Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmeen verivuotoa? (ällövaroitus)

Vierailija
29.05.2015 |

Ei pitäisi olla kuukautisaika nyt, mutta alavatsanippailuja on ja verta vuotaa. Veri on tummahkoa, melkein viininpunaista välillä ja hetkittäin samankaltaista kuin jälkivuodossa; samalla juoksevaa mutta sitkeää. Hyi helkkari.

Alapää ei haise yhtään millekään eikä kivut ole mitään massiivisia, ilman särkylääkettä kyllä pärjää valtaosan ajasta.

Ja joo, lääkäriajan soitan heti kun soittoaika alkaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla tulehdus? Tai jos hormoonit heittelee. Millon sulla pitäisi olla kuukautiset?

Vierailija
2/6 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla joku tulehdus kyllä, mulla on ollut harmittavan usein (n. 2-3 x / vuosi) emätintulehdus, mutta siinä kyllä haju paljastaa ja vuoto ollut yleensä väritöntä. Tokikin oireet voivat varmasti vaihdella.

Menkat juuri oli pari viikkoa sitten, kun loppuivat niin oli viikon tauko ja alkoi tämä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:30"]Voi olla joku tulehdus kyllä, mulla on ollut harmittavan usein (n. 2-3 x / vuosi) emätintulehdus, mutta siinä kyllä haju paljastaa ja vuoto ollut yleensä väritöntä. Tokikin oireet voivat varmasti vaihdella.

Menkat juuri oli pari viikkoa sitten, kun loppuivat niin oli viikon tauko ja alkoi tämä. Ap
[/quote]voisitko olla raskaana?

Vierailija
4/6 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:30"]Voi olla joku tulehdus kyllä, mulla on ollut harmittavan usein (n. 2-3 x / vuosi) emätintulehdus, mutta siinä kyllä haju paljastaa ja vuoto ollut yleensä väritöntä. Tokikin oireet voivat varmasti vaihdella.

[/quote]voisitko olla raskaana?
[/quote]
Se olisi aika epätodennäköistä, seksiä on harvakseltaan (noin kerran kuussa, aina kondomi ja niistäkin ehkä 5% tulee sisälle kondomin kanssa). Saisi siis olla megahuono tuuri hedelmöittymisessä.

Vierailija
5/6 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatiossa voi tulla verta välillä vähän enemmänkin. Ajankohta sopisi ovulaatioon.

Vierailija
6/6 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:34"]Ovulaatiossa voi tulla verta välillä vähän enemmänkin. Ajankohta sopisi ovulaatioon.
[/quote]
No tässä tapauksessa siis tämä vuoto on runsaampaa kuin itse menkat. Menkat on sellaista hyvin niukahkoa (pikkuhousunsuojalla pärjää läpi viikon), nyt on sellaista että sidettä täytyy pitää koko ajan :S ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme