Miten mulla voi olla OVULAATIO vaikka syön pillereitä?
Yhtään en ole unohtanut. Yhdistelmäpillerit ja ohjeessa lukee että estää ovuloinnin. Mutta selvät limat ja muut ovis tuntemukset on. Enkai mä voi tulla raskaaksi? Eikö ainakin kiinnittymisen pitäisi olla hankalaa? Ei ole ennen ollut tällaista.. n20
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:11"]Ei sulla ole ovulaatiota.
[/quote]oireet kyllä on
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:11"]Ei sulla ole ovulaatiota.
[/quote]miksei voi olla?
Eihän ne mitään sataprosenttisen varmoja ne pillerit ole. Milloin viimeksi yhdyntä? Kondomi nyt rinnalle ja testiä tekemään sitten myöhemmin
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:11"]Ei sulla ole ovulaatiota.
[/quote]miksei voi olla?
[/quote]
Voi olla jos pillerit eivät toimi. Syystä tai toisesta
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:13"]Eihän ne mitään sataprosenttisen varmoja ne pillerit ole. Milloin viimeksi yhdyntä? Kondomi nyt rinnalle ja testiä tekemään sitten myöhemmin
[/quote]joka päivä ollut yhdyntää poikaystävän kanssa. Nyt kyllä saa ne puuhat jäädä
Kyllä ovis voi tulla pillereiden kanssa ja siten myös raskaaksi. Nyt vaan kumi rinnalle ja muutaman viikon päästä testiä tekemään (itse tekisin tollasessa tilanteessa, vaikka ne menkat tulisikin). Seuraavassa kierrolla kannattaa miettiä, onko tarvetta pitää se kumi siinä rinnalla ja käydä gynen juttusilla, oisko pillereiden vaihto asiaa tai jokin toinen ehkäisykeino, ei meinaan kivaa, jos joudut pelkäämään raskauden mahdollisuutta ja pillereiden pettämistä.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:23"]Kyllä ovis voi tulla pillereiden kanssa ja siten myös raskaaksi. Nyt vaan kumi rinnalle ja muutaman viikon päästä testiä tekemään (itse tekisin tollasessa tilanteessa, vaikka ne menkat tulisikin). Seuraavassa kierrolla kannattaa miettiä, onko tarvetta pitää se kumi siinä rinnalla ja käydä gynen juttusilla, oisko pillereiden vaihto asiaa tai jokin toinen ehkäisykeino, ei meinaan kivaa, jos joudut pelkäämään raskauden mahdollisuutta ja pillereiden pettämistä.
[/quote]voiko tyhjennysvuoto tulla vaikka on raskaana? Yhtä runsaasti vai tuleeko niukemmin jos tulee?
Voi tulla saman kaltaista kuukausittaista vuotoa vaikka raskauden loppuun asti.
Mulla muuten oli kanssa aina ovislimat, en tajunnut mitä ne kuitenkaan oli. Voisko olla että kroppa valmistautuu ovulaatioon, mutta sitä itse irtoamista ei kuitenkaan tule? En tullut raskaaksi tämän kuuden vuoden aikana. Lopettamisen jälkeen tulin raskaaksi heti kun yritettiin.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:23"]Kyllä ovis voi tulla pillereiden kanssa ja siten myös raskaaksi. Nyt vaan kumi rinnalle ja muutaman viikon päästä testiä tekemään (itse tekisin tollasessa tilanteessa, vaikka ne menkat tulisikin). Seuraavassa kierrolla kannattaa miettiä, onko tarvetta pitää se kumi siinä rinnalla ja käydä gynen juttusilla, oisko pillereiden vaihto asiaa tai jokin toinen ehkäisykeino, ei meinaan kivaa, jos joudut pelkäämään raskauden mahdollisuutta ja pillereiden pettämistä.
[/quote]voiko tyhjennysvuoto tulla vaikka on raskaana? Yhtä runsaasti vai tuleeko niukemmin jos tulee?
[/quote]
Voi tulla. Tee testi sitten kun sen aika on vaikka vuotoa tulisikin
Ei sulla ole ovulaatiota.