Aaargh! Kesähousut on piukat!
Voi helvetti taas. Housut menee päälle, mutta on niin tiukat että soi! Hitto kun tätä läskistymidtä ei voi estää :( väh. 5 kilon pudostus edessä.
Kommentit (12)
On teillä ihmisillä isot ongelmat...
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:22"]
On teillä ihmisillä isot ongelmat...
[/quote]
No on tämäkin ongelma, kyllä. Ei ole varaa ostaa uusia vaatteita.
Ap
Sokerit, viljat ja alkoholi pois ja pidät huolta runsaasta vedenjuonnista. Liiku päivittäin vähintään puoli tuntia niin kyllä se siitä tippuu!
Sama täällä! Vähän outoa kyllä, viime kesänä käyttämäni vaatteet kiristää ja puristaa, mutta sitten parit housut joihin vuosi sitten en mahtunut, on nyt hyvät... no joka tapauksessa ruokavalio meni nyt remonttiin.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 14:26"]
Sokerit, viljat ja alkoholi pois ja pidät huolta runsaasta vedenjuonnista. Liiku päivittäin vähintään puoli tuntia niin kyllä se siitä tippuu!
[/quote]
Aivan. Harmitti vaan niin kovasti. Ihan huomaamattani olen taas pulskistunut.
Ap
Ällöttää oikeastaan. Miten tästä itseinhosta pääsee yli?
Ap
Mun kesäpökät on talven aikana kutistunut kaapissa. Vein ne aurinkoon, eiköhän ne siellä venähdä:)
Jos ostais vaan venyvät legginssit ja antais itsensä lösähtää :(
Ap
itseinhosta pääsee yli aloittamalla lahiksen. Mä tein sen, tämä on 8 viikko ja vanhat housut joita en ole pystynyt pitämään 4 vuoteen on melkein sopivat! 3 kg vielä pois ni voin pitää niitä ilman kamelinvarvasta, jeeeee!
[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:16"]
itseinhosta pääsee yli aloittamalla lahiksen. Mä tein sen, tämä on 8 viikko ja vanhat housut joita en ole pystynyt pitämään 4 vuoteen on melkein sopivat! 3 kg vielä pois ni voin pitää niitä ilman kamelinvarvasta, jeeeee!
[/quote]
Onnea! :) Haluan ton tunteen!
ap
Ja kirjoitusvirheitäkin! Aaargh!