Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkäisy suhteen alussa

Vierailija
07.06.2015 |

Missä vaiheessa vakavaa suhdetta luovuitte kondomista ja kävittekö sitä ennen molemmat testeissä? Itse olen lähes kokematon, miehellä ollut paljon kumppaneita. Olen kohta menossa hakemaan pillerit. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetään edelleen kondomia, ei viitsi syödä turhaan pillereitä.

Vierailija
2/7 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen vuoden seurustelun jälkeen hankin pillerit ja, ennenkuin jätettiin kortsut pois, molemmilta otettiin klamydia- ja hiv-testit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei käytetty kortsuja suhteen alussa kuin muutamilla ekoilla kerroilla, kun jo innostuttiin kokeiolemaan ilman. Vähänkö tyhmää, koska mullakin silloin ne e-pillerit oli vasta suunnitelmissa hankkia. No niistä kokeiluista nyt ihana muisto, eli 1,5 vuotias taapero hyörii tossa lattialla.:D

Vierailija
4/7 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantiin joku 4-6 kertaa ja sit hankin pillerit.

Vierailija
5/7 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin piirtein 3kk tapailua ja 5 kk seurustelua niin mentiin molemmat testeihin ja hankin pillerit. Sitä ennen käytettiin kondomia joka kerta.

Ois voinut kyllä testeihin mennä aikasemminkin ja vaihtaa pillereihin mutta me ei kiirehditty kun kondomin kanssa hommat sujui hyvin.

Vierailija
6/7 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina pantu paljaalla. Alussa ei ollut mitään ehkäisyä ja sitten tuli kierukka.

Vierailija
7/7 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin jo ennestään pillereitä, joten aika nopeasti mentiin testeihin :) Tais olla joku viikko-pari ekasta seksikerrasta kun otin asian puheeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän