Sipilän hallitus päätti meidän lapsiluvun.
Enempää ei tule. En tee yhtään veronmaksajaa lisää tähän paskaan maahan.
Kommentit (35)
Se on hyvä! Ei tää maapallo kestäkään enää lisää ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:33"]
Ap voisi vastata miltä tuntuu olla yhteiskunnassa vapaamatkustajana? Etuudet siis kelpaa vieläkin? [/quote] Mitkä etuudet? Lapsilisää saadaan, mutta siinä se tällä erää.
[/quote]
Kolme korkeakoulututkintoa ja pari persehedelmää. Osaatko korkeakoulutettuna laskea tai veikata paljonko olet yhteiskunnalle tullut maksamaan miehesi kanssa?
Kai tilaat kaikki ostoksesi ulkomailta netin kautta? Kunnalliset/julkiset palvelut käytät mielelläsi?
Sama meillä. Hommatkoon ulkomailta maahanmuuttajia kusetettavaksi tulevaisuudessa. Nyt riitti.
Ei se Sipilän vika ole että Käteinen vippasi suomalaisten rahat kreikkalaiseen kaivoon.. nyt on maksun aika!
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:38"]
Ap voisi vastata miltä tuntuu olla yhteiskunnassa vapaamatkustajana? Etuudet siis kelpaa vieläkin? [/quote] Mitkä etuudet? Lapsilisää saadaan, mutta siinä se tällä erää.
[/quote]
Kolme korkeakoulututkintoa ja pari persehedelmää. Osaatko korkeakoulutettuna laskea tai veikata paljonko olet yhteiskunnalle tullut maksamaan miehesi kanssa?
Kai tilaat kaikki ostoksesi ulkomailta netin kautta? Kunnalliset/julkiset palvelut käytät mielelläsi?
[/quote]
Yhteiskunta = veronmaksajat = minä itse. t. ei ap
Samoin, 0 maksimissaan yksi jos luoja suo
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:52"]
Enempää ei tule. En tee yhtään veronmaksajaa lisää tähän paskaan maahan.
[/quote]
Kiviäkin kiinnostaa. Jos sossupummeilu on noin tärkeää niin vitun hyvä ettet lisäänny.
Meille riittää 2lasta taloudellisesti
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:01"]Mä vastaavasti päätin, että lapsiluku kasvaa, koska en viitsi mennä töihin rikastuttamaan rikkaita.
[/quote]
vitun loinen
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:13"]Itse käsitin niin, että ap ei tahdo tehdä lapsia koska Suomi on paska maa eikä tahdo tehdä paskaan maahan uusia veronmaksajia. Ja onhan se totta. Ei täällä enää suomalaisten etua ajatella kun maa täytetään mamuilla ja kansanedustajat tekee tyhjiä lupauksia. [/quote] Lisään vielä siis ettei aloituksessa kai ollut kyse siitä voiko ap elättää tarpeeksi lapsia vaan siitä ettei tahdo tehdä enempää ettei Suomi vaan mitenkään hyödy siitä... [/quote] Ymmärsit pointin. Ap
[/quote]
Niin niin. Että itse voi kyllä riipiä yhteiskunnalta kaiken minkä vaan irti saa, mutta itse ei voi antaa takasin yhtään mitään. On se hyväkin ettei tuollainen paskasakki enempää lisäänny, yhteiskunta kun ei tuolla tavalla pyöri että aina vaan otetaan muilta mutta mitää ei anneta takaisin.
No voisiko ap tehsä jonkun oman ehdotuksen siihen, miten tämä yhteiskunna alijäämä saadaan katettua jos nämä tämän hallituksen esittämät leikkaukset ja korjaukset ei kerran kelpaa? Viimeiset kymmenen vuotta munattomat hallitukset ovat siirtäneet vääjäämätöntä ja sen takia korjausliike on tehtävä nyt näin massiivisesti. Vai haluatko mieluummin Suomen Kreikan tapaan konkurssiin?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:01"]Mä vastaavasti päätin, että lapsiluku kasvaa, koska en viitsi mennä töihin rikastuttamaan rikkaita. [/quote] vitun loinen
[/quote]
Köyhää vituttaa. Mulla on korkeakoulututkinto ja rikas mies. Mitä mä töissä tekisin raatamassa miljönääreille, jotka muuttaa perintöveron takia Ruotsiin.
täytyy alkaa säästämään lapsille et heilläkin on varaa opiskella peruskoulun jälkeen. tiukkaa tekee.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:38"]
[/quote]
[/quote]
Yhteiskunta = veronmaksajat = minä itse. t. ei ap
[/quote]
Ahaa. Vai niin. Käsi ojossa huudat ilmaisia etuuksia?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:13"]Itse käsitin niin, että ap ei tahdo tehdä lapsia koska Suomi on paska maa eikä tahdo tehdä paskaan maahan uusia veronmaksajia. Ja onhan se totta. Ei täällä enää suomalaisten etua ajatella kun maa täytetään mamuilla ja kansanedustajat tekee tyhjiä lupauksia. [/quote] Lisään vielä siis ettei aloituksessa kai ollut kyse siitä voiko ap elättää tarpeeksi lapsia vaan siitä ettei tahdo tehdä enempää ettei Suomi vaan mitenkään hyödy siitä... [/quote] Ymmärsit pointin. Ap
[/quote]
Ap voisi vastata miltä tuntuu olla yhteiskunnassa vapaamatkustajana? Etuudet siis kelpaa vieläkin?
[/quote]
Mitkä etuudet? Lapsilisää saadaan, mutta siinä se tällä erää.