Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla yläkouluikäiset (tai vanhemmat )lapset

Vierailija
28.05.2015 |

Monelta olet kotona töiden jälkeen? Mitä teet iltaisin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona kun tulevat koulusta (8 ja 9 lk) koska olen äitiyslomalla. Normaalisti työelämässä olen kotona 16 jälk. Iltaisin ihan normi eloa ja oloa, kauppaa, ulkoilua, sit sun tät...

Vierailija
2/6 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vuorotyötä joten olen kotona joko 15.30 tai 21.30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona 17.15, samaa matkaa tullaan lukion ekaluokkalaisen (syksyllä tokaluokkalaisen) kanssa. Illalla luen tenttiin, teen ruokaa, katson telkkaria, pelaan nettipelejä, kuskaan poikaa harrastuksiin jne.

Vierailija
4/6 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen kotiin n.klo 17, laitan ruokaa ja vien lapsia loppu illan harrastuksiin, teen kotitöitä ja harrastan itsekkin. Ei mitään kummallista.

Vierailija
5/6 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensä kotona kahden nurkilla iltapäivällä, eli ennen lapsia (lukion ekaluokkalainen ja 7-luokkalainen, lisäksi on 2-luokkalainen). Illat menee lasten harrastuskuskauksissa tai omissa vapaaehtoistöissä. Tai joskus harvoin vaan kotona oleillen, kokkaillen, leivoskellen ja telkkarin ääressä möllöttäen :)

Vierailija
6/6 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olen 15.30-17.30, sitten ruoanlaittoa, treeneihin kuskausta, koirien lenkittelyä tms, ei siivousta :), välillä on vapaailtaa, jolloin voi palstailla tms. Teinit 13-18v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme