Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin eilen neljännessä ajokokeessa ja hylätty tuli

Vierailija
26.01.2022 |

Itkettää, kun tuli hylätty, vaikka olen ajanut jo 26h. Ajokokeen jälkeen tutvo sanoi, että olisin melkein mennyt läpi.
Vaikka joudun menemään 5. kerran ajokokeeseen, en aio luovuttaa. Olen päättänyt, että ajan ajokortin.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näemme sinut varmaan Suomen surkein kuski ohjelmassa tulevaisuudessa.

Ette näe.

Vierailija
42/55 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko inssihenkilö vaihtunut välillä?

Joka kerralla on ollu eri.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/55 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi paska. En ihmettele jos itkettää. Kyllä se kortti sieltä vielä tuloo!

Saanko kysyä, mistä on jääny kiinni aina?

Viimeksi jäi kiinni siitä, kun en tajunnu katsoa kuollutta kulmaa kaistanvaihdossa ja tutvo joutui tarttumaan ratista. Muuten muistin katsoa aina kuolleen kulman.

ap

Kirjoitin peili peili peili.Kyttävät että seuraat peilien kautta liikennettä. Ja vikkuvalot ....

Sinut laitetaan samaan tilanteeseen ensi kerrallakin.Muista ! Kyttää niitä peilejä vähän liikaakin, koska se on hyvin tärkeää. 

Vierailija
44/55 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapseni pääsi vasta neljännellä kerralla läpi. Hermoili niitä inssejä ihan hirveästi. Siinä meinasi mummot ym jäädä alle. Kävi vaihtamassa jopa silmälasinsa kun epäili, että johtui huonoista laseista (ei johtunut). No lopulta pääsi läpi ja sai kortin. Meni viikko niin ajoi mun autoni lunastukseen ihan vain peruuttamalla.

Pääsi sitten töihin, jossa piti ajella autoa. Kaikki meni paremmin kun sai yksin ajaa ja sai muutenkin tuntumaa siihen kunnolla. Nykyään ajaa työkseen rekkaa. Sellaista valtavaa.

Kyllä sä läpi pääset.

Se että ajaa rekkaa, ei tarkoita että on hyvä kuski. Ihan säännöllisesti rekkakuskit aiheuttaa liikenteessä vaaratilanteita ja kuolemia.

Vierailija
45/55 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pääsin vasta 8. läpi 🙂 Tsemppiä!

Ai kauheeta!! 😂 Oot kyllä pirun sitkeä sissi, propsit! Mikähän tässä mahtaa olla enkka yrityskerroissa Suomessa..? 😃

T. Kolmannella läpipäässyt, 2 ekaa pieleen jännityksen takia

Vierailija
46/55 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sua ei ole tarkoitettu ajamaan. Miten ihmeessä selviydyt liikenteessä yksin? Mieti vähän.

Olen maksanut autokoulusta jo reilu 3000€, joten miksi keskeyttäisin?

ap

Pieni summa siihen nähden että todennäköisesti töppäilysi tulee maksamaan jonkun hengen.

Täällä onkin kaikki täydelliset autoilijat paikalla. Tosi outoa, kun liikenteessä tuntuu olevan vaan pälliä pällin perään eikä kukaan näyttää edes vilkkua saati ajaa rajoitusten mukaan.

Vierailija
47/55 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä läpi pääset. Mun mies stressasi koetta niin paljon, että hän pääsi vasta viidennellä kerralla läpi. Hän kokeili homeopatiaa ja muita rentoutusjuttuja, vaikkei hän edes usko niihin.

Kannattaa myös "näytellä" rentoa, koska saat kokeessa enemmän anteeksi, jos näytät siltä, että tiedät mitä teet (omaa mutua). Jos sulle tulee vaikka pitkät punaiset, voit yrittää jutella inssityypin kanssa.

Minkälainen mies sinulla? Ihan ihme tyyppi jos stressaa koetta ja pitää hakea jotain hörhöterapiaa päästäkseen läpi.

Miten hän selviää muuten elämästä? Onko äitinsä vielä auttamassa kuivaa ylle vai joko sinä sait sen tehtävän.

Onko ihan syntyperältään suomalainen?

Vierailija
48/55 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Mä pääsin toisella yrittämällä inssistä läpi, joskin näiden inssiajojen välissä oli melko pitkä tauko (koska lisätunnit maksaa maltaita). Olen itse myös jännittäjä koetilanteissa, ja kädet tärisi ja sydän jyskytti, mutta olin siihen mennessä ottanut sen verran ajotunteja että auton hallinta ei ollut enää se juttu mikä hermostutti. Kortin saamisen jälkeen ajamisesta tuli paljon paljon mukavampaa, ja jännitys oikeastaan katosi siihen, kun ei enää ollut sitä tilannetta että vieressäs istuu joku arvioimassa sun jokasta liikettä.

Kannattaa muistaa, että sulla ei ole mikään kiire! Välillä sitä hutiloi koska haluaa vaan mahdollisimman nopeasti tilanteesta pois.

Vierailija
49/55 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä läpi pääset. Mun mies stressasi koetta niin paljon, että hän pääsi vasta viidennellä kerralla läpi. Hän kokeili homeopatiaa ja muita rentoutusjuttuja, vaikkei hän edes usko niihin.

Kannattaa myös "näytellä" rentoa, koska saat kokeessa enemmän anteeksi, jos näytät siltä, että tiedät mitä teet (omaa mutua). Jos sulle tulee vaikka pitkät punaiset, voit yrittää jutella inssityypin kanssa.

Minkälainen mies sinulla? Ihan ihme tyyppi jos stressaa koetta ja pitää hakea jotain hörhöterapiaa päästäkseen läpi.

Miten hän selviää muuten elämästä? Onko äitinsä vielä auttamassa kuivaa ylle vai joko sinä sait sen tehtävän.

Onko ihan syntyperältään suomalainen?

Kato palstauli terve! Ottaa se taas niin koville kun sinä et saa ketään. 🥺

Vierailija
50/55 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää kun todella monessa maassa sen ajokortin saa kun osaa tyyliin käynnistää sen auton ja peruuttaa.

Vierailija
51/55 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lapseni pääsi vasta neljännellä kerralla läpi. Hermoili niitä inssejä ihan hirveästi. Siinä meinasi mummot ym jäädä alle. Kävi vaihtamassa jopa silmälasinsa kun epäili, että johtui huonoista laseista (ei johtunut). No lopulta pääsi läpi ja sai kortin. Meni viikko niin ajoi mun autoni lunastukseen ihan vain peruuttamalla.

Pääsi sitten töihin, jossa piti ajella autoa. Kaikki meni paremmin kun sai yksin ajaa ja sai muutenkin tuntumaa siihen kunnolla. Nykyään ajaa työkseen rekkaa. Sellaista valtavaa.

Kyllä sä läpi pääset.

Se että ajaa rekkaa, ei tarkoita että on hyvä kuski. Ihan säännöllisesti rekkakuskit aiheuttaa liikenteessä vaaratilanteita ja kuolemia.

Taitaa kuitenki pieni ero olla rekalla ja henkilöautolla ajossa. Rekkakorttia ei noin vaan saa…

Vierailija
52/55 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta kortti jäi saamatta ihan syystäkin. Olisit ajanut kolarin jos olisit ollut yksin liikenteessä. Toi on jo oikeesti paha, kun inssi joutuu tarttumaan rattiin kiinni.

Vierailija
53/55 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota. Kanssa-autoilijoiden turvaksi mietin vaan, että josko kulkisit julkisilla?

Mä olen toi, jonka mies pääsi vasta viidennellä kerralla läpi. Hän on muuten äärimmäisen hyvä kuski, mutta se koetilanne stressasi häntä ja hän teki typeriä virheitä. Ei se välttämättä tarkoita, että olisi huono kuski, jos ei pääse inssiä heti läpi.

Täytyy sitten vaan toivoa, ettei tule stressaavia liikennetilanteita vastaan.

Vierailija
54/55 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia ei vaan ole tarkoitettu autoilijoiksi. Fiksuimmat ymmärtää sen itsekin. Niistä vähemmän fiksuista luemme sitten lehdistä.

Ennemmin tai myöhemmin.

Mua on aina jännittänyt ne kokeet todella paljon. Tiedän itsekin ettei sillä, että monenella ajokoe menee läpi ei ole mitää tekemistä ajotaidon kanssa.

ap

Siis häh? Sähän meinasit ajaa kolarin!

Vierailija
55/55 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla, mutta kortti jäi saamatta ihan syystäkin. Olisit ajanut kolarin jos olisit ollut yksin liikenteessä. Toi on jo oikeesti paha, kun inssi joutuu tarttumaan rattiin kiinni.

Tiedän. Menin ton tilanteen jälkeen ihan lukkoon ja enkä pystynyt keskittymään kunnoll ajamiseen, kun tiesin, että nyt tulee hylätty.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan