Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

- - - TOUKOTAAPERTAJIEN PERJANTAI - - -

22.09.2006 |

Pakko kommentoida pikaisesti eiliseen ketjuun.

Sussu_79: Älä turhaan panikoi tuhruvuotoa, jookos. Se on tosi yleistä! Itselläni esikoisen kanssa tuli välillä aika paljonkin ja hyvin meni kaikki kuitenkin.

Hetan-äiti: Se on kamalaa, kun ystävä/sukulainen yrittää raskautta ja sitten masentuu muiden vauvauutisista. Itse olen kieltämättä tosi helpottunut, kun hyvä ystäväpariskuntamme kertoi iloisia uutisia tuossa elokuulla. He ovat yrittäneet raskautta jo pari vuotta. Olin tosi onnellinen heidän puolestaan ja samalla tyytyväinen, että ei tarvitse " pyydellä anteeksi" omaa raskauttaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä taas ollaan rättiväsyneenä kiitos pikkuvintiömme joka valvotti koko viime yön : )

Mulla alkoi eilen illalla ihan tajuttomasti tehdä mieli suolakurkkuja eikä niitä yhtään pahus vieköön jääkaapista löytynyt. Suunnistin aamulla heti herättyämme vanhempieni luo aamupalalle herkuttelemaan suolakurkkuvoileivällä... Nam... siis mä en käsitä tätä jatkuvaa näläntunnetta koko ajan tekee mieli jotain suolaista. Ei tää viime raskaudessa tällaista ollut. Päinvastoin kaikki oksetti.

Pikkuvintiömme alkaa näemmä heräilemään...

Hyvät viikonloput kaikille!

MiMMi ja muru5+2

Vierailija
2/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen viiletin vanhempien lasten koululla vanhempaintoimikunnassa ja vanhempainillassa ja sain eilisen pinon luettua vasta nyt. Jotain halusin kommentoida hmm...

Ki-ralle tsemppiä, onneksi lääkäri on optimistinen tilanteesta ja kohdussa kaikki hyvin!

Siirinäippä, tuollaisia asioita ei voi ymmärtää, miksi tapahtuvat. Tällä kertaa menee varmasti hyvin! Toivottavasti kuitenkin pystyt nauttimaan raskaudestasi! Itse kun tulin raskaaksi uudelleen kahden tuulimunan jälkeen (tuulimuna ei tietenkään ole mitään lähes täysiaikaisen vauvan menetyksen rinnalla, sitä en halua sanoa), en osannut uskoa raskauteeni tai iloita siitä, ennen kuin tunsin liikkeet. Vaikka olin käynyt np-ultrassa ja rakenneultrassa ja nähnyt vauvan ja monestikin jo siinä vaiheessa kuullut sydänaanet neuvolassa, en siltikään oikein uskonut vatsassa olevan ketään, ennen kun liikkeet tuntuivat.

Moni oli ollut ultrassa ja nähnyt sydämen sykkeen, ainakin Pikku-tyyppi, Hetan-äiti ja Kaikkea-uutta (toivottavasti en unohtanut ketään). Onnea!

RvaSammakolle plussaa!

ON: Tänään on hyvä päivä, eli kuvotusta ei juurikaan ole, sain poikasen kanssa jopa käytyä seurakunnan perhekerhossa ja ulkona heti aamupäivällä. On ollut niin saamaton olo, että olemme useina päivinä päässeet ulos vasta iltapäivällä. Josko se väsymys olisi nyt ohi. Kävin eilen ostamassa sunnuntain synttäreitä varten pillejä. Poikanen näki viime viikolla Teletapeissa pillin, joka teki häneen suureen vaikutuksen. Eli siis tämmöinen tavallinen vappupilli, josta tulee ääni ja puhallettaessa tulee pitkäksi ja sitten taas menee rullalle. Nauroi aivan katketakseen sen nähdessään. Siispä kävin niitä ostamassa pussillisen synttäreitä varten, saa sitten serkkunsa (vajaa 2v. poika) kanssa pitää hauskaa ja aikuiset pidellä korviaan:)

Mutta nyt siivoamaan, ennen kuin pieni herää päiväunilta ja haluaa auttaa:)

Kolmeplusyks ja 8+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuuko vielä toukokuisiin yksi loppupään pitäjä? Kesäkuisissa olin tuolla kuumeilijoissa, mutta yllättäen kierto olikin lyhyt ja nyt ovisplussan perusteella laskettuna la olisi 30.5.

Tässä on vielä aika epävarma olo ja jotenkin vessassa vielä täytyy tarkistella, ettei paperissa ole punaista. Viikot on nyt siis 4+2. En ole siis sisäistänyt plussaa vielä. Tuntuu muutenkin, että ihan eri ajanlaskussa on vielä teidän kanssa, joissa viikot on jo 7+ tai jopa 8+ :)

Taustamme on sellainen, että edellinen raskaus (kaksosraskaus) meni loistavasti viikolle 22 asti, jolloin kohdunsuun todettiin olevan auki ja kohdun kalvojen valuneen emättimeen. Kaksi viikkoa ehdin maata Naistenklinikalla täysvuodelevossa, jonka jälkeen synnytys käynnistyi lopullisesti. Pienen pienet poikamme syntyivät rv24+0. Toinen poikamme selvisi ja toinen menehtyi muutaman päivän ikäisenä.

Poikamme on nyt 4-vuotias ihana kullanmuru, jolle olemme jo pidempään toivoneet pientä sisarusta. Kokemustemme takia sisaruksen yrittäminen venähti, koska varauduimme toiseen vaikeaan raskauteen. Mietimme myös jonkin aikaa kansainvälistä adoptiota. Päädyimme kuitenkin vielä yrittämään biologista lasta. Viidennellä kierrolla nyt sitten tärppäsi. Nyt jännittää aika lailla.

Sen verran olen tässä jo miettinyt etukäteen asioita, että menen yksityiselle alkuraskauden ultraan heti, kun syke voisi näkyä, eli noin kolmen viikon kuluttua, jos sitä ennen ei tule yllätyksiä. Ihan sen takia, että haluan nähdä monta masussa on tällä kerralla ja työni takia. Minun täytyy töissä kertoa raskaudesta heti ultran jälkeen, koska en halua enää tehdä joitain työhöni kuuluvia tehtäviä. Siis sellaisia, jotka voivat vaarantaa raskauteni jatkumisen. En muuten tietystikään haluaisi kertoa ensimmäisen kolmanneksen aikana. Se on kuitenkin pieni murhe siihen verrattuna, että on mahdollista saada toukokuussa pieni vauva kotiin :)

Katselin eilistä pinoa ja pari ajatusta heräsi.

Siirinäipälle osanottoni menetyksestä. Olen pahoillani puolestasi. Osaan ehkä hieman samaistua suruusi oman menetyksemme takia. Toivottavasti tällä kerralla kaikki menee oikein hyvin. Pelko on varmaan kuitenkin seuralainen raskauden varrella, valitettavasti.

Hope (muistinko nikin oikein) olen pahoillani, kun et voi täysin rinnoin nauttia ihanasta asiasta. En osaa mitenkään neuvoa, koska minulla ei ole kokemusta asiasta lapsettomuuden osalta. Toivottavasti sisaresi suru väistyy, kun asia on saanut hieman aikaa. Voimia sinulle.

Laru rv 4+2

Vierailija
4/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani sekoilusta. Nappasin nimen kuumeilu puolelta. Kun muistin, että H:lla alkaa.

Laru

Vierailija
5/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinpä alkaa tämä kirjoittelu...

Laru

Vierailija
6/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muillekin. Eiköhän tämä tilanne siskon kanssa ajan kanssa etene parempaan suuntaan.

Tämä on kyllä tosi kiva palsta, kun voi lukea teidän kuulumisa ja verrata niitä omiinsa, tuntuu jotenkin huojentavalta tietää ettei ole yksin. Siis niinkuin esimerksiksi tuo vessapaperin tarkistaminen. Se on jotenkin niin pelonsekaisin tuntein aina tehtävä. Ja sama on tuo lisääntynyt valkovuoto, joka saa aina kävelemää lähimpään vessaan tarkistamaan tilanteen.

Itselläni alkaa tuo pahoinvointi aina siinä 1.30 ja kestää ihan nukkumaan menoon asti. Onneksi pomon kanssa oli tpaaminen aamulla, niin sain tsempattua ihan normaalin voinnin ;) Mutta oli siinä vaatteissa miettimistä, ettei turvotus näy. Kurja puoli keskenmenoissa on myös se, että kaikki (myös pomo) kyselee, että jokos jo. Ja varsinkin oman urakehityksen kannalta ei oo aina kiva ihan alussa sitä kertoa, varsinkin jos loppuu huonosti :(

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Ja hatunnosto niille, jotka pahoinvoinnista huolimattanne selviätte esikoiden hoidosta tai jopa kolmivuorotyöstä! Tää kahden hengen taloudenpitäjä lepää kyllä kaikki illat ja joskus jopa keskellä päivää!

Hetan-äiti rv 7+1

Vierailija
7/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että osaa ottaa päähän kun tämä meidän nettiyhteys on kovasti kiukutellut viimeaikoina! Nyt pitäisi vihdoin olla laitteiden kunnossa ja jospa sitä myöten kykenisi vähän aktiivisemmin pinoutumaan.

Kovasti on taas tapahtunut edellisen lukutuokion jälkeen! Moni oli ultrassa jo vieraillut ja sieltä hyviä uutisia saanut, onneksi! Jonkin verran vuotelua oli myös ollut mutenkin ailahtelevaista mieltä heiluttamassa joillakin, tsemppiä teille! Ja mitähän vielä... Uusille onnittelut plussasta!

ON: Olo on tänään ollut ihmeen hyvä ja siitä olen jo kerinnyt pikkuisen huolestumaan. Tähän asti kuitenkin ällötys on ollut päälimmäinen tunne ja toissa päivä oli ihan ekstra huono. Jotenkin tuntuu että nämä huonot ja vähän paremmat päivät menee parin-kolmen päivän jaksoissa. Muilla samanlaisia huomioita?

Väsymys toki vaivaa varsinkin kun on viikon aamuvuoro takana ja minä kun olen ehdottomasti enemmän iltaihminen. Turvotus on valtaisaa ja farkkujen pukeminen (lähinnä kiinni laitto) meinaa jo oikeasti tuottaa vaikeuksia, kuinkahan isoksi sitä taas ehtii ennen kevättä.. :)

Nyt ruokaa tekemään kun se tänään tuntuu maistuvan!

-Rimpe- rv 6+3

Vierailija
8/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mennyt hetki aikaa kun edellisen kerran kirjoittelin, mutta mukana ollaan edelleen. On niska/hartia-seutu vaan niin jumissa ettei tää koneella istuminen tee kauheen hyvää. Ällö olo jatkuu edelleen, mutta ei mitenkään pahana. Onneks oon päivät pojan kans kotona niin saan välillä levätä kun siltä tuntuu. Oon kyllä välillä tosi ärtyny kun on koko päivän ollu huono olo ja sillon mies saa kyllä kuulla siitä. Nyt on kyllä parempi olla. Viime viikonloppuna oli tosi kamala olo kun oltiin mun vanhemmilla. Lääkärissä kävin jatkuvan päänsäryn takia. Lääkäri sano että mulla on stressiä kun valitin että sydän pompottaa ihan hirveesti ja muljahtelee välillä. Ne oireet on onneks rauhottunu. Eipä tässä kotiäidillä kai pitäisi paljon stressiä olla. On nyt sellasta valivalia että parempi lopettaa. Ihan hyvillä mielin kuitenkin olen. Vielä kun muistaisi joku päivä varata neuvola-aikaa silloin kun siellä on soittoaika eikä tunti sen jälkeen.

pikahvi rv 6+4

Vierailija
9/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjauduin tänne ihan vain onnitellakseni sinua koska muistan sinut kuumepuolelta siksi, että monta kertaa olit kierron samassa vaiheessa ja ajatuksesikin olivat niin tutunomaisia. Hienoa että olet nyt saanut plussan!

Minäkin olen toukokuinen ja käyn joka päivä jutut lukemassa mutten ole vielä " virallisesti" tänne ilmoittautunut koska olen suhteellisen huono kirjoittamaan omista jutuista.

Onnea kaikkien taapertajien odottajille ja ehkä joskus ryhdistäydyn ja tulen mukavaan joukkoonne mukaan:)

K rv 8+2 ja poika05

Vierailija
10/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että meitä on näin paljon täällä:)

Tää palsta on aivan älytön voimanlähde kun tuntuu että kummastuttaa ja mietityttää kaikki asiat.. aina saa vertaistukea:)

tämä päivä on taas ollut paha..pahaa tehnyt kokoajan ja äsken otin 2,5 tunnin päikkärit..ei helpottanut. Taas pitäisi hampurilaista lähteä hakemaan, ei tästä illasta muuten tule mitään :( Taatusti lihon sen 30kg tän raskauden aikana.. on niin hauska kun yleensä oon yrittäny olla tarkka mitä suuhun pistää..nyt ei mitään väliä..pakko syödä sitä mikä alas menee:)

Voimia kaikille " tuhruttelijoille" ..mä kuulun kanssa niihin jokakertaisiin vessapaperin tarkistajiin pienellä kauhulla. Tämä päivä olikin pelottava koska edellinen raskaus päättyi juuri tällä 6+6 päivällä..tuulimuna siis.

Hyvä tietää ettei pienestä kannata kuitenkaan hermostua.. tosin mulla varmaan hajoaisi nuppi, mutta silti.

Monet pohtikin miten pitkään yrittäneille pystyisi vauvauutisen kertomaan. Meillä sitä tilannetta ei onneksi ole (tai mistä sen tietää jos jotkut ei vaan puhu) mutta itelläni on ollu vauvakuume aina ja kaverilla kesti tosi kauan ennenkuin uskalsi mulle kertoa. Kertoi puhelimessa ja se oli ihan hyvä juttu. Ehdin itkemään kotona tarpeeksi omaa kurjuuttani, ja seuraavan kerran tavatessa osasin iloita jo hänen onnestaan. Nyt mulla on ihana 5kk kummipoika:) Tälle kaverille kerroinkin tästä raskaudesta heti samana päivänä kun plussasi.. oli ihanaa kun joku oli täysin onnessaan mun puolesta!!!

Aina näistä tulee näin pitkiä..kukaan ei jaksa lukea mutta on tää oikein hyvää terapiaa kuitenkin:)

Tsemppiä kaikille taapertajille + masuasukeille!!! Mirage 6+6

Vierailija
11/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut niiiiiin väsynyt tänään, pikku-mies ei oikein nukkunut päikkyjä ja on kitissyt koko päivän :( Sit kun mies tuli kotiin, itku tuli :( Vedin hetkeksi peiton korviin ja hetken päästä olikin jo paljon parempi olo.

Huomenna pitäis istua iltaa pojan kummitädin ja sedän kanssa, tulevat meille ja ajattelin tarjota fondyeta.

Itse taidan tulla täyteen jo ajatuksesta, joten taidan varata itselleni pari purkkia ananasta :)

Huono olo jatkuu ja tänä aamuna kävin halailemassa jo posliiniakin :(

Tervetuloa Laru :) Onnea plussasta!

Pahoittelen kokemaasi *halaa* Onneksi saitte kuitenkin toisen prinssin pitää vähäisistä viikoista huolimatta. Toivoittavasti tämä raskaus sujuu hyvin loppuunasti!

Hetan-äidille;

Meillä oli vähän samanlainen tilanne joulukuussa -04, pikku-miehemme ilmoitti tulostaan ihan yllättäen ja serkkuni ( kuin sisko minulle ) miehensä kanssa oli yrittänyt jo vuoden vauvaa. Äänestä huomasin kuinka pettynyt hän oli, samaan aikaan kaveripiirissämme tuli muitakin vauva-uutisia. Serkkuni oli ihan maassa, heinäkuussa-05 saivat hekin onneksi ilouutisen ja nyt heillä on pieni tyttö :) Toivottavasti siskosi alkaa iloitsemaan raskaudestasi ja toivotaan, että siskosikin plussaa pian :)

Hyvät viikonloput kaikille!

onnipapunen rv 7+3 tai 7+6 ( ultran mukaan ) & " iivari" 1v

Vierailija
12/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka täältäkin pitkästä aikaa. Oon ollu niin väsyny etten oo jaksanu edes koneella käydä ku tuntuu että kaikki voimat menee lasten kanssa ja pariin opiskelu projektiin.

Semmosta olisin kyselly et onko muilla kokemusta liikunnasta raskauden aikan? Mä kävin eilen treenaamassa capoeraa ja ne treenit oli tosi rankat vaikka en edes kaikkea ihan kunnolla tehny yms. Onko se raskauden aikana ok vai pitäisikö pitäytyä rauhallisemmissa jumpissa yms.? Olo oli ihan ok mitä nyt syke nousi ja olin ihan läkähtyä välillä. Lihakset on tänään lisäksi todella kipeät etenkin jaloista. Voiko treenaamista jatkaa johonkin tiettyyn kuukauteen asti, vai pitäisikö sitä välttää kokonaan?

No joo täällä on ollu kans pientä etovaa oloa koko ajan ja ruokahalu on valtava. Sit ku viime raskaudessa oli raskaus diabeettes niin nyt oon sitten yrittänyt välttää turhia makeita ja rasvoja. Karkkia saan ostaa vain kerran viikossa yms. tulee kyllä syötyä leipomuksia aina välillä mut koen et karkit,sipsit yms. on pahempia. No joo en tiiä tuleeko raskausdiabeettes seuraavassa raskaudessa varmasti, vai ei mutta yritän silti pitää herkuttelut kurissa kun on joitain kiloja kumminkin ylipainoa kertynyt muutenkin.

eipä tässä sen ihmeempiä täytyy lähteä nukkumaan pikku hiljaa. ajatukset on muuten koko ajan jotenkin hieman sekaisin johtuu varmaan raskaudesta. Kaikki unohtuu tosi helposti yms. No joo että sillai :)

murmeliitta rv 7 tai jotain sinne päin.

Vierailija
13/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä voidaan vaihteeksi hieman paremmin, huono olo antanut hetkeksi periksi. Mahtava tunne, kun on pitkästä aikaa hetki ettei tee kovasti pahaa. Tänään tuli taas pikkaisen rusehtavaa vuotoa, mikä kyllä loppui samantien. En ymmärrä miksi kärsin nyt näin usein vuodoista. Viimeksi tuli keskiviikkona. Oli huojentavaa kuulla, kun joku mainitsi (sori, en nyt muista nikkiä), että hänelle oltiin sanottu vuotojen olevan aika normaalia raskaudessa. Koetan itsekin olla rauhallinen, kun ei onneksi ole mitään vatsakipuja ja vuoto ei ole runsasta ja jatkuvaa.

Kuulun itsekin siihen porukkaan, jolla on aika usein nälkä ja pizzat, hampurilaiset ym on herkkua! Eilen oli pakko saada grillisipsejä. Olen kyllä yrittänyt olla välillä välittämättä mieliteoista, ettei tulisi lihottua kovasti, mutta joitakin mielitekoja ei vain pysty välttämään. Eilenkin tosiaan oli aivan pakko saada sipsejä, siinä ei auttanut mikään. Tämä on kyllä täysin erilainen raskaus kuin ensimmäinen. Silloin teki mieli kaikkea terveellistä, lähinnä ruisleipää, perunoita ja kastiketta. Oletteko te joilla on jo lapsia huomanneet eroa ensimmäiseen raskauteen?

Rentouttavaa viikonloppua teille kaikille!

Vierailija
14/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Tylsää. Jouduin tänään paljastamaan raskausuutisen töissä työkaverille, kun ei pysty tiettyjä juttuja tekemään. Tosi syvältä. En milläänn olisi halunnut sanoa, mutta ei voi ottaa turhia riskejäkään. Toivottavasti sana ei leviä, en ole kyllä siitäkään ihan varma...Mukavaa viikonloppua kaikille :) .

Vierailija
15/18 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen positiivinen testitulos! En yllättynyt kuitenkaan, koska maha on ollut hiukan kipeä hedelmöittymisestä lähtien...ja onhan tämä ihan tarkoituksella tehty masuasukki : )

Nyt jo kahvista tulee huono olo, huimaa ja pyörryttää. Koko ajan on myös nälkä! Vähän pelottaa, kun esikoisen kanssa tuli lähelle 20kg painoa, silloinkin ruokahalu erittäin hyvä koko raskauden ajan ja lopussa järkyt turvotukset. Onneks nyt vuoden aikana oon palautunut norm. painooni eli lähtötilanne sama. Ja eihän se elämän suurin asia ole, kunhan masuasukilla vaan kaikki hyvin!

Kuukauden päästä on muutto edessä, mut en tiedä missä välissä ehdin pakkailla, kun vuoden ikäinen touho pyörii puntissa kaiken aikaa tai tekee pahojaan...

Tsemppiä vaan kaikille, kiva lukea kuulumisia.

T. miitu ja poitsu 09/05 +rv 5+0

Vierailija
16/18 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, olo vaihtelee kuin vuoristorata ja itse on ihan ulalla jo kaikesta mitä tapahtuu.. mies yrittää pysyä mukana menossa, mikä on tosin aika mahdotonta kun se ei meinaa itseltäkään sujua :D

Maha ja selkä vuorottelee jomotuksillaan ja paha olo on 24h/7

Pitkään istuminen on kaikkein pahin vaihtoehto tällähetkellä koska se tuntuu vain pahentavan tätä olotilaa..kiva näin opiskelun keskellä..

Jatkuva pelko keskenmenosta vaivaa koska oon niin stressaantunu koko ajan tulevien tenttejen/etätehtävien + hääjuhlan järjestämisen takia..

Harkitsin jo viimeviikolla että hakisin sairaslomaa..mutta saa nyt sitten nähdä..

Ultrakuulumisia on tullut ihan mielettömästi, onnea kaikille oman taaperon nähneille!

Ja uusia on myös tullut melkein joka päivä, onnea ja tervetuloa!

Kaikille oikein paljon jaksuja ja aurinkoista sunnuntaita!

Sussu rv 7+1

Vierailija
17/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8399172&p=2&tmode=1&smode…

Linkki eilisiin...

Ap:n aiheeseen raskaus uutisista...

Itsellä takana lapsettomuutta toista vuotta ja nuo raskaus uutiset eivät kyllä olleet kovin kivoja, mutta pahinta 0oli silloin kun jätettiin kertomatta ja sai tietää vasta rv 30 tyyliin.

Lapsettomuus puolella on käyty paljon keskustelua siitä kuinka kertoa ja kertoako ollenkaan.

Nyt kun olen itse se joka kertoo niin ymmärrän tilanteen myös täältä onnelliselta puolelta.

Kerron joko puhelimessa tai tekstiviestillä, koska silloin lapsettomalla on mahdollisuus itkea ja surra omaa lapsettomuuttaan rauhassa. Viimeinen paikka missä ikinä kertoisin on juhlat. Ne on kaikkein tuskallisin paikka olla jos on paha mieli. En sano että joka kerta olisi tullut itku tai edes harmi, mutta joskus niinkin. Myöhemmin asia on kyllä kääntynyt iloksi. Ymmärrän todella sen tuskan joka on,

kun kuukaudesta toiseen menee ja rahaa palaa hoitoihin sekä se fyysinen huono olo ja kipu joka niistä ainakin osalle tulee niin ei ole kovin helppoa kuulla toisten ilosanomaa.

Me päästiin vielä helpolla, ainakin toistaiseksi =)

Tällä en tarkota ettei raskauttaan voisi nauttia ja vähän " hehkuttaakin" , sillä jokainen plussa on ihme ja onnensa ansainnut.

[color=blue] Nautitaan siis yhdessä näistä ihanista päivistä ja ihanista tuntemuksista jota tuo sisällämme kasvava pikkuinen tuottaa =) [/color]

(.) Aamulla sain nukuttua pitkään, ihanaa! Mahassa on muilunut joka aamu kello 6 eteenpäin niin tänä aamuna alkoi vasta klo 9. Ihanan virkeä olo =)

Reisussa ollaan lomalla, joten jos vaikka suuntais tuonne huonekalumessuille katselemaan jos siel ois ne stokken vauvan kalusteet esillä. Vielä ei kyl uskalla ostaa kun pelottaa että viel kesken menee, mutta ihailla aina voi...

ki-ra rv 5+3 tai rv 6+1

Vierailija
18/18 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku-ukko taas saatu unille. (ei kylläkään nukuttelua kaipaa) :)

Tänään varasin ajan alkuraskauden ultraan, joka on rv 8+1. (omien laskujen mukaan) Tuli heti kovin huojentunut olo! Nyt en osaa olla oikeen mitenkäänpäin.. :) 3vk olisi tuohonkin aikaa. Onneksi tuon pikku-ukon kanssa keksii aina touhuttavaa. Senverran menevä pakkaus on.

Ystävällä todettiin np ultrassa tuulimunaraskaus. Heillä nyt yritystä myös pidemmänaikaa ollut. on jotenkin " syyllinen" olo tästä raskudesta, kun on tuo pikku-ukkokin jo ennestään. Vaikka teidänkin että turhaan. Nyt pitäisi nauttia joka hetkestä! J kyllähän meilläkin aikansa meni, kummankin raskauden alkuun saamiseksi.

Eilen illalla oli oikeastaan ekaa kertaa mainittavaa " juilimista" vatsassa. Muuten on vaan ollu turvotuksen tunnetta (housujen napin jälki jää vatsaan.. :D ) Ruoka maistuu oikein hyvin...vielä. Hajuaisti tuntuu parantuneen pienestä nuhasta huolimatta.

Oikein mukavia päivänjatkoja kaikille ja hyviä vointaja!

Tiitiäinen-85, Pikku-ukko ja masuasukki