sänkyynsä!!! JOKA KERTA tulee joku tällänen ihan älytön tekosyy, että ei Brooken pettäminen oikeasti ollutkaan Brooken syytä kun ihan jonkun muun. Aargh!
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun Brooke pääsee taas pälkähästä sillä verukkeella, että Sheila sai sen juomaan. Se pussaili silti Deaconin kanssa ja vei sen sänkyynsä!!! JOKA KERTA tulee joku tällänen ihan älytön tekosyy, että ei Brooken pettäminen oikeasti ollutkaan Brooken syytä kun ihan jonkun muun. Aargh!
Eihän se mistään pälkähästä oo päässyt. Mutta pääseekö Sheila?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mistään pälkähästä oo päässyt. Mutta pääseekö Sheila?
Ihan varmasti tulee pääsemään, niinhän näissä aina on. Sheila on taas pahis. Olis kiva nähdä vähän jotain uuttakin juonikuviota välillä. Kyllästyttää.
Löysin tällasen biisin ericistä :D
Rasittaa kun brooke saa aina lopulta mitä haluaa. JA se hopelapsensa myös. Ärh!
Vierailija kirjoitti:
Löysin tällasen biisin ericistä :D
Rasittaa kun brooke saa aina lopulta mitä haluaa. JA se hopelapsensa myös. Ärh!
Joo, mä oon kans aina ollut team Taylor-Steffy!!! Vaikka muka välillä kisaillaan heidän kesken, niin Brooke voittaa aina
9!11 poistui vau valta taasen tänään päivällä.
Jäi jännään kohtaan tänään, hyppääkö vai ei.
Vierailija kirjoitti:
No nyt meni jännäks.
Erkin munatilanteesta ei ole pitkään aikaan ollut päivitystä Kaunareissa!!
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Olen tästä hyvin pettynyt :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt meni jännäks.
Ei hypännyt mutta muistaako Steffy ampujan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Olen tästä hyvin pettynyt :(
Jos ei toimi niin mitä sitä jauhamaan.
Nyt on taas pari kommenttia, mistä en ymmärrä yhtään mistä puhutaan. Onko pakko puhua täällä ennakkoon katsotuista jaksoista?
Miksi se toinen Kaunarit-ketju poistui?
Pitkään homma pyörikin Brooken toistellessa samaa litaniaa: miksi sorruin ryyppäämään, loputtomasti. Nyt sitten draamaa ei puutu ampumisineen ja itsemurhayrityksineen.
Ericin ongelma on jäänyt unholaan.
Menee vissiin ainakin puol vuotta ennenkuin Steffi ja Finn jälleen saavat toisensa.
Eikös Eric ole sarjassa jo joku noin 80-vuotias? Brookekin on jo kuusikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt meni jännäks.
Ei hypännyt mutta muistaako Steffy ampujan?
Minä ihmettelen, miten Sheila voi luuhata sairaalan tiloissa yhä vieläkin?
Hän ei ole kenenkään lähiomainen, jos Finn on kuollut .
Jumaliste! Finniä ei ole vielä edes haudattu, ja Taylor on jo tuputtamassa Steffyä takaisin Liamin syliin!
Me perustettiin bändi aiheesta.