Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin ehkä kuolla pois nukkuessani

Vierailija
25.01.2022 |

Ei ole unelmia, eikä oikein mitään mihin tähdätä elämässä, olen vain 19-vuotias pentu, mutta jo nyt lopen uupunut, tai olen ollut uupuneena jo monia vuosia.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän huono kuolla nukkuessaan, kun sitten joutuu taivaaseen on koko ajan varmaan fiilis et tää onkin unta. Parempi kuolla suorilta jaloilta.

Vierailija
2/21 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranee paranee. Ootappa tyttö iisisti. 2 vuoden päästä olet löytänyt prinssisi elämään ja nautitte auringosta espanjan rannikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vähän huono kuolla nukkuessaan, kun sitten joutuu taivaaseen on koko ajan varmaan fiilis et tää onkin unta. Parempi kuolla suorilta jaloilta.

Ehkä olisi kiva nähdä ikuista unta.

Ap

Vierailija
4/21 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paranee paranee. Ootappa tyttö iisisti. 2 vuoden päästä olet löytänyt prinssisi elämään ja nautitte auringosta espanjan rannikolla.

En tunne romantiikkaa miehiä, mutten myöskään naisia kohtaan, mikä on erittäin harmi, koska haluaisin kerran elämässä rakastua.

Ap

Vierailija
5/21 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häkä on hyvä unilääke ja helppo ratkaisu jos sulla hella tai takka kotona.

Vierailija
6/21 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus ei ole pysyvä tila. Hae ja ota vastaan apua. Kenenkään elämä ei ole turha, ei sinunkaan. T. Psykologi

Vierailija
7/21 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä elät pitkän elämän.

Vierailija
8/21 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua mutta älä koske mihinkään lääkkeisiin.

Vierailija
9/21 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennus ei ole pysyvä tila. Hae ja ota vastaan apua. Kenenkään elämä ei ole turha, ei sinunkaan. T. Psykologi

Se tuntuu siltä, itse asiassa minulla on epävakaa persoonallisuushäiriö mihin kuuluu toki masennukset ja ahdistukset.

Ap

Vierailija
10/21 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Sit kun meinaat tukehtua sämpylään niin ihan paniikissa oot että ei vielä!

Vierailija
11/21 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä elät pitkän elämän.

Ei se tunnu siltä kun ei ole syytä jatkaa niin pitkään, ei ole kovin hyvä elämää, kun en halua mitään.

Ap

Vierailija
12/21 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae apua mutta älä koske mihinkään lääkkeisiin.

Itseasiassa pitää aloittaa uudelleen lääkkeet, koska terapiat sun muut ei yksin näköjään paranna.

Ap

Vierailija
13/21 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko elää. Aina voi tehdä itsemurhan. Vapaa tahto.

Vierailija
14/21 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Sit kun meinaat tukehtua sämpylään niin ihan paniikissa oot että ei vielä!

No tuo on totta. Tänään itseasiassa nauratti, kun mietin mitä sarjamurhaaja miettisi, jos anelisin häneltä nopeampaa kuolemaa.

Ap

Vierailija
15/21 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet takuulla upea ihana tyyppi, olemassaolosi on tärkeää ja olet varmasti tärkeä monelle. Ihan varmasti saat nauttia elämästä vielä, kun löytyy se voima joka nostaa sinut tämänhetkisestä alhostasi. Uskon sinuun ❤️

Vierailija
16/21 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko elää. Aina voi tehdä itsemurhan. Vapaa tahto.

Tämän tiesin, paitsi ettei itsensä tappaminen ole niin hyväksyttyä, joutuu pakkohoitoon, jos epäonnistuu ja jää kiinni.

Ap

Vierailija
17/21 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten lohduttaisin sinua. Olen jo keski-ikäinen ja masennus kulkenut varjon lailla mukanani lapsuudesta saakka. En saa taiottua sitä millään pois. Toivottavasti sinä onnistut.

Vierailija
18/21 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne romantiikkaa miehiä, mutten myöskään naisia kohtaan, mikä on erittäin harmi, koska haluaisin kerran elämässä rakastua.

Ap

Tu mun luo. Minä näytän sulle romantiikkaa... Löytyy mun pöksyistä paksu versio sellaista.

Vierailija
19/21 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet takuulla upea ihana tyyppi, olemassaolosi on tärkeää ja olet varmasti tärkeä monelle. Ihan varmasti saat nauttia elämästä vielä, kun löytyy se voima joka nostaa sinut tämänhetkisestä alhostasi. Uskon sinuun ❤️

Kiitos. Voimia myös sinulle, ihan vain varalta.

Ap

Vierailija
20/21 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama. En ole masentunut, en vain näe missään oikein mitään järkeä loppujen lopuksi. Enemmän kaikesta on vaivaa kuin iloa. En usko minkään haluamani oikeasti toteutuvan ja vaikka toteutuisikin, niissäkin asioissa olisi varmaan enemmän negatiivista kuin positiivista. Ja jos taas unelmat eivät toteudu, kaikki on vain tylsää puurtamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi