Naapuri imuroi parvekettaan vaikka vauvamme on päikkäreille meidän partsilla!
Kommentit (27)
Ärsyttää se mekkalointi silti vaikka naapurilla on siihen täys oikeus.
Alottajaa ymmärrän oikein hyvin kun on hyssyttäny vauvaa puol tuntia ja saanu sen just nukahtamaan niin alkaa joku meluammaan.Siinä kohti tekis mieli luovuttaa vauvan unille laiton kanssa mutta kun ei voi..
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:19"]Aika säälittävä yritys. Kuka tahansa saa imuroida milloin haluaa, varsinkin päiväsaikaan
[/quote]
Hei kuules nyt!Meidän lqpsella on erityistarpeita.
ap
[/quote]
Onhan se jonkun sortin erityistarve että koko maailman pitää pysähtyä sun lapsen unien mukaan
Voi elämän kevät meillä lapsi nukkuu vaikka pommikone tulisi läheltä :)
Ja arvaa mitä. Me asuttiin junaradan varrella kun lapset oli pieniä. Ja ne junat ajoi siitä ohi vaikka lapset nukkui päikkäreillä. Eikö ole käsittämätöntä. Monta kertaa soitin VR:lle että lopettakaa toi mutta ei mitään vaikutusta. Ihme häiskiä, ei mitään kunnioitusta. Maailma pyörii mun ja mun lasten ympärillä, eikä ne sitä tajunut.
Oisit jättänyt haarasi levittelemättä jos et ketä muiden eloa
Mä asun kolmikerroksisen talon keskimmäisessä kerroksessa. Miten helkkarissa mä näkisin omalta parvekkeelta, sattuuko ylä- tai alakerran naapurin vauva olemaan päiväunilla...
Olikohan alkkareitten tiputtaja imuroimassa :DD en kestä :DD