Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet naiset sanovat lantiotaan leveäksi/rintojaan isoiksi, vaikka lantionsa olisi ihan normi/jopa kapea ja rinnat ihan keskikokoa/jopa pienet?

Vierailija
26.01.2022 |

Olen törmännyt tällaisiin naisiin, jotka alleviivaavat kuinka heillä on esim. leveä lantio, vaikka lantio ei edes ole leveä.

Vastaavaa olisi, jos ihan normi- jopa kapeaharteinen mies leveilisi, että kun mulla on tällaiset leveät hartiat, niin tää paita ei oikein sovi.

Miksi jotkut naiset siis kuvittelevat omaavansa leveän lantion/isot rinnat,vaikka eivät omaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee kaikista niistä tavalla tai toisella käsitellyistä kuvista, joita ovat elämänsä aikana nähneet.

Jompi kumpi vanhemmista on sanonut teini-ikäiselle jotakin ulkomuodotsa, joka onloukannut syvästi, oli tarkoitus tai ei.

Joku niin kustuttu ystävä on aukaissut suunsa asiasta, joka ei hänelle kuulu.

Vierailija
2/15 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. nämä Sointu Borgit sun muut esiintyvät isorintaisina vaikka heillä on isot silikonipussit, ei rintoja ja vielä kehuskelevat niillä. Kai se vääristää kenen tahansa kehon kuvaa. Kunpa nämä kokojutut jäisivät pois naisten omakuvasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni leveälanteisena (vaikka alipainon ja normaalipainon alarajalla olenkin) ja ihan rakenteellisista syistä. Lantionympärys on pituuteeni nähden hyvinkin vähäinen 88 senttiä, mutta koska vartalomalli on päärynä, niin yläosa on suhteessa huomattavasti pienempi. En nyt mitenkään alleviivaa asiaa, mutta kyllä se on esim. valmisvaatteissa (mekot) vaatekokoa määräävä tekijä. Samoin kuin (valmis)housupuvuissa, lantion vuoksi alaosan koko pitäisi aina olla isompi.

Vierailija
4/15 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaavat vartaloaan teinipojan vartaloon?

Vierailija
5/15 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että etenkin monilla milleniaaleilla kauneusihanteissa kummittelevat vielä heroin chic ja nollarin size 0 -pakkomielle, ja omaa vartaloa tarkastellaan siinä kehyksessä. Tällöin ihan ”tavallinen” vartalo voi vääristyä omissa silmissä isommaksi kuin se on.

Vierailija
6/15 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsoo esim. vaatteiden kokotaulukkoja, joissa on annettu eri vartalonosien ympärysmitat senttimetreinä, lantioni on aina 2-3 numeroa isompi kuin muu kroppa. Asia ei ilmeisesti näy kovin selvästi päällepäin (olen tätä läheisimmiltä ystäviltä kysellyt), mutta aiheuttaa päänvaivaa itselleni erityisesti housuja ostettaessa. Olen kuitenkin normaalipainoinen ja lantioni ei ole mitenkään aivan poikkeuksellisen leveä. Enemmänkin niin, että muilta kohdin olen aika siro, lantio on sitten keskiverto. Siis minulla on leveä lantio suhteessa muuhun vartaloon. Luulen, että saattaisin helpostikin keskustelussa sanoa, että minulla on leveä lantio.

Vierailija
7/15 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm, 55kg painavan lantio oli 93cm eikä läskiä juurikaan, nyt lähemmäs 70kilosena varmaan jo 110cm ja vyötärö sitte joku 80, hoikkana tais olla 70. Huvittaa, en pidä, mutta onneksi löytyy läskipersefaneja.

Mut tässä aito leveälanteinen (siis myös edestäpäin kuten myös perä näkyy kyllä) enkä edes ymmärrä miksi joku väittää olevansa leveälanteinen jos ei sitä ole, siis MIKSI?

Hyväksykää se, ettette ole. Jos vyötäröstä sopivat housut mahtuu perseen kohdaltakin, niin ette ole leveälanteisia ja piste.

Vierailija
8/15 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

160cm, 55kg painavan lantio oli 93cm eikä läskiä juurikaan, nyt lähemmäs 70kilosena varmaan jo 110cm ja vyötärö sitte joku 80, hoikkana tais olla 70. Huvittaa, en pidä, mutta onneksi löytyy läskipersefaneja.

Mut tässä aito leveälanteinen (siis myös edestäpäin kuten myös perä näkyy kyllä) enkä edes ymmärrä miksi joku väittää olevansa leveälanteinen jos ei sitä ole, siis MIKSI?

Hyväksykää se, ettette ole. Jos vyötäröstä sopivat housut mahtuu perseen kohdaltakin, niin ette ole leveälanteisia ja piste.

Pakko muistuttaa että on niitä muitakin syitä… Minulla on kapea lantio mutta iso peppu, juuri sellainen kuin nollarilla oli noloa ja sitten tuli tosi trendikkääksi. Minäkin olen usein ostanut housut hieman isompaa kokoa kuin paidat.

Vierailija
9/15 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se leveän lantion raja?

Vierailija
10/15 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole edes huomannut rintoja, jos mahan alue työntyy ulommaksi kuin rinnat. Kuitenkin sanovat itseään isorintaiseksi. En tiedä edes, onko se neutraali, hyvä vai huono asia.

Vierailija
11/15 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole edes huomannut rintoja, jos mahan alue työntyy ulommaksi kuin rinnat. Kuitenkin sanovat itseään isorintaiseksi. En tiedä edes, onko se neutraali, hyvä vai huono asia.

Ei ole mikään kehuskelun aihe jos lihavalla naisella on isot rinnat, sama homma jos luikulla miehellä on näkyvät vatsalihakset.

Vierailija
12/15 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan naiset sanovat lantiota leveäksi jos se on leveä suhteessa muuhun kroppaan eli alaosa on esim 2-3 kokoa isompi kuin yläosa. Minulla on leveä lantio noin 120 cm. Mutta koska yläosa on myös iso noin 118 cm ja vyötärö 88 cm, en sano lantiotani leveäksi tai rintojani isoksi vaan olen ihan vaan ylipainoinen/ läski.

Vierailija
13/15 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vertaavat itseään niihin äärimmäisen poikamaisiin vartaloihin ja toteavat että olenpa muodokas.

Vierailija
14/15 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeasti huppuleveä lantio. Painoin 55 kg ja hameen koko oli 40. Pituutta 170cm.

Yläosan koko 38 tuolloin.

En ole ollenkaan siro mistään kohdasta.

Vierailija
15/15 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samasta syystä kuin jotkut miehet kehuvat hartioitaan leveäksi ja penistään isoksi ja naiset parantelevat somekoviaan. Näillä henkilöillä on huono itsetunto ja luulevat, että tuollaiset ominaisuudet tuovat arvostusta ja ihailua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi