Olen 16v ateisti, ERITTÄIN uskonnollisesta perheestä.
Edellinen ketju täyttyi tappellusta ateistien ja uskovien välillä, joten NYT EI KIISTELLÄ. Halusin vaan että ihmiset voi kysellä kysymyksiä perheestäni, poikaystävästäni jne.
Olen 16v ateisti, mutta perheeni on erittäin uskovaista porukkaa. Minulla on poikaystävä, jota vanhempani ei hyväksy. Joudun kapinoimaan kaikessa vastaan,koska vanhemmat rajoittavat liikaa normaali elämääni...
Haluatko kysyä jotakin? Vastaan kaikkeen edes jotenkin järkevään.
Nyt kiistely kielletty.
Kommentit (24)
Toivottavasti kaikki sujuu muutaman vuoden siedettävästi. Millaisia opiskelu- tai muita suunnitelmia sinulla on? Joudut varmaan kotoa muutettua vähän työstämään tuota asiaa, ehkä koko elämän. Mutta sinä olet varmasti vahva tyyppi. Hyvää jatkoa.
Hienoa, ap! Osaat siis ajatella omilla aivoillasi! Ei Sinun enää kauaa tarvitse katsella tuota kotimeininkiä. Tekopyhää uskovaisilta vanhemmilta. Paljon tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:01"]Toivottavasti kaikki sujuu muutaman vuoden siedettävästi. Millaisia opiskelu- tai muita suunnitelmia sinulla on? Joudut varmaan kotoa muutettua vähän työstämään tuota asiaa, ehkä koko elämän. Mutta sinä olet varmasti vahva tyyppi. Hyvää jatkoa.
[/quote]
Aion lähteä tanssijaksi. Syntiä syntiä..Nyt vissiin pääsen pois täältä ensi syksynä.
-Ap
En aikaisempaa ketjua lukenut, vaan saavuin juuri paikalle. Mutta mulla omakohtaisia kokemuksia tilanteestasi, ja jos ei oikeasti ole hyvä asua vanhempiensa kanssa, niin asialle kannattaa tehdä jotain muuta kun kapinoida. Nyt on kyseessä oma elämäsi, ja olet oman elämäsi herra. Sinun ei tarvitse sietää aivopesua, fyysistä väkivaltaa eikä mitään muutakaan jumalan nimeen tapahtuvaa. Sun ei vaan kannata uhkailla että puhut asioistanne muualle, vaan se kannattaa oikeastikin toteuttaa.