Katsokaa nyt tuota Brad Pittiä, minkä näköinen hän on tässäkin kuvassa vuodelta 1999!
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180cm mies on nippa nappa ok.. mutta vähän pidempi saisi olla ;)
Jostain syystä sillä on kuitenkin ison miehen olemus. Yleensä lyhyistä aistii jonkinlaisen epävarmuuden ja yliyrittämisen (esim Tom Cruise). Bradistä ei, eikä Travis Fimmelistä, vaikka suomalaisessa katukuvassa olisivat auttamattoman lyhyitä.
Kun miehillä lähenee 190 senttiä, poistuu pinnistely ja epävarmuus.
Mikä näissä pitkissä niin kiehtoo? Aina kun olen mieheni kanssa jossain, olkoon se sitten lähikauppa tai hieno ravintola, niin alkaa naisten katseita tulla, vaikka vieressä seisois sata muuta miestä. Ihan jopa röyhkeitä ehdotuksia satelee ja yksi työkaveri oli jopa pyytänyt lapsensa isäksi aikoinaan, ilman mitään velvoitteita. Onko tuo ukko niiin komea vai ovatko naiset supertyrkkyjä? Ja ei missään lähiöräkälöissä olla käyty.
Olen itse ihan ok, ennemmin nätti kuin ihan tavis, joten tuskin kukaan minulta on miestä yrittänyt "pelastaa". Ja mies ei itse provosoi eikä flirttaile. Ehkä se juuri houkuttaa, saavuttamaton.
Miksi luulet, että sinulla on jotain tekemistä asian kanssa?
No onhan täälläkin saanut lukea "miten sillä ja tällä komistuksella voi olla niin hemmetin ruma vaimo" jne. Pierce Brosnanin vaimoakin nimiteltiin vaikka miksi, kun on pullukka. Mies on ollut vuosia naimisissa.
Taitaa olla se naisellinen kilpailuasetelma, eli "minä olen kauniimpi ja otan sun ukkos tuosta noin vain". Hieman wt-kieltä, mutta pointti kai ymmärrettävä.
Pierce Brosnanin vaimo on kaunis ja heidän suhteensa tekee kummastakin vielä kauniimman ja paremman ihmisen.
Minä nyt vain kerroin mitä olen lukenut. Kaunis on minustakin, mutta nykyihanteiden mukaan liikaa painoa, näin väitetään. Turha ampua viestintuojaa.
Brosnanin vaimo kyllä pantava...
https://geeksoncoffee.com/wp-content/uploads/2020/04/Keely-Shaye-Brosna…
Liian poju ja roolitkin jotenkin hömelöjä aina.
Vierailija kirjoitti:
Liian poju ja roolitkin jotenkin hömelöjä aina.
Katso Fury-leffa. Ei ole hömelö siinä.
Ei sytytä yhtään, etenkään nyt vanhemmiten. Elähtänyt ja hyvin tavanomainen ulkonäkö, omaan silmään tuollaisia resupekkoja on kolmetoista tusinassa. En tiedä mitä jotkut tässä näkevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuumishan se on, ei siitä mihinkään pääse. Naisettomuutta täällä marisevat voivat ottaa mallia.
Miten siitä voi ottaa mallia? Sitä voi joko syntyä ton näköiseksi tai sitten ei synny.
Tällä palstalla mammojen äly ei riitä tuota tajuamaan.
Kyllä tuossa sinun miehessä silloin jotain muutakin on, kuin pituus. Minä olen 183 cm, eikä siitä huolimatta ole tullut yhden ainutta naisten aloitetta koskaan. Eikä minussa pitäisi ulkoisesti mitään sen kummempaa olla. Rumaa, eikä liiemmin komeaa. Ulkonäkö on kaikki kaikessa.