Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ketään muuta masenna leikkaukset?

Vierailija
29.05.2015 |

Olen täällä itku silmässä katsonut leikkauslistoja ja minusta on vaan niin raivostuttavaa että pienituloisilta kehdataan leikata.

Olen kunnalla töissä pienellä 2000 euron palkalla, mutta hyvin tärkeässä työssä. Jos työaikaa pidennetään ja lomat leikataan viiteen viikkoon vuodessa, mutta palkkaa ei nosteta niin miksi kukaan haluaisi enää olla kunnalla töissä. Yksityisellä voisin tienata paljon enemmän mutta näin pikkulapsiaikana olen työaikojen vuoksi valinnut kunta-alan. Lomiahan saa täydet vasta 15 vuoden työkokemuksella eli siihen minulla on vielä noin 13 vuotta aikaa. Tuskin kuitenkaan tulen hyviä lomaetuja saamaan eli pieleen meni tämäkin uravalinta. :(

Miten voin lastakaan viedä hoitoo, jos yksi hoitaja on vastuussa kahdeksasta lapsesta? En voi edes kuvitella kuinka rankkaa on joka päivä vahtia kahdeksaa lasta. Lapset kärsivät aivan varmasti.

Itkettää. :`(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miksi yksityisellä ei leikata lomia viiteen viikkoon? KOSKA NE ON JO?

Vierailija
22/25 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa, varsinkin kun itse olen edellisen laman lapsi. En ole vielä näin aikuisenakaan kuntoutunut työkykyiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on masentanut se kun ei ole leikattu aikaisemmin. .Pidän omassa taloudessanikin vararahastoja ja ärsyttää tällainen kädestä suuhun ja velaksi eläminen! Minussa on herännyt pieni toivo, että leikkaukset olisivat vieläkin suurempia ja osuisivat niin hyvin kohdalleen, että talous saataisiin niistä huolimatta nousuun. Vain töitä tekemällä ja velat maksamalla pärjäämme!

Vierailija
24/25 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itketkö verohelpotuksia jotka saat?

Ei hallitus päätä sinun palkasta jos et sitä ole huomannut vaan ne neuvotellaan aivan erikseen ns. ammattiliittojen kanssa.

Nyt vika joissain muualla kuin hallituksessa jos itkettää.

Vierailija
25/25 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onx tää joku vitsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä