Te, joilla yläkouluikäiset (tai vanhemmat )lapset
Monelta olet kotona töiden jälkeen? Mitä teet iltaisin?
Kommentit (6)
Teen vuorotyötä joten olen kotona joko 15.30 tai 21.30
Olen kotona 17.15, samaa matkaa tullaan lukion ekaluokkalaisen (syksyllä tokaluokkalaisen) kanssa. Illalla luen tenttiin, teen ruokaa, katson telkkaria, pelaan nettipelejä, kuskaan poikaa harrastuksiin jne.
Tulen kotiin n.klo 17, laitan ruokaa ja vien lapsia loppu illan harrastuksiin, teen kotitöitä ja harrastan itsekkin. Ei mitään kummallista.
Olen yleensä kotona kahden nurkilla iltapäivällä, eli ennen lapsia (lukion ekaluokkalainen ja 7-luokkalainen, lisäksi on 2-luokkalainen). Illat menee lasten harrastuskuskauksissa tai omissa vapaaehtoistöissä. Tai joskus harvoin vaan kotona oleillen, kokkaillen, leivoskellen ja telkkarin ääressä möllöttäen :)
Kotona olen 15.30-17.30, sitten ruoanlaittoa, treeneihin kuskausta, koirien lenkittelyä tms, ei siivousta :), välillä on vapaailtaa, jolloin voi palstailla tms. Teinit 13-18v.
Olen kotona kun tulevat koulusta (8 ja 9 lk) koska olen äitiyslomalla. Normaalisti työelämässä olen kotona 16 jälk. Iltaisin ihan normi eloa ja oloa, kauppaa, ulkoilua, sit sun tät...