En ymmärrä Taylor Swiftin suosiota
Miten se voi olla niin suosittu, että koko ajan nousee listaykköseksi ja voittaa Grammyjä sun muuta sylikaupalla??
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:34"]
Juu ei pysty ymmärtämään.
[/quote] Varmaan siksi etta et ole amerikkalainen. Ei USAssakaan suomalainen musiikki ole listojen karjessa :D.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:37"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:34"]
[/quote] Varmaan siksi etta et ole amerikkalainen. Ei USAssakaan suomalainen musiikki ole listojen karjessa :D.
[/quote]
Kyllä mä muuten pidän jenkkimusasta, mut Swift vaan ei uppoa millään.
En ole fani, mutta tuollainen musa on nykyään suosittua. Pop, on niinsanotusti Pop ja tietenkin se levy-yhtiö tekee tuosta ilmiön ja pistää rahaa haisemaan, että pysyy pinnalla.
Jännän näköinen naama sillä on :)
Tekee kaikki biisit itse mahtava laulaja sekä esiintyjä siksi!
Se on hauska, nätti, laulaa hyvin ja on mielenkiintoinen.
Karma määrää kenestä tulee suosittu, kenestä ei.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:43"]
[/quote] Karmalla on ollut hyvin vahan tekemista Taylorin menestyksen kanssa, kovalla tyolla, lahjakuudella ja maaratietoisuudella siihen on paasty.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:43"]
[/quote] Karmalla on ollut hyvin vahan tekemista Taylorin menestyksen kanssa, kovalla tyolla, lahjakuudella ja maaratietoisuudella siihen on paasty.
[/quote]
Tai rahalla.
Eiköhän se ole Max Martin miksi se on listojen kärjessä.
"Tai rahalla."
Selita tata kommenttiasi vahan tarkemmin.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:34"]
[/quote]
:D En kyllä tunne ketään amerikkalaista joka hänen musiikkia kuuntelisi. Teinit varmaan?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 18:40"]"Tai rahalla."
Selita tata kommenttiasi vahan tarkemmin.
[/quote]
Mitä tahansa voidaan alkaa tuotteistaa, esim. Lady Gaga on markkinoita varten luotu tuote.
En minäkään, näyttää naapurin Pirkolta ja ääni keskinkertainen verrattuna moniin oikeisiin laulaja kaunottariin.
Mä oon miettiny ihan samaa..