Kainalokarvojen ajelusta
jää tummat läikät kainaloihin siis juuri alueelta, jolta on sheivannut. Miten ihosta saisi vaalean?
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:26"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:34"]Onko muilla samaa? ap [/quote] Mulla jää vaaleat alueet? :D
[/quote]
Jäispä mullakin! ap
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 11:09"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 00:57"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:22"]Voi kumpa naiset ei ajelisi kainalokarvojaan (eikä tietysti tuheroakaan). Ei ole mitään sen seksikkäämpää, kuin aito luomunainen kaikkine karvoineen. Ikävä kyllä nykyään niin äärimmäisen harvinainen tapaus :( [/quote] Kainalokarvat on kyllä minusta aika, en tiiä, kamalat :/ Mut meitä on joka lähtöön, joku tykkää joku ei. Itse ajan pois, koska ällötys
[/quote]
Erittäin suurella todennäköisyydellä ajat ne siksi, koska se on vallitseva trendi ja koska se on vallitseva trendi, niin valtaosa myöskin pitää karvaisia kainaloita vastenmielisinä. No trendit tulee ja menee ja jossain vaiheessa taas luomu on muotia ja silloin valtaosa pitää kainalokarvoja luonnollisina. Sinä ehkä et silloinkaan, koska olet niin karvattomuuteen juurtunut (olipas sanavalinta tässä kontekstissa), mutta tulevat sukupolvet jossain vaiheessa varmasti.
[/quote]
Tässähän se oikea syy on. Haju- ym. haittoihin vetoaminen vaatisi tosiaan loogisesti ajatellen alakerran ajelun vähintään yhtä paljon kuin kainaloiden ajelun.
[/quote]
Mutta ei minulla.ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:21"]jää tummat läikät kainaloihin siis juuri alueelta, jolta on sheivannut. Miten ihosta saisi vaalean?
[/quote]
Laittakaa sitä persereiän vaalentajaa. Vaalentajaa ryppyreiänkin niin miksei kainalonkin.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:34"]Ajeletteko runsaskarvaiset naiset myös alapään karvat?
[/quote]
En. Siistin vain reunat ja lyhennän.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:22"]Voi kumpa naiset ei ajelisi kainalokarvojaan (eikä tietysti tuheroakaan). Ei ole mitään sen seksikkäämpää, kuin aito luomunainen kaikkine karvoineen. Ikävä kyllä nykyään niin äärimmäisen harvinainen tapaus :( [/quote] Kainalokarvat on kyllä minusta aika, en tiiä, kamalat :/ Mut meitä on joka lähtöön, joku tykkää joku ei. Itse ajan pois, koska ällötys
[/quote]
Erittäin suurella todennäköisyydellä ajat ne siksi, koska se on vallitseva trendi ja koska se on vallitseva trendi, niin valtaosa myöskin pitää karvaisia kainaloita vastenmielisinä. No trendit tulee ja menee ja jossain vaiheessa taas luomu on muotia ja silloin valtaosa pitää kainalokarvoja luonnollisina. Sinä ehkä et silloinkaan, koska olet niin karvattomuuteen juurtunut (olipas sanavalinta tässä kontekstissa), mutta tulevat sukupolvet jossain vaiheessa varmasti.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:22"]Voi kumpa naiset ei ajelisi kainalokarvojaan (eikä tietysti tuheroakaan). Ei ole mitään sen seksikkäämpää, kuin aito luomunainen kaikkine karvoineen. Ikävä kyllä nykyään niin äärimmäisen harvinainen tapaus :(
[/quote]
Kainalokarvat on kyllä minusta aika, en tiiä, kamalat :/
Mut meitä on joka lähtöön, joku tykkää joku ei.
Itse ajan pois, koska ällötys
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 20:34"]
Ajeletteko runsaskarvaiset naiset myös alapään karvat?
[/quote]
Vastatkaa karvaiset naiset jooko?!
[/quote]
En ajele sieltä, vaan olen ihan naturel ja karvat leviävät reisille. Ajelen kainalot n. 7-10 pv:n välein hien takia, sääret ja reidet (mulla myös reidet karvojen peitossa) ajelen, koska tunnen oloni epänaiselliseksi muuten. ap
[/quote]
Mahtaa olla melkoinen lemu haaroissa jos jo kainalotkin löyhkäävät karvaisina, hyi ! Aatelkaa kuinka hikinen paikka se haaroväli onkaan...
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 19:23"] Mulla sama ongelma. Ei kyl auta mikää... :-( Näyttää rumalta. [/quote] Jätä kokonaan ajelematta, näyttää tuhat kertaa paremmalta. [/quote] Eikä näytä paremmalta. Ja hikikin haisee karvojen kanssa enemmän. En kyllä tykkää esitellä kainaloitani missään. Mieluiten hihallinen paita.
[/quote]
Peräreikä ja vittu ne vasta pahalle haiseekin jos jättää karvat ajamatta, eikö niin? On meinaan hiukan tunkkaisempi paikka olla siellä farkuissa kuin paidanhihassa :D . Eli oletan että olet posliini myös "sieltä" ?
[/quote]
Ainakin loogisesti ajatellen näin pitäisi olla jos nimenomaan se haiseminen on karvojen ajelun peruste.
Tervetuloa kaikki kainalokarvafanit Tsekin tasavaltaan... Täällä niitä voi bongailla katukuvasta lämpimällä ilmalla päivittäin. Niin miehillä kuin naisillakin.
Vielä kun oppisivat käyttämään dödöä... :S
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:27"]
[/quote]
[/quote]
En ajele sieltä, vaan olen ihan naturel ja karvat leviävät reisille. Ajelen kainalot n. 7-10 pv:n välein hien takia, sääret ja reidet (mulla myös reidet karvojen peitossa) ajelen, koska tunnen oloni epänaiselliseksi muuten. ap
[/quote]
Mahtaa olla melkoinen lemu haaroissa jos jo kainalotkin löyhkäävät karvaisina, hyi ! Aatelkaa kuinka hikinen paikka se haaroväli onkaan...
[/quote]
Tai sitten toisilla vaan kainalot hikoaa enemmän kuin muut paikat.
Sokeroi. Lähtee juurineen ja se tumma karvan alku ei jää pilkottamaan sinne aukkoon. Ei satu mua ainakaan yhtään ja pysyy pari viikkoa täysin sileänä
Joskus hieroin suihkussa oikeaa sitruunaa alueelle ja vaaleni hetkellisesti! Myös Nivean Pearl Beauty dödö on helpottanut tilannetta hieman, mutta ei näistä varmaan vaaleita saa :(
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:27"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hikoan vaan älyttömän helposti kainaloista ja kainalokarvoissa hiki vahvistuu entisestään. Muista kehonosista en edes hikoa niin paljon, esim. housuja ja sukkia ei tod. tarvitse vaihtaa joka päivä. ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:40"]
Joskus hieroin suihkussa oikeaa sitruunaa alueelle ja vaaleni hetkellisesti! Myös Nivean Pearl Beauty dödö on helpottanut tilannetta hieman, mutta ei näistä varmaan vaaleita saa :(
[/quote]
Voisin kokeilla ensimmäiseksi sitruunaa. Kiitos kaikille vastanneille. :-) ap
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:34"]Onko muilla samaa? ap
[/quote]
Mulla jää vaaleat alueet? :D