Onko loukkaavaa?
Tein kakkua ja asetin esille kun miesystävä tuli käymään. Tarjosin tätä kakkua ja kahvia. Ei halunnut edes maistaa kakkua, kahvin joi. Oli eka kerta kun tarjosin jotain ja varmasti viimeinen.
Kommentit (11)
Jos mies on vaikka vähähiilarisella eikä halua pilaata sitä? Tai ei vain pidä makeasta?
N onhan se loukkaavaa jos ei vartavasten hänelle tehtyä kakkua edes maista.
Minä tiedän miehen, jota ei kiinnostanut _mikään_. Ei tarjoamiset tai tekemiset, kuulumisista puhumattakaan. Sitten kun kysyi suoraan mitä haluaisit tehdä, niin vastaus oli että ”naida”. Tätä miehisyys on, elukkatouhua.
Miten hyvin tunnet hänet? Saattaisko esim. olla jotain allergioita joita et tiedä? Luulisi tosin, että siinä tapauksessa sanoisi jotain.
Luulisi, että olisi selittänyt pahoitellen, miksi ei ota kakkua. Varsinkin, jos olit itse leiponut varta vasten. Niin kai yleensä ihminen tuollaisessa tilanteessa toimisi: Näyttää kyllä herkulliselta, mutta...
eli sosiaalisista taidoista ei korkeaa arvosanaa voi antaa, valitettavasti.
Osa suomalaisista ei ota kakkua tai tarjottavia ollenkaan. Osa taas arvostaa, varsinkin täytekakkua, kuiva voi olla liian kuivakkaa. Miehillä on suolainen syötävä enemmän mielessä, naisilla makea.
Ei pidä makeasta / kakku epäonnistuneen näköinen / sairaus josta ei ole kertonut. Mun miesystävä ei pidä makeasta, entinen veti äiteliä rommileivoksia innokkaasti. Olisit kysynyt. Ei kannata loukkaantua heti.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä makeasta / kakku epäonnistuneen näköinen / sairaus josta ei ole kertonut. Mun miesystävä ei pidä makeasta, entinen veti äiteliä rommileivoksia innokkaasti. Olisit kysynyt. Ei kannata loukkaantua heti.
Mun mielestä jo pienelläkin sosiaalisella taidoilla varustettu ihminen kyllä jo itse selittäisi miksei nyt ota kakkua.. ei sitä pitäisi tarvita kysellä. Jos mulle olisi joku tehnyt kakun enkä syystä pystyisi syömään sitä, niin olisin kyllä tekijän puolesta todella pahoillani ja kertoisin sen.
No niin, nämä nykyihmiset - en tiedä heistä. Kai heitä pitäisi lukea kuin kristallipalloa ja mitään turhaahan heidän ei pitäisi joutua puhumaan, koska heillä oikeus siihen. Mä kuulun siihen vanhempaan luokkaan joilla on vanhat tavat.
Miksi katselet tuommoisia tolloja, sinä O olet kivan näköinen tyttö ja minä ainakin aistaisin sinun kakkua ja nuolisin sokerit huuliltasi ala ja yläpäästä
Ei oo susta kiinnostunut.