Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Henna Peltonen ja rallitähti

Vierailija
28.05.2015 |

Kuulostaa tosi vankalta suhteelta...

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015052819768289_vi.shtml

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusin Seiska, nyt mennään parisuhdeterapiaan, ja reilu puoli vuotta seukkausta takana ja kerran jo kuukaudeksi erottu :D.

Eikä :D :D Kaikkee sitä on jotkut miehet valmiita sietämään ihan vaan että pääsee tuollaisen ö-luokan seiska-julkkiksen poikkikseksi :D En tiedä kumpaa pitäisi sääliä enemmän

Vierailija
22/26 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh nyt se sitten loppui. Käsi pystyyn kuka yllättyi.

http://www.hymy.fi/uutiset/urheilijat-lahtevat-eri-teille-ero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö muita koko ajan Henna Peltosen kuvakollaasit lehdissä? Eukolla ole mitään sanottavaa, muutakuin peffaansa heilutella ja kertoilla miessekoilustaan.

Vierailija
24/26 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jonkun verran käynyt lukemassa Hennan blogia ja minusta hän vaikuttaa niissä ihan sympaattiselta tyypiltä. Miesmaku on huono - se on tässä yhteydessä pakko sanoa - mutta muuten hänellä on minusta ihan järkeviä juttujakin sanottavanaan. No joo, onhan ne sen kuvat julkisuushakuisia ja tietyt maneerit (ne kädet...) niissä ärsyttää, mutta varmaan se on sitä että pakko pysyä julkisuudessa tavalla tai toisella. Mutta en tunne ihmistä ollenkaan, tää on vain se kuva jonka oon saanut.

Vierailija
25/26 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Hennan blogeissa ole mitään muuta kun eri tuotteiden mainostamista. Kuka jaksaa lukea!? Sisältönä nollan arvoiset!

Vierailija
26/26 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kaveri opiskeli Riihimäellä ammattikorkeassa joskus reilu 10 vuotta sitten (ainakin 2002), mutta onpa tiedä valmistuiko koskaan.