Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on harvinaisen tylsä elämä

Vierailija
28.05.2015 |

Töitten jälkeen kävin kaupassa. Söin eilistä ruokaa ja levyn suklaata. Nyt pitäisi käydä suihkussa, mutta en jaksa. No eipä sillä väliä ole kun ei täällä ole ketään haistelemassa.
T: N22

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samallaist täälläki
TN21

Vierailija
2/21 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten samanlaista, mutta kun ei ole niitä töitä missä käydä. N28.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täälläkin, paitsi että en ole käynyt nyt töissäkään. Koulu alkaa syksyllä.
N23

Vierailija
4/21 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla suunilleen sama toiminto, mut ei oo tylsää. tylsyys on pään sisäs. jos sisäinen maailmas on vilkas ei oo tylsää vaikka makaisit vaan.  koita löytää yhteys Itseesi

Vierailija
5/21 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mulla ei oo ees suklaata =(

Vierailija
6/21 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti, meitähän riittää. Mietin pitäisikö ihan villiintyä ja pestä pyykkiä. Huoh, osaapa olla ankeaa. ap

Vierailija
7/21 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Aina odottelen huomista, elän huomiselle. Vaikka se huominenkin on yleensä ihan yhtä tyhjä.
T. Se n23

Vierailija
8/21 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:24"]

Töitten jälkeen kävin kaupassa. Söin eilistä ruokaa ja levyn suklaata. Nyt pitäisi käydä suihkussa, mutta en jaksa. No eipä sillä väliä ole kun ei täällä ole ketään haistelemassa.
T: N22

[/quote]

Sama täällä, paska, masentava ja yksinäinen elämä. Soronoo

Vierailija
9/21 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:27"]

mulla suunilleen sama toiminto, mut ei oo tylsää. tylsyys on pään sisäs. jos sisäinen maailmas on vilkas ei oo tylsää vaikka makaisit vaan.  koita löytää yhteys Itseesi

[/quote] Koitin, ei onnistunut. Makasin hetken selälläni ja yritin kuunnella itseäni. En kuullut mitään, taidan olla aika sisällötön. Ainoa mitä kuulin, oli vatsan porina ja sitä tuskin haettiin. ap

Vierailija
10/21 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt helvetissä lukkiutuko neljän seinän sisään. Tein itse saman virheen, (M28) ja nyt on aivan totaalista helvettiä päästä ns. takaisin elämään, kun ei enää osaa edes ajatella kuin järki-ihmiset. Vaikka tekis kuin helvetin pahaa ja ei kiinnosta ja "kyl mä sit ku mä oon tän tehny" niin älkää kuunnelko itteänne. :D Vaan ruvetkaa tekemään juttuja, erilaisia ja ihmisten kanssa.

Miks teillä on ankeaa. Ymmärrän jos on susiruma ja 100 kiloinen ja sosiaalisilta taidoiltaan vajaa, niin voi olla vaikeaa vääntäytyä ihmisten ilmoille, mutta harvoin tilanne on oikeasti niin huono.

Itse olen kans yksin ny, ollut liian kauan, ja yritän tosissani päästä ihmisten ilmoille. Mutta vaikeaa on.

Vierailija
11/21 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:36"]Älkää nyt helvetissä lukkiutuko neljän seinän sisään. Tein itse saman virheen, (M28) ja nyt on aivan totaalista helvettiä päästä ns. takaisin elämään, kun ei enää osaa edes ajatella kuin järki-ihmiset. Vaikka tekis kuin helvetin pahaa ja ei kiinnosta ja "kyl mä sit ku mä oon tän tehny" niin älkää kuunnelko itteänne. :D Vaan ruvetkaa tekemään juttuja, erilaisia ja ihmisten kanssa.   Miks teillä on ankeaa. Ymmärrän jos on susiruma ja 100 kiloinen ja sosiaalisilta taidoiltaan vajaa, niin voi olla vaikeaa vääntäytyä ihmisten ilmoille, mutta harvoin tilanne on oikeasti niin huono.   Itse olen kans yksin ny, ollut liian kauan, ja yritän tosissani päästä ihmisten ilmoille. Mutta vaikeaa on.[/quote] No ei mun tilanne oikeasti huono ole. Olen avoliitossa, viikonloppuisin tulee välillä käytyä baareissa ja muutenkin nähtyä kavereita. Viikot vaan tuppaa olemaan aika toivottomia, teen näet fyysistä työtä jonka seurauksena olen päivän päätteeksi ihan paskana, enkä jaksa tehdä mitään vaikka haluaisin ja sekös masentaa. ap

Vierailija
12/21 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you bro

Vierailija
13/21 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, suklaalevykin tuli syötyä. Oottelen et pääsis nukkuun. N20

Vierailija
14/21 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:46"]

I feel you bro

[/quote] Johan meitä riittää! Kohta varmaan pakko käydä suihkussa niin voi sitten suihkunraikkaana nauttia laadukkaasta, tai siis "laadukkaasta" tv-tarjoannasta aka Salkkareista. Siitä pari tuntia niin onkin jo iltapalan ja nukkumaanmenoaika. Kuinka masentavaa oikeasti... ap

Vierailija
15/21 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää tinderiin ja tavatkaa randomeita.

Vierailija
16/21 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:29"]

Höh, mulla ei oo ees suklaata =(

[/quote] Hae Lidlistä sellaista lakritsirae suklaata. Iso levy maksaa 2€ ja on muuten hyvää! ap

Vierailija
17/21 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:55"]Menkää tinderiin ja tavatkaa randomeita.[/quote] Voisi olla ihan hauskaa, jos olisi sinkku. ap

Vierailija
18/21 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo miestä eikä kukaan kaveri asu samalla paikkakunnalla. Could be worse ap.

Vierailija
19/21 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:02"]

Mulla ei oo miestä eikä kukaan kaveri asu samalla paikkakunnalla. Could be worse ap.

[/quote] Joo, kyllähän mä tiedän että mulla on oikeasti asiat hyvin. Tällaistä turhanpäiväistä valitusta tylsyyden ja oman laiskuuden keskellä. ap

Vierailija
20/21 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samanlainen nelikymppinen: ulkoinen elämä on tosi tylsää, joka päivä samaa arkea... mutta sisäinen maailmani on niin rikas ja mietinja haaveilen niin paljon, etten kerkeä tylsistyä. kirjoihin on myös mukava uppoutua... tykkään myös pitkistä kävelylenkeistä.

Pitäisi tosin olla kavereita ja enemmän rahaa, että sais elämään vähän äksöniä: matkustelua, teatteria, konsertteja, ulkona syömistä yms. Sellaisesta haaveilen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme