Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miestä vaivaa ?

Vierailija
25.01.2022 |

Alkanut jo ärsyttämään miehen tapa, ihan mitä vain hyvää tai neutraalia sanon niin kääntää sen huonoksi. Esim. Mies teki ruoan ja se tuoksui todella hyvältä mutta siinä oli jotain erikoisia mausteita ja totesin " kylläpä tuoksuu hyvältä, mitäs kaikkee sä oot sinne laittanut?" Ja mies kääntyi katsomaan mua maansa myyneenä ja sanoi "eli et tykkää siitä ! mitä yrität vihjailla? Laitan mitä laitan."

Tai kun mies oli käynyt nyt Tokmannin tarjouksesta ostamassa 8kg kahvakuulan ja kertoi ettei jaksanut tulla bussilla vaan käveli koko matkan kahvakuulan ja muiden ostosten kanssa ja totesin että "nonii, hyvä" neutraalisti niin mies loukkaantui ja sanoi että "ei siis ole hyvä" sanoin että no enhän mä niin sanonut, hyvä kun jaksoit kantaa, hyvä homma. Mies vastasi " no ei kyllä siltä kuulostanut , kuulosti siltä että "hyvä kun tollanen läs ki tänne asti jaksoi sen raahata" . Meinas alkaa naurattamaan koska en todellakaan ajatellut noin ja se minun noni hyvä kommentti oli vain neutraali kommentti enkä tiennyt olisko sitten kehua pitänyt vai mikä siinä niin loukkasi. Ja mies ei ole ylipainoinen vaan aika lihaksikas ja ennen treenannut kovaa mutta nyt jäänyt vähemmälle, mutta onko miehen käytöksessä kyse huonosta itsetunnosta vai mistä vai voiko yrittää tahallaan ärsyttää? en ota enään selvää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariterapia, itsetunto ongelmia.

Vierailija
2/8 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla itsetunto ongelmia, kun ennen tehnyt paljon urheilun suhteen ja nyt jäänyt vähemmälle.

Ehkä pitkäjänteisellä puhumisella selviää jos pystytte asioista puhumaan eikä mies ole siinä tilanteessa tuppisuu tai käännä kaikkea negatiiviseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen miesvihafleksaus

Vierailija
4/8 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariterapia, itsetunto ongelmia.

Katkaisuhoitoon myös ja sitten ero, koska miehellä on selkeästi toinen nainen.

Mammojen nettianalyysit, voi jesus.

Vierailija
5/8 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tahallaan v-mäinen.

Vierailija
6/8 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuli?

Vierailija
7/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun elämäsi tarkoitus tulevaisuudessa aina miettiä/pelätä sitä mitä ukkosi sanoo? Kun olet 70, huomaat elämäsi menneen siihen, ja sitten olet tyytyväinen? Minä sinuna löisin nyrkin pöytään nyt heti ja sanoisin, että mistä

v i t u s t a tuo käyttäytyminen johtuu, joko se loppuu nyt tai lusikat menevät jakoon!

Aina - aina - täällä palstalla naiset yrittävät miettiä mikä niillä miesrassukoilla nyt on! Onko kaljuuntuminen tai työvaikeuksia, mahan kasvu vai kaveriporukan hajoaminen…. Mitä hittoa niitä miettimään! Kertokoon itse jos jotain on, aikuiset ihmiset! Juuri silloin kun moni nainen tarvitsisi tukea työ- ja lapsiarjen painaessa päälle, nämä mimoosat alkavat myöhäispubertoida! Pistäkää ne järjestykseen tai takaisin äidin helmaan!

Vierailija
8/8 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että mies on pessimisti ja epäilevä, sinä optimisti ja iloinen, noissa tilanteissa. Mies ei oikein tajua edes mitä sanot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi