Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö ulkomailla varoa ruoka-aineita 1 vuotiaan kanssa.

Vierailija
29.05.2015 |

Onko listeria jotenkin vältettävä edelleen? Voiko antaa maitotuotteita, ulkomaillahan pastöroinnista on harvoin edes kuultu?

kiitos jos näitä asioita tunteva ehtii vastata.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, menetkö esim. Ruotsiin vai Intiaan.

Valtaosassa matkakohteita (jos ei ihan extreme-travelleri ole) normaalin ruuan syöminen on turvallista ja kyllähän paikallisetkin lapset hengissä pysyvät.

Itse vältän kuitenkin maitotuotteita ja valmiiksi kuorittuja hedelmiä trooppisissa maissa enkä ostaisi mitään pirtelöitä/smoothieita ainakaan katukojuista esim. Thaimassa. Viime talvena olimme Thaimaassa 3- ja 5-vuotiaiden kanssa ja aluksi ajattelin, etteivät hekään saisi maitotuotteita. No, se suunnitelma muuttui kun heille ostin lähikaupasta valmiita maitojuomia, olivat oikein innoissaan pienistä omista maitotölkeistä, joissa oli pilli mukana :D

1-vuotiaan kanssa matkustamisesta minulla ei ole kokemusta, mutta sen ikäiselle varmaan ottaisin Suomesta mukaan maitojauhetta/korviketta tai jättäisin maidon juomisen kokonaan väliin. Pohjois-Euroopassa, Virossa sekä Japanissa kuitenkin uskaltaisin huoletta antaa maitoa myös sen ikäiselle.

Vierailija
2/6 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kreikka ja italia? Maitotuotteita vai ei, 1 vuotiaalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla pastöroinnista harvoin edes kuultu?! Mulla on kyllä vähän eri kokemus...

Vierailija
4/6 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 22:27"]

Miten kreikka ja italia? Maitotuotteita vai ei, 1 vuotiaalle?

[/quote]

No voi antaa.

Vierailija
5/6 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitäkin, onko rokotukset kunnossa (Twinrix).

Vierailija
6/6 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä päivää!!  Uusavuton .

Kyllä ,ainakin Euroopassa jos olet , on kaikki yhtä hyvin ellei paremmin kuin Suomessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan