Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tehdäänkö ylipainoiselle silikonirintoja?

Vierailija
29.05.2015 |

En saa laihdutettua ja olen aika tyytyväinen vartalooni, mutta rinnat roikkuvat ja haluaisin niihin enemmän täytettä niin tasapainottaisivat lantiota. Ei haittaisi vaikka silikoni olisi lihaksen päällä eli lopputulos ei olisi niin luonnollinen kuin lihaksen alle laitettavissa. 

Mulla on verenpaine ja muut arvot ok, harrastan liikuntaa. BMI vaan on aika hurja, suostuukohan lääkärit vai tehdäänkö niitä vaan fitnessnaisille? Tai rahahan sen varmaan loulta määrää, ehkä ne suostuukin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks anestesian riskit oo suuremmat reippaasti ylipainosille?

Vierailija
2/15 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai siinä muuten mitään estettä ole, paitsi jos on TODELLA ylipainoinen niin onko nukutus suurempi riski? En tiedä, arvailen näin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko itse ottaa sen riskin joka ylipainoisen anestesiaan liittyy?
Saavutettavat hyödyt on verrattava riskeihin. Pelkästään esteettinen toimenpide ei ole hengen vaarantamisen arvoinen.

Vierailija
4/15 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laihdutus ei onnistu? Kehosi voisi näyttää tasapainoisemmalta laihdutuksen jälkeen.

Vierailija
5/15 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon kun näin, niin ihan ensimmäinen ajatus oli, että miksi ihmeessä kukaan ylipainoinen haluaisi silikoneja. Sitähän näyttää vaan entistä paksummalta isompien tissien kanssa.

Minulla on isot rinnat, ja kyllä ne tekevät minut paljon läskimmän näköiseksi kuin mitä oikeasti olen. Täytyy olla todella timmissi kunnossa että tämmöisten kanssa näyttäisi edes normaalipainoiselta. Silloinkin ulkovaatteissa, takki päällä, näyttää läskipallerolta.

Mutta jos ap lähdet kirurgin pöydältä täydellistä kroppaa tavoittelemaan, niin kyllä sieltä niille sinun läskeillekin ratkaisu löytyy :)

Vierailija
6/15 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:20"]

Miksi laihdutus ei onnistu? Kehosi voisi näyttää tasapainoisemmalta laihdutuksen jälkeen.

[/quote]

Koska syömishäiriö ja masennus.

Vierailija
7/15 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:26"]

Otsikon kun näin, niin ihan ensimmäinen ajatus oli, että miksi ihmeessä kukaan ylipainoinen haluaisi silikoneja. Sitähän näyttää vaan entistä paksummalta isompien tissien kanssa.

Minulla on isot rinnat, ja kyllä ne tekevät minut paljon läskimmän näköiseksi kuin mitä oikeasti olen. Täytyy olla todella timmissi kunnossa että tämmöisten kanssa näyttäisi edes normaalipainoiselta. Silloinkin ulkovaatteissa, takki päällä, näyttää läskipallerolta.

Mutta jos ap lähdet kirurgin pöydältä täydellistä kroppaa tavoittelemaan, niin kyllä sieltä niille sinun läskeillekin ratkaisu löytyy :)

[/quote]

Tavoitteena ei ole täydellinen kroppa vaan kunnon rinnat. Tiedän ton mitä tarkotit läskin näköisyydellä, koska mulla on jo nyt isot, joudun käyttämään liivejä H tai G. Mutta kun liivit ottaa pois niin siitä rintakehästä nää on jotenkin tyhjät eli roikkuu alhaalla. Haluaisin sellaiset isot pyöreät rinnat :)

Vierailija
8/15 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa mieluummin leikata sitä roikkuvaa ja kohottaa ku koittaa täyttää tyhjiä pusseja. Julkiseen pienennysleikkaukseen ei kyllä ylipainolla pääse.

Vierailija
9/15 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:29"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:26"]

[/quote]

Tavoitteena ei ole täydellinen kroppa vaan kunnon rinnat. Tiedän ton mitä tarkotit läskin näköisyydellä, koska mulla on jo nyt isot, joudun käyttämään liivejä H tai G. Mutta kun liivit ottaa pois niin siitä rintakehästä nää on jotenkin tyhjät eli roikkuu alhaalla. Haluaisin sellaiset isot pyöreät rinnat :)

[/quote]

Kannattaisiko sinun miettiä mieluummin rintojen uudelleenmuotoilua. Eli ei laitettaisi lisää täytettä, vaan muotoiltaisiin ne olemassa olevat paremman muotoiseksi. Eli otettaisiin ylimääräiset nahkat pois ja siirrettäisiin nänni 'oikealle kohdalle'.

Vierailija
10/15 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:34"]

Sun kannattaa mieluummin leikata sitä roikkuvaa ja kohottaa ku koittaa täyttää tyhjiä pusseja. Julkiseen pienennysleikkaukseen ei kyllä ylipainolla pääse.

[/quote]

Tiedän, mutta kohotusleikkaus on jotenkin kamala kun siinähän se nänni keikataan irti ja arvet jää sitten nännin ympärille. Joten mielummin kunnolla isot pyöreät vaikka sitten roikkuvatkin kuin kiinteät rinnat joissa pyöreät arvet nännien ympärillä ja viiva arpi vielä nänneistä alaspäin! Vrt. silareissa muutama viilto.

Vierailija
11/15 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis ilmeisesti valtion alkaa kustantamaan masentuneille naisille silikooneja niin maailma pelastuis :D

Vierailija
12/15 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:45"]

pitäis ilmeisesti valtion alkaa kustantamaan masentuneille naisille silikooneja niin maailma pelastuis :D

[/quote]

Ihan kyllä itse maksan yksityisellä leikkaukseni :)

-ap

Vierailija
13/15 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrät että jos halua kauniit rinnat niin se vaatii myös silikonien laiton yhteydessä kohotuksen, eli silloin arpi tulee olemaan ankkurin mallinen ja nänni tullaan siirtämään..

Vierailija
14/15 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:54"]

Kai ymmärrät että jos halua kauniit rinnat niin se vaatii myös silikonien laiton yhteydessä kohotuksen, eli silloin arpi tulee olemaan ankkurin mallinen ja nänni tullaan siirtämään..

[/quote]

Kaunnit rinnat voi tarkoittaa eri asioita eri ihmisille. En ole sanonut haluavani kiinteitä rintoja vaan täytettä..

Vierailija
15/15 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:54"]

[/quote]

Kaunnit rinnat voi tarkoittaa eri asioita eri ihmisille. En ole sanonut haluavani kiinteitä rintoja vaan täytettä..

[/quote]

Eli haluat roikkuvat, suuret pussit? Onnea