Nyt riitti tää kuorsauksen kuuntelu!!!! prkl!
Huomenna kerään luuni ja muutan mökille. Takasi en tule ennenkö ukko on löytänyt konstin tuohon röhkimiseen. Maailman kamalin ääni, mun mitta on täynnä. Mullekin kuuluu kunnon yöunet.
Kommentit (24)
Meilläkin se oli ongelma, ja uniapnea myös. Mutta eihän miestä lääkäriin saa ennen kuin on niin huonossa kunnossa, että viedään kantamalla eikä pysty laittamaan vastaan.
Apu löytyi niskavaivojen vuoksi hankitusta muotoillusta tyynystä. En tiedä, miten se vaikuttaa, mutta enkä nielu on sitten sellaisessa asennossa, että ei kuorsaa niin kamalasti. Paitsi silloin, kun on juonut useamman oluen tai väkevämpää.
Ei ne korvatulpat paljon mitään auta jos kunnolla kuorsaa :(
Kännykälle saa kuorsaus sovelluksen joka nauhoittaa koko yön paljonko kuorsausta on ja kuinka kovaa sen on
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 01:47"]
Huomenna kerään luuni ja muutan mökille. Takasi en tule ennenkö ukko on löytänyt konstin tuohon röhkimiseen. Maailman kamalin ääni, mun mitta on täynnä. Mullekin kuuluu kunnon yöunet.
[/quote]
Tiedän tasan tarkkaan mitä tarkoitat. Itsekin heräsin tänä aamuna pätkissä nukutun yön jälkeen kiukkuisena ja pahalla tuulella. Mikä helvetti siinä on, että kuorsaajan ei tarvitse välittää, vaikka kumppani kärsii yö toisensa perään. Korvatulpista ei ole mitään apua siinä metelissä.
Vituttaa suoraan sanoen ja rankasti se jokaöinen helvetti. Poikkeuksetta se olen minä, jonka pitää nukkua toisessa huoneessa, että saisin edes joskus kunnon yöunet. Korvatulpat täytyy olla siitä huolimatta, kun jyrinä tunkee seinän läpikin. Haluan jumalauta nukkua omassa vuoteessani hyvällä patjalla.
Olen jo harkinnut eroakin, jos toinen ei yritäkään tehdä mitään asian korjaamiseksi. Olin mökillä yötä ja nukuin paremmin kuin aikoihin. Taidan myös muuttaa sinne.