Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lihavien äitien lihavat lapset..

Vierailija
28.05.2015 |

Karmeeta katsoa, kun pihapiirissä on lapsi, joka ei pysy edes itseään nuorempien lapsien perässä, koska on LIHAVA! miksi lihavat vanhemmat päästävät lapsensa tuohon kuntoon? Eikö yhtään osata ajatella lapsen terveyttä? Eikö vanhempien tehtävä ole huolehtia lapsestaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavaisten perheessä syö samaa paskaa niin lapset kuin aikuisetkin. Oisko siinä syy.

Vierailija
2/12 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a... Vaikea sanoa mitä on asian takana. Pitäs kysyä vanhemmalta itseltään mikä mättää. Joillakin huolehtivuus voi kääntyä hemmotteluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:34"]Lihavaisten perheessä syö samaa paskaa niin lapset kuin aikuisetkin. Oisko siinä syy.
[/quote]
Mutta miksi? Eikö vois ajatella edes lapsia ja antais heille terveellistä ruokaa?

Vierailija
4/12 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:34"]Lihavaisten perheessä syö samaa paskaa niin lapset kuin aikuisetkin. Oisko siinä syy.
[/quote]
Mutta miksi? Eikö vois ajatella edes lapsia ja antais heille terveellistä ruokaa?
[/quote] no jos asia olis näin yksinkertanen ei läskejä lapsia ees olis.

Vierailija
5/12 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että vanhemmat ei v[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:34"]Lihavaisten perheessä syö samaa paskaa niin lapset kuin aikuisetkin. Oisko siinä syy.
[/quote]
[/quote] no jos asia olis näin yksinkertanen ei läskejä lapsia ees olis.
[/quote]

Ai että vanhemmat eivät vaan pysty (niin miksi?) tekemään lapsilleen terveellistä ruokaa? Mä syön joskus herkkuja ilman että lapsi saa, ei ole hankaluuksia siinä, joten miksi ei jotkut pysty tarjoamaan lapselle terveellistä ruokavaliota?

Vierailija
6/12 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lihava äiti ja lapset ovat kuin 2 pulkan narua ja samaa ruokaa syödään.

Vierailija
7/12 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:41"]

Ai että vanhemmat ei v[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:34"]Lihavaisten perheessä syö samaa paskaa niin lapset kuin aikuisetkin. Oisko siinä syy. [/quote] Mutta miksi? Eikö vois ajatella edes lapsia ja antais heille terveellistä ruokaa? [/quote] no jos asia olis näin yksinkertanen ei läskejä lapsia ees olis. [/quote] Ai että vanhemmat eivät vaan pysty (niin miksi?) tekemään lapsilleen terveellistä ruokaa? Mä syön joskus herkkuja ilman että lapsi saa, ei ole hankaluuksia siinä, joten miksi ei jotkut pysty tarjoamaan lapselle terveellistä ruokavaliota?

[/quote]

Köyhyys, laiskuus, näköalattomuus, you name it... Tai jos ei vaan ole tietoa, kuinka epäterveellistä se epäterveellinen oikeasti onkaan.

Vierailija
8/12 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne itsekin tiedä omasta ylipainostaan, vai saatko jotenkin mielihyvää itsellesi huomauttamalla ulkonaisista terveysriskeistä esim. viime aikaisten tutkimusten mukaan ihmisen yksinäisyys on yhtä suuri terveysriski kuin ylipaino. Ylipaino tietysti näkyy ulospäin, toisin kuin muut terveysriskin esim. juuri tuo yksinäisyys, masennus, liikumattomuus, liian vähäiset yöunet, stressi jne. jotka ovat ihmiselle yhtä vaarallisia kuin ylipaino.

Vierailija
9/12 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäm koulussa on ruokana liha piirakoita ja kulutus maitoa

Vierailija
10/12 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen läski äiti, niin täytyy sanoa, että en ymmärrä minäkään. Lihavuus on ollut suurin kärsimykseni läpi elämän, enkä halua sitä omille lapsille. Mulle omien lasten normaalipaino on erittäin tärkeää!

Vierailija
11/12 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on taas mietityttänyt yhtälö tikku äiti & isä ja kaksi sairaalloisen lihavaa teinitytärtä. Mitä on tapahtunut?

Vierailija
12/12 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiössä asuu kans yksi alle 3-vuotias jolle on oikeasti hankalaa nousta maasta istumasta ylös. Se on ihan kauheeta katsoa kun noin pienen tytön sääret on paksummat kuin mun käsivarret (ja olen itsekkin hieman ylipainoinen). Vanhemmatkin ovat sotanorsuja ja valitettavan usein näen heidän tulevan perjantai iltana autolla pihaan ja kaikkien nousevan kyydistä oma pizzalaatikko käsissä :( Jotenkin ihmeen kaupalla heidän n.16v tyttärensä on onnistunut pysymään edes terveessä kunnossa. Ei hänkään hoikka ole ja vähän on varmasti turhaa painoa mutta hän näyttää vielä ihan ok:lta. n.12v tyttökin on todella lihava :( Harmittaa kun ei vissiin neuvoloissakaan terkkareilla ole hirveästi aseita tuollaisessa tilanteessa... Lapset saa kärsiä tuollaisesta.

Mainittakoon vielä että oma tyttäreni on noin 6kk nuorempi tuota heidän nuorimmaistaan ja tämä naapurin tyttö on lähes kolmin kertaisen kokoinen tyttäreeni verrattuna.