Mustelmat jaloissa ilman syytä..???
Mikään tuore ongelma tämä ei ole kun olen naureskellut mun "kesäsäärille" jo useamman vuoden, mutta alkaa tämä pikkuhiljaa vituttamaan kun pitää ulkona hiihtää mukiloidun näköisenä :D eli saan siis jalkoihin polvien alapuolelle tosi paljon pienehköjä mustelmia, iha useita siis, tällä hetkellä taitaa olla 13. Mikä mua vaivaa? Muualla kehossa tätä ei ilmene. Leukemian voi varmaan siis ihan huoletta sulkea pois kun joku kuitenkin tulee kuumottelemaan.
(Mäjäytin vieläpä eilen jalan betonipossuun ja patista huolimatta siitäkään ei tullut kummosempaa mustelmaa, mutta noi muut tuntuu tulevan ihan itsestään..)
Kommentit (4)
En ainakaan tuolla taudin nimellä löytänyt mitään :( mulla ei onneksi ole vaikuttanut kävelyyn lainkaan.
Ja en kävele, puhutaanko nyt ihan nesteen juomisesta vai ryyppäämisestä? Molempia harrastan ihan kohtuullisissa määrissä :D
Tällainen tauti on, mutta lapsilla...
http://www.printo.it/pediatric-rheumatology/information/Finlandia/7.htm
Mulla oli tollai joskus yhtenä tai kahtena keväänä, kutsuttiin muistaakseni sinipurppurataudiksi, olin silloin 9-11v. Lääkärissä käytii näyttää ku kävely oli vaikeeta, en muista oliko siihen mitään lääkkeitä tms.