Musti ja Mirri - karmaisevat työolosuhteet
Kommentit (30)
Eläintavarakauppa kohtelee työntekijöitä kuin eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
En usko tätä vassarien propagandaa
Mä uskon, ystäväni kertoi samaa jo vuosia sitten. Onneksi pääsi unelmahommaansa ja pyörittää nykyään omaa yritystä.
Nyt pitääkin sitten miettiä, pistänkö boikottiin. Toisaalta, jos kovin moni boikotoi, voi niiltä myyjiltä mennä työpaikkoja ja myyjien vikahan tämä ei ole.
Musti ja Mirri on tylsin ja persoonattomin lemmikkieläinliike mikä on olemassa. Vuosikymmenestä toiseen myymälässä seisovat samojen valmistajien samat tuotteet samoilla paikoillaan. Joskus uuden malliston myötä saattaa vahingossa muuttua joku sävy tuotteessa. Mitään muuta ei koskaan tapahdu. Vaikka pidentää myymälässä käynnin välin viiteen vuoteen, se on aina aivan samanlainen.
Mikä tahansa muu lemmikkieläinkauppa on mielenkiintoisempi. Sieltä saattaa vahingossa vaikka löytää jotain, tai olla jotain, mitä ei osannut odottaa.
Lopetin mustimirrissä käymisen kun en enää jaksanut etsiä myyjää kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
En ole yhtään yllättynyt, tuota on kaupan ala nykyään. Olen kuullut muistakin firmoista samanlaisia juttuja. Suosittelen ihmisiä ottamaan Pamiin yhteyttä HETI, jos työpaikalla esiintyy epäasiallista kohtelua.
Ei koulunkäyntikään takaa hyvää työpaikkaa, ellei sitten itse ole oma pomonsa.